• Anonym (sviken)

Min man lämnade mig och våra 4 barn för sin nya kvinna som han träffat i 1 helt år bakom min rygg...

Min man som varit mitt allt sen 12 år tillbaka har nu sagt att han vill skiljas. Han kom hem igår efter ett storbråk oss emellan i onsdags då han stack hemifrån, stängde av sin mobil och gick ej att nå på något sätt. Bråket handlade om den kvinna som jag har misstänkt vara hans älskarinna under några veckor, men det var mycket värre än så. Dom träffades för 1 år sen och som han förklarade för mig så blev dom totalförälskade och har träffats regelbundet ända sen dess. Under perioden som dom möttes så låg jag på BB med vår yngsta. Han ville lätta sitt hjärta nu och orkade inte hålla tillbaka längre. Den nya kvinnan är tydligen gravid och dom ska ha barn i januari.

Efter att hans släppt den här bomben över mig så går han för att packa kläder, dator och andra tillbehör. Samtidigt klänger sig våra barn kring honom och vill kramas och undrar vart han varit, då snäser han åt dom att gå till mig. Jag själv sitter kvar i köket och är och är i totalchock. När han packat det nödvändigaste så kommer han tillbaka till köket och säger att han hör av sig när han vill träffa barnen och tillägger dessutom att vi måste prata ang vårat hus, bil o båt m.m Men det kan vänta sa han som att det var helt normal situation. Sen försvinner han ut och jag rusar då upp för att titta vart han tar vägen och ser då att en kvinna sitter i en bil utanför vårat hus och väntar på honom. Jag är alldeles förlamad av sorg, ilska och bevikelse. Han lämndae vårat hem utan att ge våra barn ens en kram eller en blick. Nu är jag alltså ensam med 4 småbarn, hus, ekonomi m.m m.m Idag åker vi till mina föräldrar, jag behöver hjälp att gå igenom detta... 

Vem är denna man, inte den mannen jag träffade för 12 år sen som varit mitt allt och en helt underbar pappa! Kan verkligen kärleken till en annan kvinna radera ut hans tidigare liv!?

• Svar på tråden Min man lämnade mig och våra 4 barn för sin nya kvinna som han träffat i 1 helt år bakom min rygg...
  • Gladhannapanna

Tråkigt att de fåniga trollspekulationerna fått dig att sluta hämta kraft i tråden. Vi är många som bryr sig och gärna vill veta hur det går för dig, men om tråden inte ger dig energi utan istället stjäl energi ska du välja det som känns bäst för dig, inte det som känns bäst för oss som sitter bakom våra datorer, telefoner eller surfplattor!!!

• molly50
    Anonym (*) skrev 2014-10-04 09:48:56 följande:

Fortsätt kämpa TS.

Låt inte några kommentarer om "trolltråd" sänka dej och låta de som försökt stötta dej gå undrade . Att inte vilja kommentera på grund av de få kommentarerna ger dem ju vatten på kvarnen och är enligt mej lite nonchalant mot alla de som stöttat dej genom den sista tiden.
    Försök samla kraft och berätta om de sista veckorna för att undvika spekulationer och för att visa lite tacksamhet mot alla de som stöttat dej.
    Styrkekram

Om TS inte vill berätta mer om vad som hänt så är väl det bara att respektera.
    Hon har ingen skyldighet att delge oss sin historia om hon inte vill det.
    Mattias och Hannah.
  • Koala

Trevligt att se ett livstecken från dig, TS! Jag brukar tänka på dig och undra hur det går för dig och dina barn.

Jag minns att mitt liv gick både upp och ner efter min separation ( inga barn inblandade men levt tio år tillsammans). Den stora vändningen för mig kom när jag flyttat in i min fina, nya lägenhet och började dejta andra killar. Det var nog 9 månader efter separationen. Så det tar tid ibland...

Hoppas kaoset som varit för er är över snart och ni får en lugnare tillvaro, även om det inte blir som du hade önskat så kanske det blir en överkomlig situation.

• Anonym (Mamma till 3)

Tänker så på dig TS
    Undrar hur det går ?
    styrkekramar

• Anonym (hmmm)

Jag tänker också på dig TS och undrar hur det gått för dig, ert sjuka barn och givetvis de övriga 3 barnen? 

Hoppas allt gått bra och att det börjar se ljusare ut nu i alla fall <3

• Anonym (Mardröm)

En annan sak du själv kan göra är att anmäla till socialtjänsten om du vet att barnen far illa hemma. Skolan kan berätta vad de vet, men det är ju inte alltid de har den bild ni har hemifrån...

• Anonym (Mardröm)

Helt fel tråd, men när jag ændå hamnade här... Hur har det gått TS?

• sisley

Som jag skulle vilja veta hur det gått för dig TS. Varje gång jag går in på FL så hoppas jag på ett svar här i tråden. Somliga kanske skulle kalla det nyfiken i en strut men jag menar att det är av omtanke om dig. Din historia berörde och jag hoppas så att det löst sig på bästa sätt för dig och din familj. 

Varma hälsningar 

• Anonym (hmmm)

Jag vet att det var flera år sedan ts senast svarade, men har tänkt på dig mkt genom åren och undrat hur det har gått? Hur har det gått för din lille pojk? Hur är det med dig idag? Blev otroligt berörd av denna händelse

• Anonym (Undrande)

Ja, man undrar ju hur det har gått. 5 år...

Svar på tråden Min man lämnade mig och våra 4 barn för sin nya kvinna som han träffat i 1 helt år bakom min rygg...