• Leiben

    Plussat nyligen (april/maj) och är nervööööös!

    Tycker att de andra trådarna är stora och att alla är olika gångna. Själv är jag i v. 5 efter behandling utomlands och jag är mycket orolig och tror knappt på att jag är gravid. Nåt måste ju vara fel! Det är det ju annars hela tiden!

    Fler som nyligen plussat efter lång tid eller missfall och nu nojjar sig?

    Vi har dessutom MA i bagaget sedan tidigare också och har tvåsiffrigt antal fertilitetsbehandlingar bakom oss.

  • Svar på tråden Plussat nyligen (april/maj) och är nervööööös!
  • Bengalen

    Hej Leiben!

    Tror att jag äntligen vågar joina dig här! Glad
    Efter 9 års barnlöshet och 22 stimuleringar har jag lyckats med det omöjliga, att bli gravid efter FET i Riga. FörvånadSolig
    Tog mitt andra hcg-prov idag i vecka 4+5 och det låg på 658. Hade 242 på det första provet i måndags så det var ju en fin och rejäl ökning, så nu ska jag bara försöka få in i skallen att jag verkligen ÄR gravid! 

    Hur går det för dig? När har du första VUL inbokat? 

  • Leiben
    Bengalen skrev 2014-04-30 17:26:32 följande:
    Hej Leiben!

    Tror att jag äntligen vågar joina dig här! Glad
    Efter 9 års barnlöshet och 22 stimuleringar har jag lyckats med det omöjliga, att bli gravid efter FET i Riga. FörvånadSolig
    Tog mitt andra hcg-prov idag i vecka 4+5 och det låg på 658. Hade 242 på det första provet i måndags så det var ju en fin och rejäl ökning, så nu ska jag bara försöka få in i skallen att jag verkligen ÄR gravid! 

    Hur går det för dig? När har du första VUL inbokat? 
    Herregud bengalen det var en underbar nyhet! Jag som tycker att jag med mina 13 fertilitetsbehandlingar (och ändå ett barn) är många.

    Underbart!

    Ska mejla dig lite privat i morgon om mitt läge.

    Hurra för din graviditet alltså! <3
  • MimmiT

    Hejsan!!
    Jag har plussat för en vecka sen, har inga barn idag och är livrädd att något ska vara fel.

    Vi har försökt i 1 år och 8 mån. I jan 2013 fick vi ett utomkveds som ledde till operation och nu är jag skiträdd att det ska hända igen. Ibland känns att som det ska och ibland känns det likadant som det gjorde vid missfallet. Hjärnan min vet inte vad den ska tro!! Jag har fått tid till inskrivning och VUL v 23 och vet inte hur jag ska stå ut tills dess. Jag vill bara veta om det sitter rätt denna gången.

    Vi skulle precis börja på utredning så naturligtvis är jag glad att vi klarade det på egen hand men det förtas lite av denna extrema rädslan jag känner!

    /Maddis

  • Leiben

    Bengalen: Hur har det gått?
     Vi har haft skitjobbigt med blödningar och andra konstigt avvikande saker men nu är jag i vecka 13 och var på KUB igår och allt såg fint och levande ut! :)

  • Leiben
    MimmiT skrev 2014-05-22 13:21:03 följande:
    Hejsan!!
    Jag har plussat för en vecka sen, har inga barn idag och är livrädd att något ska vara fel.

    Vi har försökt i 1 år och 8 mån. I jan 2013 fick vi ett utomkveds som ledde till operation och nu är jag skiträdd att det ska hända igen. Ibland känns att som det ska och ibland känns det likadant som det gjorde vid missfallet. Hjärnan min vet inte vad den ska tro!! Jag har fått tid till inskrivning och VUL v 23 och vet inte hur jag ska stå ut tills dess. Jag vill bara veta om det sitter rätt denna gången.

    Vi skulle precis börja på utredning så naturligtvis är jag glad att vi klarade det på egen hand men det förtas lite av denna extrema rädslan jag känner!

    /Maddis
    Hej!

    Ni verkar också ha längtat och kämpat. Hur går det för er?
  • Bengalen

    Vad skönt att allt såg bra ut Leiben på kuben och nu har du ju passerat de mest kritiska veckorna också. Glad

    Jag har också problem med blödningar, har blött nu i snart 3 veckor så Riga ville att jag skulle göra ett nytt UL.
    Tack och lov såg allt bra ut idag och den lille var arg som ett bi av att bli väckt av BM. Gick in i vecka 12 idag och har KUB om 1,5 veckor.

Svar på tråden Plussat nyligen (april/maj) och är nervööööös!