Min man lämnade mig och våra 4 barn för sin nya kvinna som han träffat i 1 helt år bakom min rygg...
Min man som varit mitt allt sen 12 år tillbaka har nu sagt att han vill skiljas. Han kom hem igår efter ett storbråk oss emellan i onsdags då han stack hemifrån, stängde av sin mobil och gick ej att nå på något sätt. Bråket handlade om den kvinna som jag har misstänkt vara hans älskarinna under några veckor, men det var mycket värre än så. Dom träffades för 1 år sen och som han förklarade för mig så blev dom totalförälskade och har träffats regelbundet ända sen dess. Under perioden som dom möttes så låg jag på BB med vår yngsta. Han ville lätta sitt hjärta nu och orkade inte hålla tillbaka längre. Den nya kvinnan är tydligen gravid och dom ska ha barn i januari.
Efter att hans släppt den här bomben över mig så går han för att packa kläder, dator och andra tillbehör. Samtidigt klänger sig våra barn kring honom och vill kramas och undrar vart han varit, då snäser han åt dom att gå till mig. Jag själv sitter kvar i köket och är och är i totalchock. När han packat det nödvändigaste så kommer han tillbaka till köket och säger att han hör av sig när han vill träffa barnen och tillägger dessutom att vi måste prata ang vårat hus, bil o båt m.m Men det kan vänta sa han som att det var helt normal situation. Sen försvinner han ut och jag rusar då upp för att titta vart han tar vägen och ser då att en kvinna sitter i en bil utanför vårat hus och väntar på honom. Jag är alldeles förlamad av sorg, ilska och bevikelse. Han lämndae vårat hem utan att ge våra barn ens en kram eller en blick. Nu är jag alltså ensam med 4 småbarn, hus, ekonomi m.m m.m Idag åker vi till mina föräldrar, jag behöver hjälp att gå igenom detta...
Vem är denna man, inte den mannen jag träffade för 12 år sen som varit mitt allt och en helt underbar pappa! Kan verkligen kärleken till en annan kvinna radera ut hans tidigare liv!?