• Forumvärd

Roligt eller förskräckligt?

Ibland händer det att en stöter på olika klipp på webben. Klipp som får en att skratta hysteriskt.
    Jag tänkte kolla humornivån på FL.
    Vilken typ av humor gillar du och vad tycker du om det här klippet?
    Har du något roligt klipp så dela gärna med dig!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Roligt eller förskräckligt?
  • Edina

Så förbannat roligt är det! Jag har sett det där klippet flera gånger och jag skrattar lika mycket varje gång.

• Edina
    Engstrom skrev 2014-09-13 12:37:49 följande:
    Jepp, rätt film. Som sagt är det många som inte begriper min humor, men den där videon tycker jag är skitkul. 
    Den var faktiskt riktigt rolig :-P Jag drömde nog många gånger om att få hugga bråkstakarna i klassen med pennan när jag var liten.
  • Mrs K
    Engstrom skrev 2014-09-13 00:10:32 följande:

Oj, det där blev väldigt konstigt! Försöker på nytt med länken 

Jag tycker att "nakenlekar" som är gjord av samma gäng är bättre.
  • vampyria2

Kom på en till som jag tycker är så sjukt rolig, Björn Gustavsson när han sjunger till Cia Berg

• Rosebud

Jo, jag tycker det är kul även om det i det här fallet är arrangerat.

Var själv med om en livs levande intervju där en deltagare sa "alltså" var femte ord. Efter några minuter kunde jag inte hålla mig utan började först fnissa sen skratta. Försökte dämpa och dölja mitt tillstånd men det gjorde bara saken värre. Till slut kiknade jag och tårarna rann. Lämnade då rummet.

Efteråt undrade min kollega barskt vad det var som var så helvetes roligt.Då skrattade jag ännu mer.

• jagaf

Videon i trådstarten borde ju upplevas som förskräckligt tragisk men jag skrattar så jag nästan ramlar av stolen!!!

• Mrs K
    Rosebud skrev 2014-09-13 23:40:16 följande:

Jo, jag tycker det är kul även om det i det här fallet är arrangerat.

Jag tycker det är så skönt att det är arrangerat. Första gången jag såg det fattade jag inte det och skämdes nästan över att jag inte kunde sluta skratta.
  • EnAnonumius

Denna tycker jag är både rolig och söt...

">

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Aspie

Har kollat om klippet som nämns i trådstarten och jag förstår faktiskt inte vad som ska vara kul. Jag tycker det är hemskt hur programledaren för sig. Oavsett om det ska vara ett hittepåprogram eller ej. Men det kanske är för att jag träffat många som låter "lusigt". När jag gick i en klass för ungdomar med NPF-diagnoser var det många som talade nasalt bl.a. och någon lät ungefär som mannen på klippet låter. Men han gjorde det inte för skojs skull, utan lät så hela tiden. Tänk om alla där, både elever och lärare, hade skrattat åt honom varje gång han öppnade munnen. Nej, fy.

Ska det roliga vara mannen som talar "lustigt" eller programledaren som beter sig som en idiot?

• Aspie

Sloth och Jacksons klipp fick mig att fnittra dock!

">Al Pitcher om svenska födelsedagar
     får mig att skratta rejält med.
    ">Dödsmaskinen gör kruklur (när han spelar Dark Souls 2)
     är något jag såg live och för stunden höll på att kissa på mig när jag såg.
    ">En sekvens ur Day[9]s Amnesiastream
    har en särskild plats i mitt hjärta.
    ">How to-klipp
     kan roa mig sena kvällar.
    ">Spaceology från The IT Crowd
    är något fler borde känna till.
    ">Reika Ozeki
    kan få mig att skratta sena nätter.
    ">He-Mans visdomsord
    , både kul och lärorikt.
    ">Söta barn i Ellen DeGeneres Show
    är alltid lika uppskattat.
Svar på tråden Roligt eller förskräckligt?