• maka011

Hormonbehandling med sputor, nån mer??

Jag ska påbörja hormonbehandling med sprutor i augusti. Nån mer än jag som sitter i denna förbannade båt? Ska vi följas åt?

Och finns det kanske någon som gått igenom detta som har lust att dela med sig av sin historia?

Jag vet inte mycket alls om detta. Läkaren sa att jag får full info när vi träffas i augusti.

Antar att det jag vill är att känna mig mindre ensam i detta.

• Svar på tråden Hormonbehandling med sputor, nån mer??
  • ikala

Om ni lägger till mig som vän på fb så kan jag bjuda in er i gruppen, har gjort den hemlig så det går inte att söka efter den utan jag måste bjuda in.

Jag heter Erika Larsson

• ikala

Nähä det var det värsta ska se om jag kan ändra mina inställningar, annars kanske jag kan hitta dig. Namn?!?

• ikala

Googla Erika Larsson Kalmar så kan du/ni hitta min fbsida därifrån.

• maka011

Hej!

Ville bara höra hur det går för er? Har det blivit något plus? :)
    Tillhör väl egentligen inte detta gänget längre, men ville bara höra hur det går för alla.

Påbörjade ivf behandlingen idag.. Wish me luck! :)

• ikala

Hej maka!!

Jag fick mitt efterlängtade plus förra veckan!! Är i v 5(4+5) har bf 2 juli, 17/11 är det dax för vul. Ska bli kul och spännande då det fanns två ägg när jag tog ovitrellen.

Lycka till med ivfen hoppas att du snart får ett + oxå!!

• maka011
    ikala skrev 2014-10-29 17:50:22 följande:

Hej maka!!

Jag fick mitt efterlängtade plus förra veckan!! Är i v 5(4+5) har bf 2 juli, 17/11 är det dax för vul. Ska bli kul och spännande då det fanns två ägg när jag tog ovitrellen.

Lycka till med ivfen hoppas att du snart får ett + oxå!!

Vad kul, grattis! :) Det går framåt iaf. Började med sprutorna i måndags och vul idag visade 15 ägg som höll på att växa till sig. :)
  • Flygekorre

Hej hej!

Jag ska börja med mina sprutor from imorgon, riktigt spännande ska det bli, men ännu mer laddat nu! Har PCOS därav ivf, vår första behandling, hoppas verkligen detta går vägen! Har försökt 1,5 år utan framgång :(

Svar på tråden Hormonbehandling med sputor, nån mer??