• Anonym (INTE rosa!!!)

Hon tog på honom ROSA sockar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så jäkla arg för en grej som hände vid middagen. Vi var bjudna på middag hos min mor och min ettåring lekte och gick in till toaletten. Golvet var blöt eftersom min mamma precis hade moppat. Hon tog fram ett par rosa sockar och ja sa nej det är för tjejigt. Jag går iväg till köket för att ta mig ett glad vatten och när jag kommer ut så hade hon likt förbannat tagit på honom de rosa sockarna! Hon tyckte att det gör väl inget han är ju liten. Killar ska inte ha rosa fjolliga kläder. Jag lät honom ha kvar sockarna för husfridens skull men jag känner bara att jag blir förbannad! Vad gör hon nästa gång? Tar på honom kjol och hårsnodd? Suck! Behövde bara skriva av mig. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-31 10:15
    Suck! Där rök min underhållning. Tack för alla skratt.

• Svar på tråden Hon tog på honom ROSA sockar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Orcha
    Anonym (INTE rosa!!!) skrev 2014-03-30 22:30:07 följande:
    Så du håller med om att killar ska kläs som killar?
    Nä. Jag höll inte med om att du har rätt att bli arg.
    Allt har en mening och korven den har två. Eller är det ändor? Jo ändor menar jag nog.
  • Anonym (men suck!!)
    Anonym (INTE rosa!!!) skrev 2014-03-31 07:16:54 följande:

Tänk Peter Siepen, inte riktigt manlig inte riktigt kvinnlig. Jag vet inte vad DET är.
    Jag kan försäkra dig om att Peter Siepen är 100% man. Han beter sig som en man han ser ut som en man. Dock har han sin egen stil ja men man är han likförbannat. JA jag har träffat honom. FLERA GÅNGER dessutom.
  • Dixie
    Anonym (INTE rosa!!!) skrev 2014-03-31 06:45:16 följande:
    Hans rosa sockar. Hon har lite ombyteskläder hos sig för han sölar ner sig varje gång vi äter hos henne. Han tycker mormor är så kul så han ska alltid leka och showa därför behöver han byta kläder varje gång.

Men hur kan din son ha rosa strumpor om du nu tycker det är så hemskt? Borde inte hans garderob bestå av endast blå och gröna kläder??
  • Farsa på stan
    Dixie skrev 2014-03-31 08:13:15 följande:

Men hur kan din son ha rosa strumpor om du nu tycker det är så hemskt? Borde inte hans garderob bestå av endast blå och gröna kläder??
    GRÖNT?? Tror du att han vill att sonen ska bli någon slags skogsmulle eller hippie?
  • Anonym (Peters granne)
    Anonym (INTE rosa!!!) skrev 2014-03-31 07:16:54 följande:

Tänk Peter Siepen, inte riktigt manlig inte riktigt kvinnlig. Jag vet inte vad DET är.
    Det finns väl inget så manligt som en man som Peter. Jag vågar lova dig att du dels aldrig skulle våga säga det till honom personligen och dels att du aldrig skulle ha anledning att göra det (eftersom han är sjukt manlig in person vad han än må ha på sig).

Jag bor granne med Peter och pratade med honom senast igår, ska jag skicka över honom till dig för ett litet prat?!
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Peters granne) skrev 2014-03-31 08:55:00 följande:
    Det finns väl inget så manligt som en man som Peter. Jag vågar lova dig att du dels aldrig skulle våga säga det till honom personligen och dels att du aldrig skulle ha anledning att göra det (eftersom han är sjukt manlig in person vad han än må ha på sig).

Jag bor granne med Peter och pratade med honom senast igår, ska jag skicka över honom till dig för ett litet prat?!

Åker Peter hem till alla som tycker att han är fjollig?
  • Anonym (Peters granne)
    Anonym (Haha) skrev 2014-03-31 09:02:03 följande:

Åker Peter hem till alla som tycker att han är fjollig?
    Nej de/ni får väl åka hem till honom om de/ni vill dryfta era känslor för honom. Jag har mycket svårt att se att han skulle bry sig tillräckligt för att hälsa på de/er som har åsikter om hans utseende/beteende.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Peters granne) skrev 2014-03-31 09:04:50 följande:
    Nej de/ni får väl åka hem till honom om de/ni vill dryfta era känslor för honom. Jag har mycket svårt att se att han skulle bry sig tillräckligt för att hälsa på de/er som har åsikter om hans utseende/beteende.

Hur ska du ha det nu? Alldeles nyss ville du skicka över honom för ett prat.
  • Anonym (Peters granne)
    Anonym (Haha) skrev 2014-03-31 09:07:00 följande:

Hur ska du ha det nu? Alldeles nyss ville du skicka över honom för ett prat.
    I TS fall kan det nog behövas lite extra åtgärder så Peter kanske kan göra ett undantag. Vet dock inte hur P ställer sig till skogsutflykter.
  • Anonym (Fav)

Riktiga män är så säkra på sin sexualitet så de har inga problem med att bära rosa, krama en annan man. Min son älskar sina rosa byxor, han valde dom själv men i övrigt tycker han mest om blått och bilar. Jag tror inte att ett par rosa strumpor kommer att få din son att bli homosexuell. Han har det i så fall redan i sig.

• CallGirl

Det bästa du kan göra nu är att ha ordentlig koll på snoppen dom närmaste veckorna. Ser du minsta tendenserna till att den håller på att ramla av så åk in på akuten direkt. Vänta inte, för då kanske det inte går att göra något åt det utan han får leva snopplös resten av livet.

• cheese
    Anonym (INTE rosa!!!) skrev 2014-03-30 22:03:40 följande:
    Så jäkla arg för en grej som hände vid middagen. Vi var bjudna på middag hos min mor och min ettåring lekte och gick in till toaletten. Golvet var blöt eftersom min mamma precis hade moppat. Hon tog fram ett par rosa sockar och ja sa nej det är för tjejigt. Jag går iväg till köket för att ta mig ett glad vatten och när jag kommer ut så hade hon likt förbannat tagit på honom de rosa sockarna! Hon tyckte att det gör väl inget han är ju liten. Killar ska inte ha rosa fjolliga kläder. Jag lät honom ha kvar sockarna för husfridens skull men jag känner bara att jag blir förbannad! Vad gör hon nästa gång? Tar på honom kjol och hårsnodd? Suck! Behövde bara skriva av mig. 
    Allvarlig? Vad fan gör det om du nu skulle sätta på han en kjol. 1 år då bry sig nog ingen om vad ungen har för kläder så länge dom är rena och ingen ser någon skillnad i alla fall. Alla ungar ser ju lika ut.  
  • Paulina P P
    Dixie skrev 2014-03-31 08:13:15 följande:

Ja, det är ju säkrast. Annars riskerar han ju att bli homosexuell. Det vet ju alla.
  • Paulina P P
    Anonym (Peters granne) skrev 2014-03-31 08:55:00 följande:

Känner inte Peter öht, men tycker att han är väldigt manlig. Det kan du hälsa honom
  • Paulina P P
    Anonym (Fav) skrev 2014-03-31 09:16:10 följande:
    Riktiga män är så säkra på sin sexualitet så de har inga problem med att bära rosa, krama en annan man. Min son älskar sina rosa byxor, han valde dom själv men i övrigt tycker han mest om blått och bilar. Jag tror inte att ett par rosa strumpor kommer att få din son att bli homosexuell. Han har det i så fall redan i sig.
  • UniqueSnowflake

Kan ngn förklara för mig varför TS "underhållning" rök?

Var det för att tråden flyttades till Ironi och Satir?

Svar på tråden Hon tog på honom ROSA sockar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!