• ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt

måste man bjuda med partnen?

hejsan! Jag undrar en sak om man är värd för ett evenemang måste man räkna med kompisens partner?
    Jag gör inte det om inte jag är kompis med båda. Eftersom jag är singel och avskyr att se en kompis ha en patrner. Den killen som vill ha mig har jag inte jag de känslorna för. Jag och en kompis på nätet som jag brukar chatta med diskuterade detta. Vi tycket det är löjligt att man måste räkna med sin kompis partner på sina fester eftersom vi båda är singlar och inte vill se våra kompisar ha en partner. PLUS så ser jag ingen anledning till att bjuda någon man inte står nära

• Svar på tråden måste man bjuda med partnen?
  • Nyfiken gul
    ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt skrev 2014-04-27 11:02:45 följande:

Men jag har ingen orsak till att bli nära vän med mina kompisars partners
    varför inte?

Tänk om nån av vännerna faktiskt gifter sig med sin pojkvän eller blir sambo skaffar barn. Du kan ju inte undvika en partner bara för att du är singel och lessen för det? 

Det är ju inte deras fel att du är singel liksom.
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
    Nyfiken gul skrev 2014-04-27 11:08:17 följande:
    varför inte?

Tänk om nån av vännerna faktiskt gifter sig med sin pojkvän eller blir sambo skaffar barn. Du kan ju inte undvika en partner bara för att du är singel och lessen för det? 

Det är ju inte deras fel att du är singel liksom.

Jag bjuder inte barn på mina evenemang. Jag säger som jag sa jag bjuder ENDAST de jag står nära! Jag känner mig obkväm med att ha någon jag inte känner på mina evenemang! Det finns en kille som vill ha mig men jag vill inte ha honom. Dels det för han tjatar om att han tycker jag är söt och vacker, När jag säger att jag vill supa säger "nej gör inte det! tänk om du blir sjuk" och så är han nästan 10 år äldre än mig
  • EJL

Uppenbarligen kan TS inte stå ut med att hennes killkompisar inte kastar sig framför hennes fötter utan faktiskt hyser de känslorna för andra tjejer.

Hej bitter...

EJL skrev 2014-04-27 11:18:20 följande:
    Uppenbarligen kan TS inte stå ut med att hennes killkompisar inte kastar sig framför hennes fötter utan faktiskt hyser de känslorna för andra tjejer.

Hej bitter...

Jag är har inte de känslorna för mina killkompisar ens så där har du fel.
  • sch32

Fixa tjejfest så slipper du förklara dig.

• Nyfiken gul

varför vill du inte lära känna dina kompisars pojkvänner?

Du kan ju inte stå nån nära när du inte vill umgås? 

Nyfiken gul skrev 2014-04-27 11:47:19 följande:
    varför vill du inte lära känna dina kompisars pojkvänner?

Du kan ju inte stå nån nära när du inte vill umgås? 

Jag är inte intresserad av dem
  • Rosa Fluff

Vore jag dig så skulle jag ordna en stor fest och bjuda vänner, pojkvänner och ev några av deras singelvänner. Så kanske du slipper va singel länge till. ; )

• Nyfiken gul

du är inte intresserad av dom för att det är din kompis pojkvän och inte din...

jag tror att det är orsaken till det hela. 

Well, nej du måste inte umgås med kompisars pojkvänner, såklart du inte måste. Men då kanske du också får tåla att dina vänner inte alltid vill umgås med dig för att dom har sina pojkvänner att umgås med. Nån festkväll kan dom klara sig utan sina killar förstås men bjuder du alltid hem dina kompisar o inte deras killar kommer dom kanske till sist att blir sur. 

tänk om det var din pojkvän som aldrig blev bjuden? 

• jashrinah
    ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt skrev 2014-04-27 11:16:11 följande:

Jag bjuder inte barn på mina evenemang. Jag säger som jag sa jag bjuder ENDAST de jag står nära! Jag känner mig obkväm med att ha någon jag inte känner på mina evenemang! Det finns en kille som vill ha mig men jag vill inte ha honom. Dels det för han tjatar om att han tycker jag är söt och vacker, När jag säger att jag vill supa säger "nej gör inte det! tänk om du blir sjuk" och så är han nästan 10 år äldre än mig
    hur gammal är han ? :) 20 ? 
    jashrinah skrev 2014-04-27 17:30:21 följande:
    hur gammal är han ? :) 20 ? 

nä han är 29 jag är 20
  • Nyfiken gul
    ÄlskarBenjaminSyrsaMestAvAllt skrev 2014-04-27 11:16:11 följande:

är den här killen tillsammans med nån av dina vänner?
    Nyfiken gul skrev 2014-04-27 17:55:05 följande:
    är den här killen tillsammans med nån av dina vänner?

nej
  • Scoops

Jag bjuder alltid med mina kompisars partners, känns som en sjävklarhet. Synd att du känner så för dina vänner partners, de brukar vara världens bästa möjlighet att skaffa nya vänner eller kanske till och med bredda ditt kontaktnät och träffa "the one"? ;) 

Se möjligheterna istället för att fokusera på det du tycker mindre om? :)

Svar på tråden måste man bjuda med partnen?