• couleours

Gravida Vallentuna/Täby 2014?

Hej! Jag är 25 år gammal med en dotter på ett år. Vi väntar tillökning i mitten på december och är precis inflyttade till Vallentuna. Jag söker därför efter någon som är i samma situation, antingen om du väntar ditt första barn eller har barn sedan tidigare - det spelar ingen roll! Vill så gärna träffa andra med barn att ta en promenad med, fika och spendera någon av de långa dagarna med. Någon? :)

• Svar på tråden Gravida Vallentuna/Täby 2014?
  • nadia27

är det någon som vet hur man skriver privat i gruppen, så att det inte visas på ens tidslinje vad man skrivit och till vem? :S 

• Mikaelat

Hej! Jag skulle gärna vilja gå med i eran facebookgrupp. Jag heter Mikaela Thunholm och flyttade nyligen till Vallentuna. Jag och min sambo väntar vårt första barn som är beräknad till 15 november.

couleours skrev 2014-08-26 20:34:56 följande:

Inga fler som vill hänga på oss i Facebook gruppen? :)

• couleours
    Mikaelat skrev 2014-09-15 19:22:56 följande:

Hej! Jag skulle gärna vilja gå med i eran facebookgrupp. Jag heter Mikaela Thunholm och flyttade nyligen till Vallentuna. Jag och min sambo väntar vårt första barn som är beräknad till 15 november.

Hej! För att kunna lägga till någon måste jag först skicka en vänförfrågan, så ni inte funderar om det är någon ni inte känner. Ida Eliasson heter jag o så fort jag lagt till i gruppen så raderar jag vänrelationen :)
  • couleours
    Naadjaa skrev 2014-08-26 20:47:11 följande:

Oj längesedan jag var in här:p men jag vill gärna vara med i Facebook gruppen, nadja åkerberg heter jag :)

Nadja! Går inte att skicka vänförfrågan till dig på FB och antar att du heller inte ser mina mail, så lägg till mig för att komma med i gruppen: Ida eliasson
  • Naadjaa
    couleours skrev 2014-09-18 21:48:55 följande:

Nadja! Går inte att skicka vänförfrågan till dig på FB och antar att du heller inte ser mina mail, så lägg till mig för att komma med i gruppen: Ida eliasson

Jaså? Ojdå! Konstigt :) lägger till dig på en gång:)
  • Naadjaa
    couleours skrev 2014-09-18 21:48:55 följande:

Hur hittar jag rätt?:) fanns några att välja mellan:)
  • couleours

Kan du gå in via webbläsare och kolla din "övrigt" mapp? Där hittar du nog mail från mig och vet vad du ska titta efter :)

• Naadjaa

Okej, hittar inget där. :p något måste vara väldigt fel med min sida:p men jag tror jag har lyckats fixa mina inställningar på Facebook nu iaf:p

couleours skrev 2014-09-21 20:48:12 följande:

Kan du gå in via webbläsare och kolla din "övrigt" mapp? Där hittar du nog mail från mig och vet vad du ska titta efter :)

• nadia27

Hej! är det någon som är sjukskriven och vill hitta på något ibland på dagarna? =)

är i vecka 28 nu och har blivit sjukskriven på heltid, väntar tvillingar. Tråkigt att vara hemma och alla andra jobbar ju

• SidneyH
    nadia27 skrev 2014-10-03 16:40:41 följande:

Hej! är det någon som är sjukskriven och vill hitta på något ibland på dagarna? =)

är i vecka 28 nu och har blivit sjukskriven på heltid, väntar tvillingar. Tråkigt att vara hemma och alla andra jobbar ju

Gå med i våran Facebook grupp om du inte redan gjort det?! Där styr vi upp lite träffar för oss som vill och har tid nu om dagarna!
  • Frkfllman

Hej hej, ny på Familjeliv och har BF med min tvåa den 7/11. Bor i Täby/Lövbrunna och vill gärna komma i kontakt med andra blivande eller nyblivna föräldrar i närheten, om ni finns? :) Vore trevligt att ha någon eller några att dela erfarenheter med under vinterns/vårens barnvagnspromenader.

• SidneyH
    Frkfllman skrev 2014-10-29 22:21:54 följande:

Hej hej, ny på Familjeliv och har BF med min tvåa den 7/11. Bor i Täby/Lövbrunna och vill gärna komma i kontakt med andra blivande eller nyblivna föräldrar i närheten, om ni finns? :) Vore trevligt att ha någon eller några att dela erfarenheter med under vinterns/vårens barnvagnspromenader.

Hej! Gå med i våran Facebook grupp, där är det lite mer aktivitet än här! :)
Svar på tråden Gravida Vallentuna/Täby 2014?