• Anonym (svärmor)

    Rubriker vi vill se.

    Jag börjar som brukligt är.
    Gudrun: jag erkänner att jag är en simpel manshatare, det hela kommer från att jag
    ej blev uppbjuden på skoldansen, och sedan har det legat och pyrt i mig
    och växt till ett varfyllt monster.

  • Svar på tråden Rubriker vi vill se.
  • Elsa von Brabant
    Mentat skrev 2014-05-13 13:27:04 följande:
    Rapport & Aktuellt: "Vi börjar sända nyheter utan vänstervinkling".
    Första dagen blir det bara väder hela sändningen... smile5.gif
    Underbart..!
  • guinevere

    "Polisförbundet får igenom sitt krav på 25000 i ingångslön."

    Fast media vill helst inte ens skriva att poliserna har låg lön, de vill ju bara skriva om när polisen gör något negativt. Tyvärr.

  • Robert 832
    Grande Rock skrev 2014-05-18 18:59:54 följande:
    arbetslösheten rekordlåg
    "För första gången någonsin, arbetförmedlingen har fler lediga tjänster än antalet arbetssökande"
  • PlayWood

    Det finns inga rubriker jag vill se. Jag är väldigt negativ på den punkten. 

    Men det rubriker jag avskyr att se mer än andra är om alla möjliga bantningsmetoder och "andfåddhet kan vara dolt hjärtfel/cancer" alltså om (ovanliga) sjukdomar.

  • missan75

    "Jan Björklund avgår!"

    "Skolan blir statlig igen"

    "SD splittras"

  • themia

    Jimmie Åkesson konverterar till Islam!


    Du har all rätt att säga din åsikt, men ingen rätt att slippa bli motsagd
  • Halvtre

    Lägg av, om pyrandet inte växt till sig så skulle det inte ha slagit slint. Det vet väl vem som helst.

  • ruuu

    Invandringen stoppas i sverige. Flyktingar, alla utan svenskt medborgarskap eller uppehållstillstånd skickas ut.

    Svp i riksdagen.

    Halalslaktat kött förbjuds i skolor och butiker.

    Bidrag slopas till oengagerade som inte vill lära sig språket eller arbeta.

    Media slutar censurera vilket ursprung våldtäcktsmän och andra brottslingar har. Slutar censurera saker öht.

    Arbetslösheten rekordlåg och även bostadsbristen!

    Narkotika avkriminaliseras och det blir tillåtet att ha en mindre mängd narkotika på sig för eget bruk. Polisens resurser läggs på vettigare saker än att jaga missbrukare.

    Antalet våldtäkter i sverige rekordlågt!

    Skyddjakt på varg tillåts.


    If you want your kids to tell you the truth, don't get angry with them when they do
  • Jeaninne
    Velouria skrev 2014-07-28 16:11:57 följande:

    "Jimmy Åkesson avgår!"


    Du vill hellre ha Björn Söder, alltså..?
  • Velouria
    Jeaninne skrev 2014-07-28 16:36:03 följande:
    Du vill hellre ha Björn Söder, alltså..?
    Nej
    Nästan nolltolerans
  • Velouria
    ruuu skrev 2014-07-28 16:21:38 följande:

    Invandringen stoppas i sverige. Flyktingar, alla utan svenskt medborgarskap eller uppehållstillstånd skickas ut.

    Svp i riksdagen.

    Halalslaktat kött förbjuds i skolor och butiker.

    Bidrag slopas till oengagerade som inte vill lära sig språket eller arbeta.

    Media slutar censurera vilket ursprung våldtäcktsmän och andra brottslingar har. Slutar censurera saker öht.

    Arbetslösheten rekordlåg och även bostadsbristen!

    Narkotika avkriminaliseras och det blir tillåtet att ha en mindre mängd narkotika på sig för eget bruk. Polisens resurser läggs på vettigare saker än att jaga missbrukare.

    Antalet våldtäkter i sverige rekordlågt!

    Skyddjakt på varg tillåts.


    Jag märker det...
    Nästan nolltolerans
  • ruuu
    Velouria skrev 2014-07-28 16:46:08 följande:

    Jag märker det...


    Ursäkta?
    If you want your kids to tell you the truth, don't get angry with them when they do
  • Jeaninne
    ruuu skrev 2014-07-28 16:21:38 följande:

    Invandringen stoppas i sverige. Flyktingar, alla utan svenskt medborgarskap eller uppehållstillstånd skickas ut.

    Svp i riksdagen.

    Halalslaktat kött förbjuds i skolor och butiker.

    Bidrag slopas till oengagerade som inte vill lära sig språket eller arbeta.

    Media slutar censurera vilket ursprung våldtäcktsmän och andra brottslingar har. Slutar censurera saker öht.

    Arbetslösheten rekordlåg och även bostadsbristen!

    Narkotika avkriminaliseras och det blir tillåtet att ha en mindre mängd narkotika på sig för eget bruk. Polisens resurser läggs på vettigare saker än att jaga missbrukare.

    Antalet våldtäkter i sverige rekordlågt!

    Skyddjakt på varg tillåts.


    Håller med om mycket - men skulle vi släppa narkotikan fri, så skulle vi snart ha ett ökande antal infödda kriminella i stället. Som begår desperata brott i jakt på pengar till nästa sil. Då skulle vi inte vinna så mycket på att slippa invandrarna.

    Det där med vargen är jag kluven till. Å ena sidan känner jag att den har hemortsrätt här - DET är det ju ingen tvekan om. "Ulven" har alltid funnits här. Men å andra sidan skulle jag inte vilja skicka mitt barn till skolan genom vargstråk...
Svar på tråden Rubriker vi vill se.