• Pompeshusse

Tjejer ska vara påsättbara, inte feta!!!!

Har läst otaliga foruminlägg här, mkt bra och en hel del efterblivet.... Men.... Jag har en uppfattning/fixide....

Vi lever i ett fucked up samhälle idag.... Där tom feta brudar har möjligheten att välja!!?? Vilket är helt sjukt i mina ögon, ta vad du får för fan!!! Men iaf...

Jag anser att tjejer ska hålla sig i form och inte vara överviktiga, för då är ni ej seriöst fruktbara? Kan verka konservativt och jag är verkligen långt därifrån, förändring är det bästa jag vet. Men kraven är sjukt höga idag.... Men faktumet kvarstår fortfarande att kvinnan ska vara vacker och allt vad det betyder! Personligen så tänder jag inte på tjejer som inte har en smal midja och en riktig svankrumpa....

Kort sagt killar är jägare och ska ha sin kvinna som han vill ha barn med! Det är inte trevligt att ligga med en valross!

Skänk mig era tankar....

• Svar på tråden Tjejer ska vara påsättbara, inte feta!!!!
  • Anonym (Tihi)

Det är svårt att läsa din text eftersom du skriver osammanhängande och rörigt. Jag förstår det som att du irriterar dig på att överviktiga kvinnor tillåts ha sex eftersom du föredrar smala kvinnor. 

Varför ska vi bry oss om vad du tycker? 

• lillaponnyn
    Anonym (Tihi) skrev 2014-07-24 18:05:59 följande:

Det är svårt att läsa din text eftersom du skriver osammanhängande och rörigt. Jag förstår det som att du irriterar dig på att överviktiga kvinnor tillåts ha sex eftersom du föredrar smala kvinnor. 

håller med dig

snälla bryr er inte om TS
  • Anonym (popisenvän)

Men du TS titta på hur kändisar ser ut på riktigt? har du gjort det?

• SupersurasunkSara

Mina tankar? Ägna dig åt ditt sommarlov istället så kanske även du får en tjej att nådigt se åt ditt håll en vacker dag. Det tar ett tag att bli en riktig man. Ha det gott och lycka till.

• lajsabajsa
    Anonym (tycker) skrev 2014-07-24 14:03:18 följande:

Exakt! Som tjej kan man få vad man vill oavsett kroppsbyggnad och att vara tjock är sällan någon nackdel, finns många killar som går igång på det också. Solig
    Killars kroppsbyggnad är det desto kinkigare med, där gäller det att varken vara åt det taniga hållet, halvtränad, lönnfet eller mullig. Vältränad med mera är det enda acceptabla. 

Tjejer gillar väl olika precis lika mycket som killar? Jag gillar män av alla olika slag. Spinkiga, mulliga...aaah Hjärta  Det finns så många skönheter ;)
    Och tror faktiskt inte att jag har särskilt många vänner som någonsin har sagt att de bara vill ha en vältränad kille heller. Jag vet inte vad du umgås med för tjejer men. Har aldrig stött på detta fenomen.   
  • Anonym (Mamma till 5)

Haha tack för att du gav mig ett gott skratt efter en jobbig dag ! " feta eller 3 barns mammor vill bara ha mig " haha jag har 5 och jag vill inte ha dig men fan oxå jag är inte FET attans också ! Och va spelar de för roll om feta inte e fruktbara när du uppenbart inte vill ha skrikiga ungar ? Lampan är tänd men ingen e hemma ...

• astegmatism
    Edina skrev 2014-07-24 17:41:54 följande:

Såna här trådar är så utomordentligt töntiga. 

fan att dom är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • molly50
    Anonym (Tihi) skrev 2014-07-24 18:05:59 följande:

SupersurasunkSara skrev 2014-07-24 18:36:43 följande:

Mina tankar? Ägna dig åt ditt sommarlov istället så kanske även du får en tjej att nådigt se åt ditt håll en vacker dag. Det tar ett tag att bli en riktig man. Ha det gott och lycka till.

Mattias och Hannah.
  • Anonym (popisenvän)

TS?
    skriver du inte mer?

• SupersurasunkSara
    jashrinah skrev 2014-07-24 16:43:56 följande:

personligen så tänder jag inte på korta killar , dvs under 190 cm , men för den sakens skull behöver ju inte alla killar vara långa. fan jag skall väll inte ligga med alla helelr !?

Ska du inte??? :-O Men det spela väl ingen roll, alla under 190 måste väl inse att de inte är påsättbara och inte ska tro att de kan få välja, de får ta vad de kan få.
  • Anonym (tycker)
    lajsabajsa skrev 2014-07-24 20:36:42 följande:
    Tjejer gillar väl olika precis lika mycket som killar? Jag gillar män av alla olika slag. Spinkiga, mulliga...aaah Hjärta  Det finns så många skönheter ;)
    Och tror faktiskt inte att jag har särskilt många vänner som någonsin har sagt att de bara vill ha en vältränad kille heller. Jag vet inte vad du umgås med för tjejer men. Har aldrig stött på detta fenomen.
    Vilken härlig och ovanlig inställning du har! {#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}  Du tycks tänka som många män brukar göra, inte minst jag.

Min uppfattning är att det är ovanligt att tjejer gillar olika. Det är bara att läsa några hundra trådar här på FL eller valfritt forum så ser man hur det ligger till. Tjejer i allmänhet är kräsna och ogillar killar generellt, förutom de som har felfria gener och är vältränade och snygga. Kan ju vara så också, att dina vänner egentligen bara vill ha en vältränad kille, men tycker att det är lite genant att framföra den åsikten och hellre ligger lågt med den för att framstå som mer PK. Vad tror du om det?

• Anonym (Z)
    lajsabajsa skrev 2014-07-24 20:36:42 följande:

Tjejer gillar väl olika precis lika mycket som killar? Jag gillar män av alla olika slag. Spinkiga, mulliga...aaah   Det finns så många skönheter ;)

I slutändan är det ju insidan som räknas, och jag vet inte riktigt varför, men du gjorde precis min dag, underbara människa <3
  • Anonym (Dendärkakan)

*väcker tråden till liv*

Vilken tur att alla är olika :) personligen gillar jag inte vältränade killar, så det är en jäkla tur för mig att det inte enbart finns sådana :P

Smaken är som baken ? den är delad. Finns nog många brudar som inte skulle sätta på TS för att han ser ut som han gör. Och andra sidan finns det nog de som skulle göra det, just för den sakens skull.

Att skriva saker som att "tjejer ska inte vara.." det är ju bara bullshit.
    Skit du i hur andra ser ut för tusan. Ta hand om ditt eget liv.. :) du behöver ju inte bli tillsammans eller ens ligga med någon du inte vill, right? haha.

• Illusion

Jag vill inte att du ska känna dig kränkt, men jag tror att du skulle gynnas av att studera några kurser på universitet. Det gör att man ser lite mer kritiskt kring de ideal och normer som finns i vårt samhälle. 

Svar på tråden Tjejer ska vara påsättbara, inte feta!!!!