• Forumvärd

    Har du sovit bra i natt

    Hur har du det med sömnen?
    Får du den sömn du behöver och hur har du sovit i natt?
    Rösta och berätta i tråden. Solig

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du sovit bra i natt
  • Majsan70

    Jag har sovit jättegott bortsett från att vår valp väckte mig två gånger och ville gå ut o kissa.  O nu har jag sovit en timma på eftermiddan oxå. Jobbar i natt o tror jag har tillräckligt med sömn i kroppen för att natten skall bli toppen!  =)

  • LaChica

    Somnade vid 01 och vaknade runt 10, så sov ganska gott. 

  • Aspie

    I natt sov jag riktigt bra faktiskt! Lade mig vid 01:00 och vaknade vid 11:00. 10 timmar - herregud! Dessutom utan mardrömmar! Tror det beror på att jag sov med min pojkvän, jag brukar sova lugnare då.

    Oftast sover jag mellan typ 23:00 och 07:00-08:00. Oroligt. Då drömmer jag också mardrömmar. Nästan varje natt.

    Jag har haft sömnsvårigheter sedan jag gick i sena lågstadiet/tidiga mellanstadiet och har de senaste 7 åren fått olika preparat för att få sova om nätterna. Just nu tar jag melatonin som ger mig den mest rogivande sömnen.

  • YokohamaNr2

    Nej verkligen inte, visste att jag skulle vakna med jobbångest och det gjorde jag kl3 och låg vaken och våndades, vill bara att dessa två veckor ska vara över

  • Anghammarad

    Jag sov bättre än på mycket länge. Lite märkligt eftersom jag är förkyld och alltid sover rätt dåligt när jag är sjuk. De åtta timmarnas nästintill oavbrutna sömn hjälper dock inte mycket nu så här strax efter lunch eftersom jag likförbannat mår rätt kass och helst av allt skulle vilja gå hem och lägga mig i sängen igen.

  • Plärtan
    Anonym (..) skrev 2014-06-27 18:20:11 följande:
    Du glömde frågetecken och några kommatecken här och där.
  • Anonym (Mamma på sjukhus)

    Sonen opererades i helgen så jag vakade på sjukhuset. Sov gott mellan de stunder då han vaknade av smärta och fick trösta tills ny smärtlindring började verka. Jobbigt, men mest för honom.

Svar på tråden Har du sovit bra i natt