15 månader av ren lögn
Jag har just varit med om nått jag inte ens trodde jag skulle kunna drömma om.
Har under 15 månader hängt ihop med en riktigt sjuk människa som har ljugit mig rätt upp i ansiktet sen dag 1.
Vi började som alla gör, allt är fint och spännande och roligt.
Han visade att jag va världens finaste tjej och verkade verkligen tycka om mig.
Sen började bortförklaring efter bortförklaring om vf vi inte kunde ses när jag fråga, hans telefon va paj så han fick inte mina sms/samtal och han va på sjukhuset med nån familjemedlem, han sov, han jobbade, han grejade med nått och kunde inte höra telefonen.. Han hade bortförklaringar till vf jag inte fick träffa vissa av hans vänner, och höll mig undan dom.
Ifrågasatte jag honom mer än 1 gång blev han sur och fattade inte vf jag inte trodde honom och hur fan jag kunde tro att han ljög. Hade jag hört något och tog det direkt på telefon så hade han klockrena förklaringar på det som va trovärdiga och som jag självklart gick på.
Han sa att han älskade mig och att han ville leva med mig och köpa lägenhet och inom 2-3 år skaffa barn. Men jag började tvivla på mina känslor efter att efter femtielfte gången fått sitta och vänta när han lovat att vi ska ses. När jag tillslut satte ner foten och kände att nu va det bra så tog de två dagar så ringde han och grät och bönade och bad om att jag skulle ta tillbaka honom, och de gjorde jag ju självklart ett par dagar senare efter att han bearbetat mitt hjärta lite.
Ska jag förklara allt så kommer detta bli en mil långt, jag va iaf jättekär och trodde verkligen på honom.
Men i tisdags ringde en vän till honom och frågade om vi fortfarande träffas.
När jag svarade ja så sa hon att hon ville att jag skulle komma till dom så jag kunde vara med när hon och hans andra kompisar skulle konfrontera honom, för han hade minsann ljugit för alla, till dom hade han sagt att jag och han sagt upp kontakten och att han inte ens hade kvar mitt nummer. Men dom började spåna i detta när en av deras kompisar hämtade han här i lördags. Han hade sagt till sina vänner att han bara skulle hit för att prata med min bror för han skulle ha pengar av honom och att eftersom de va så sent så skulle han sova i gästrummet.
Hans kompis hörde av sig till mig på morgonen och fråga om han var kvar för hon fick inte tag på honom och jag svarade att han låg bredvid och då fattade hon.
Så i tisdags när jag kom in och va med och konfronterade honom, (han trodde att han skulle träffa dom och fika, så han blev lagom paff när jag plötsligt slog mig ner bredvid honom) så fick jag reda på att han haft sex och/eller hånglat eller på annat sätt hållt på med över 16 tjejer, varav en låg han med någon vecka efter att vi träffats, en av tjejerna som satt där hade han träffat i 4 månader under tiden vi träffades, en annan av tjejerna hade han bott hos i 2 månader nu så när han i måndags skrev till mig att han älskar mig så låg han bredvid henne och sa att han skrev till sin mamma. Han hade sexsmsat med över 40 personer och gått på 2 strippklubbar och träffat 6 andra tjejer som han sagt till dom att han vill ha nått seriöst med... + väldigt mycket mer.
Jag fick en sån jäkla chock, han hade ljugit om allt, tillochmed sin farmors död!
Han hade kokat ihop allt helt jävla sjukt. Jag fattar inte hur i helvete han lyckats?!
Dom andra skötte snacket rätt bra och fick ur han mycket, mer än va jag någonsin kunde föreställa mig.
Jag slank in med vissa grejer och frågor på hur faan han kunde göra mig så illa, om det var värt de. Men i övrigt va jag rätt iskall. Dom andra kunde inte förstå hur jag kunde vara så kall, men jag kände att klappar jag till honom eller börjar gapa så får han ju nått sorts straff, de kändes nog mer att jag va som jag va.
Dom senaste dygnen har varit helt knäppa, samtidigt som jag känner mig lite lättad att jag kom ur det utan att han nu kommer kunna försöka förklara bort något igen för detta går aldrig att förklara bort, men hur fan kunde han?!
Vafasen har jag gjort för att förtjäna detta, jag är den enda av dom han varit på nu som han har hållt kvar vid, dom andra har han bara skitit i,men mig har han gråtit för, jag erbjöd honom ett hem, jag fixade ett jobb och jag stöttade honom och hjälpte honom så gott jag kunde, vf gjorde han så mot mig? Hur fan kunde han lägga sig bredvid mig i sängen och hålla om mig och säga att han älskar mig när han kommit direkt ifrån nån annan tjej han satt på?!
Jag förstår om detta blev rörigt men mitt huvud är helt rörigt nu, jag behövde mest få ur mig lite för att inte få så mycket ångest och tänka så mycket.
Men jag förstår att inte ens vård kommer bita på en så sjuk människa, men han visste mitt förflutna och att jag varit med om killar som varit otrogna tidigare, och de tyckte han va förjävligt, (fast han själv redan då legat med över 8 andra tjejer).
Hur fan ska jag läka efter detta nu då?
Fy detta känns så hemskt!
Och jag har testat mig så ni vet, för jag känner mig så jäkla äcklad så jag har tillochmed spytt!
Fyfan säger jag bara...:/