• Forumvärd

Roligt eller förskräckligt?

Ibland händer det att en stöter på olika klipp på webben. Klipp som får en att skratta hysteriskt.
    Jag tänkte kolla humornivån på FL.
    Vilken typ av humor gillar du och vad tycker du om det här klippet?
    Har du något roligt klipp så dela gärna med dig!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Roligt eller förskräckligt?
  • Maria 434
    vampyria2 skrev 2014-09-12 12:23:02 följande:

Den här tycker jag är så rolig så jag nästan går sönder, såg den som alla andra för ca ett år sedan och har sett den många gånger sedan dess och skrattar lika mycket varje gång

Den är hysteriskt rolig, skrattar så jag gråter varenda gång jag ser den!
  • Aspie
    Butterscotch skrev 2014-09-12 12:04:38 följande:
    Det var inte roligt alls faktiskt. Kändes mest lite patetiskt och sorgligt på nåt vis. Skulle detta vara en riktig show, eller någon form av komik?
  • Heisan

Inte roligt alls, ett dåligt exempel på lyteskomik enligt mig.

När du tittar på himlen vad ser du då? Stjärnorna eller universum?
  • RubyRed
    vampyria2 skrev 2014-09-12 12:23:02 följande:

Den här tycker jag är så rolig så jag nästan går sönder, såg den som alla andra för ca ett år sedan och har sett den många gånger sedan dess och skrattar lika mycket varje gång

Av någon anledning har jag undvikit den. Scrollat förbi när någon länkat. Why, oh why? Den är ju fantastisk!
  • lövet2
    Butterscotch skrev 2014-09-12 12:04:38 följande:
    Det var inte roligt alls faktiskt. Kändes mest lite patetiskt och sorgligt på nåt vis. Skulle detta vara en riktig show, eller någon form av komik?
    Jag fattar inte riktigt det roliga. En programledare som skrattar åt andras olycka - vad består det roliga i?
  • RamboMannen

Alla vet väl att detta inte är på riktigt? Det kommer från ett belgiskt tv-program som hette "In de Gloria" , där dom gjorde såna här sketcher.

• tini70

Den med talande djuren är så vansinnigt rolig

Jag grinar varje gång jag ser den.

Svar på tråden Roligt eller förskräckligt?