BF Juni 2015 - Malmö med omnejd
En tråd för oss med BF Juni 2015 i Malmö med omnejd.
Välkomna!
En tråd för oss med BF Juni 2015 i Malmö med omnejd.
Välkomna!
Då var vi två!
Vad roligt :) hur långt gången är du?
Jag är i v5 (4+5). Och du själv?
Jag tyckte förresten att jag såg dig i BF Juni 2015-tråden, regerade då du bor nära. Ditt första barn va? 26 år? Det är även mitt första och jag är 28.
Kul att följa någon i samma sits som också är på nära håll.
Jag är i v 6 (5+1) bf 31 maj
Det stämmer att jag skrivit i andra trådar. Alltid kul att få kontakt med någon lite mer lokalt. Det är också första barnet för mig. Allt är så nytt men också spännande :) skrev in mig på mvc idag och har bokat tid för ett föraya ultraljud om 2 veckor :) spännande!!
Bor du i malmö?
Helt klart!
Jag har lite olika BF, allt från 30 maj - 4 juni. Antar att det kommer ändras ändå när man får besked kring v18.
Spännande med inskrivning! Var det typ hälsosamtal och så? Jag ska ha det om en vecka och sen kommer vi tillsammans med BM boka in framtida ultraljud då.
Är så taggad, bara att få prata med BM gör det verkligt. Och som du säger allt är så spännande, tänker på minsta lilla tecken i kroppen. Har ganska få symptom än så länge så hoppas nästan att de ska komma med buller och bång. Gör det verkligare!
Jag bor i Lund men det är ju rätt så nära .
Hej, jag hoppar gärna in här om det är okej? :) Är i vecka 6 (5+0) och har bf 2 juni. Detta blir mitt tredje barn. Jag bor i Vallåkra.
Absolut du är så välkommen så :)
Grattis till plusset :) hur mår du?
Just nu mår jag som vanligt :) Jag väntar dock på att det hemska illamåendet ska slå till *hoppas inte*.
Hur mår ni?
Jag har fortfarande inte riktigt tagit in den här graviditeten. Den var helt oplanerad från vår sida. Visst, vi hade bestämt att vi skulle satsa på en trea men kanske inte förrän åtminstone ett år. Nu såg jag fram emot att komma tillbaka till jobbet efter föräldraledighet. Har en dotter född i sept förra året och en dotter på 7 år. Sen har vi dessutom en kyrka bokad för bröllop den 30 maj som vi nu får avboka. Bröllopet skjuts fram på obestämd framtid just nu :)
Jag mår faktiskt också oförskämt bra, tränar och håller igång som vanligt. Har lite känningar precis som mensvärk lite då och då och ömma bröst. Men illamåendet har jag ännu inte märkt av (hopps jag slipper)
Mitt luktisnne är dock helt galet känsligt, bussresan till och från jobbet har de senaste veckorna varit det värsta jag varit med om (doftmässigt) haha...
Vad kul med ett tredje barn
Själv gifte vi oss i somras och ska snart på bröllopsresa. Vi hade ju tänkt starta "tillverkningen" på resan men nu får det lilla grynet följa med istället ;) Tänk vad livet kan förändras snabbt! Fantastiskt!
Plussade idag, är tydligen i v5. 26 år gammal och väntar alltså mitt första :)