• Lisa600

    Hur ska hon göra...?

    Hej!
    Det är så att jag har ett problem eller inte jag men min kompis, hon har en vän som hon är kär i men inte han. De är bästa vänner och trivs med varandra som två par duvorGlad. Han som hon vill bli ihop med har varit ihop med många andra tjejer men alla han har varit ihop med har lurat honom och sedan lämnat honomRynkar på näsan . Innan min kompis träffade honom så tyckte han att livet var hemskt så han började skära sig och slutade när han träffade min kompis då han tyckte livet var ok. Problemet är att min kompis vill bli ihop med honom men vet inte hur då hon tror att han kommer säga "nej", hur ska hon göra? och tror ni att han kommer säga "ja" när hon frågar honom? tacksam för eran svar. <3

  • Svar på tråden Hur ska hon göra...?
  • Lisa600

    ålder eller namn vill jag inte ge men det jag undrar är om det finns ett sätt att fråga nån på utan att man är osäker?, jag vill veta det för att jag vill hjälpa min kompis/vän.

  • Lisa600

    Det ända jag kan säga är att vi är tonåringarTungan ute och jag skulle vara tacksam om jag fick svar från både vuxna och andra som inte är vuxna än.

Svar på tråden Hur ska hon göra...?