BF Juni 2015 - Malmö med omnejd
En tråd för oss med BF Juni 2015 i Malmö med omnejd.
Välkomna!
En tråd för oss med BF Juni 2015 i Malmö med omnejd.
Välkomna!
Hej :) Av någon anledning kommer inte min inbjudan till Facebookgruppen fram, så jag får hänga här i stället. Jag är 24 år och väntar mitt första barn, beräknad 18 juni.
Hej :) Av någon anledning kommer inte min inbjudan till Facebookgruppen fram, så jag får hänga här i stället. Jag är 24 år och väntar mitt första barn, beräknad 18 juni.
Med mig är allt bra tack! Både jag och lilla tjejen i magen växer för fullt. Hur är det med dig/er?
Med mig är allt bra tack! Både jag och lilla tjejen i magen växer för fullt. Hur är det med dig/er?
oj.. glömt bort den här sidan lite..
Roligt att höra! Hoppas det fortfarande är så bra (: Fullt upp här! Flyttar idag, 9 dagar till bf! mår (som jag gjort hela tiden) prima och glömmer bort att jag nu faktiskt är höggravid. Nästan så man kan säga HÖGhöggravid kanske. haha (:
Känner ni er förberedda? Handlat, planerat, packat bbväska allt det där praktiska som är bra att ha gjort? (:
Åh så spännande! Är allt bra? Du kanske redan har fött?
Vi ligger lite back med alla förberedelser. Har dock inte bf förrän 18 juni, så det känns som att vi fortfarande har tid på oss.
Bor ni kvar i Malmö?
Har haft lite fullt upp får jag väl säga..! Exakt en timme efter ditt inlägg ligger min son på mitt bröst! <3 Så när du skrev kom jag precis in till förlossningen (:
Hur går förberedelserna? Faller det på plats?
Vi har börjat komma in i lite rutiner här och livet rullar på. Det är fantastiskt! Vi flyttade till slussen i malmö den 20/4 så vi hann komma i ordning lite innan han föddes med. (:
Åh så mysigt! Stort grattis! Har allt gått bra?
Vi är klara med alla förberedelser, men ingen bebis ännu. Längtar ihjäl mig!
Vad skönt! Vi bor i rörsjöstaden, så det är nära! Vi ska dock flytta i augusti, men fortfarande inom rörsjöstaden :)
Ser att tiden inte alls stämde med när jag födde.. hmm. Amningshjärna kanske? Haha. Han föddes 10.52 och allt har gått bra! Från graviditet, förlossning och ni även tiden efter. Det underbart att ja honom här!
Lite avis på sig som har förlossningen framför dig (om du inte fött än?) Det var SÅ häftigt. Några känningar ? (om du inte fött alltså)
Åh rörsjöstadem fin! Hoppas det går bra med flytt (:[/
[quote=75435228][quote-nick]sobj skrev 2015-06-18 07:24:21 följande:[/quote-nick]Ser att tiden inte alls stämde med när jag födde.. hmm. Amningshjärna kanske? Haha. Han föddes 10.52 och allt har gått bra! Från graviditet, förlossning och ni även tiden efter. Det underbart att ja honom här!
Lite avis på sig som har förlossningen framför dig (om du inte fött än?) Det var SÅ häftigt. Några känningar ? (om du inte fött alltså)
Åh rörsjöstadem fin! Hoppas det går bra med flytt (:
Hej! Födde min son 15/7. Undrar bara lite vad gruppen på Facebook heter :)
Kram på er