• LinoLino

    BF i början av 2015 - Linköping

    Hej!
    Väntar andra barnet i april nästa år. Någon mer i Linköping som är gravid o ska ha i början på nästa år? Första, andra osv spelar ingen roll :)

  • Svar på tråden BF i början av 2015 - Linköping
  • mp90
    CarolineSC skrev 2014-09-11 06:48:19 följande:
    Jag mår bra, är i vecka 16 nu och mår faktiskt bra :) magen växer! Räknar ner dagarna till RUL i oktober, ska bli så spännande att veta om det är en pojke el flicka som växer där inne :)

    Hur mår du?
    Va på kub idag;) mår illa men de lugnade mina nerver o ja kan njuta

    :)
  • mp90
    Jennie988 skrev 2014-09-10 20:43:35 följande:

    Jag bor i Norrköping, väntar första barnet. Bf slutet januari :)


    Kul :) bor me i nkpg! Väntar andra 26 mars:)
  • Jennie988
    mp90 skrev 2014-09-11 10:59:37 följande:
    Kul :) bor me i nkpg! Väntar andra 26 mars:)
    Då har vi två månade mellan! Om jag inte har fel följer vi varandra på instagram? ;) Skönt att kub såg bra ut! Mådde du illa med L också?
  • mp90
    Jennie988 skrev 2014-09-11 19:43:17 följande:
    Då har vi två månade mellan! Om jag inte har fel följer vi varandra på instagram? ;) Skönt att kub såg bra ut! Mådde du illa med L också?
    Jaha är de du:D! Ja mådde hemskt med honom med:/. Hur har du mått då?
  • Jennie988
    mp90 skrev 2014-09-11 20:25:35 följande:
    Jaha är de du:D! Ja mådde hemskt med honom med:/. Hur har du mått då?
    Jag har mått bra! Inte haft några symtom alls :) Måste vara jobbigt att må illa :(
  • mp90
    Jennie988 skrev 2014-09-11 22:45:23 följande:
    Jag har mått bra! Inte haft några symtom alls :) Måste vara jobbigt att må illa :(
    Vilken lyx:D
  • happyliving

    Hej. Bor i Linköping och väntar vårt andra barn i maj. För tillfället sjukskriven pga hyperemisis. Så tycker för tillfället livet är rätt jobbigt... :(

  • Sommarsnö

    Hej!

    Jag bor i Linköping och väntar första barnet i början av april nästa år. Vore kul om vi kunde följas åt och kanske ha en liten träff sedan när vi fått våra små
    Var går ni på kontroller? Jag går på Kvinnohälsan och har fått en liten tant som verkar pensionsmässig som BM

  • Mamma Emma

    Jag går oxå på kvinnohälsan. Bara varit för en gång. Ska tillbaka nu 23 okt. Är då i v. 25.

    Halsbrännan har dykt upp. Urk! Minns jag haft det vid tidigare graviditeter med.

    Hur har ni det?

  • Sooli

    Var länge sedan jag var inne nu och ser att flera skrivit :). Jag går med på Kvinnohälsan. Var på andra ultraljudet igår och allt såg bra ut. Det känns långt till nästa besök hos barnmorskan i v24. 4 hela veckor dit!

    Har era magar börjat växa rejält nu?

Svar på tråden BF i början av 2015 - Linköping