• Redaktör

    Längtar du till sommaren?

    Stora delar av landet har fortfarande snö, till andra har våren kommit. Sommaren känns ännu långt bort, men hur är det för dig, längtar du dig varm efter sommaren eller trivs du bättre som det är nu?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Längtar du till sommaren?
  • Apopan

    Nej usch. Sommaren är den värsta årstiden enligt mig. På allvar. Mer riktig vinter tack. 

  • fluu

    Ja. Förutsatt att det inte blir så varmt.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Unis
    Apopan skrev 2014-03-21 10:02:20 följande:
    Nej usch. Sommaren är den värsta årstiden enligt mig. På allvar. Mer riktig vinter tack. 
    Känner exakt som dig.
  • Anonym (Vårfantasten)

    Egentligen gillar jag våren bäst. Då blir det ljusare,grönare och varmare hela tiden. På sommaren dalar det ganska snabbt så enda alternativet vore just sommar jämt!  Solig

  • Aniiee
    Apopan skrev 2014-03-21 10:02:20 följande:
    Nej usch. Sommaren är den värsta årstiden enligt mig. På allvar. Mer riktig vinter tack. 
    Solig
    I am a citizen of the world. - Sylvia Beach
  • Anonym (Vårfantasten)
    fluu skrev 2014-03-21 13:17:49 följande:
    Ja. Förutsatt att det inte blir så varmt.

    I Sverige? För varmt? Nån enstaka gång per år har nåt ställe 30 grader,annars ligger medel på 18 och det är sannerligen inte varmt!! Ge mig +35,jag fryser under +23!!  Jag förstår mig ärligt sagt inte på såna som klagar över värme här,jag tycker aldrig det är tillräckligt.
  • jannej

    Det här är absolut den bästa tiden i fjällen, åker till Björnrike nästa vecka, underbart

  • fluu
    Anonym (Vårfantasten) skrev 2014-03-21 22:05:30 följande:

    I Sverige? För varmt? Nån enstaka gång per år har nåt ställe 30 grader,annars ligger medel på 18 och det är sannerligen inte varmt!! Ge mig +35,jag fryser under +23!!  Jag förstår mig ärligt sagt inte på såna som klagar över värme här,jag tycker aldrig det är tillräckligt.
    Över 23 grader och det är alldeles för varmt. För min smak. Jag mår väldigt dåligt av värme trots att jag är väldigt kall av mig och fryser lätt pga sjukdom.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • aleakim

    Jag gillar våren bäst så det får gärna vara som det är nu fram till hösten. Förra sommaren var otroligt varm och det gillar jag inte alls.


    BF: 17 april 2014. Efterlängtade lilla grabb
  • Boothwalker

    Nej men det får gärna bli lite grönt på träden och vara sopade gator. Sen är jag nöjd. Sommaren är för varm och vintern är för hal.


    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • LuckyLips

    Det är som att hela mig går i dvala under hösten och jag börjar vakna upp nu när solen börjar värma upp. Älskar sommaren, värme och att jag får lite färg på min hud. Jag passar inte alls i att vara blek, ser ju konstant sjuk ut.

  • Limalie

    Nja, våren är bäst när det är lagom sol, lagom lite pollen för mig som gräsallergiker och grönt ute.

    Sommaren innebär oftast väldigt mycket gräspollen+varmt och svårt att sova.

  • Hallonstråt

    Jag röstade på det första alternativet då jag vill ha sommar nu - dock skulle jag inte vilja ha sommar året om. Jag tror inte att jag skulle uppskatta sommaren på samma sätt då. Plus att jag gillar alla årstider - i lagom dos. Min favorit är försommaren. :D

  • FruSen

    Ja, jag längtar väldigt mycket till sommaren.
    Men jag vill inte att det ska vara sommar jämt.
    En annan favoritårstid är vårvintern men i år har det varit så otroligt lite snö så man har inte kunnat njuta av vårvintern alls...

  • Zoja

    Ja, jag längtar till sommaren, men jag uppskattar att vi har olika årstider och skulle inte vilja ha sommar året runt. Fast gärna längre, och varmare, sommar och kortare vinter. Förra sommaren gick det knappt att gå i shorts, och då bor jag ändå i södra Sverige.


  • Anonym (k)

    sommar tack fy fan ska flytta från detta skit klimat då ja tagit studenten :DDD

  • Löpartjejen1

    Sommaren är det bästa på hela året! Älskar den tiden! Men är ändå glad över att ha alla 4 årstider, bodde ett tag i tropiskt klimat (några år) och måste nog säga att jag efter det uppskattar svenska sommaren så otroligt mycket mer. <3

Svar på tråden Längtar du till sommaren?