• Anonym (Den fundersamme)

    min flickvän vill åt mitt anal!

    Alltså nu är det så att jag har varit tillsammans med min flickvän i 4 år nu. Älskar henne så sjukt mycket och mer för varje dag. Vi har ett underbart sexliv då vi ungefär har sex ca 2 - 3 gånger om veckan. Jag älskar henne så o jag vill göra allt för att få henne glad men nu kommer vi till ämnet. Hon vill slicka mig analt. Jag förstår inte varför eftersom hon aldrig visat sig tända på analt sex i någon form. Jag vill ju verkligen göra henne glad men jag tycker själv det är så sjukt avtändande vid bara tanken att någon sätter sin tunga där bak.

    Ska jag göra som hon säger? Eller vad ska jag göra för något? Jag måste ju tänka på mig själv med? //kille 23

  • Svar på tråden min flickvän vill åt mitt anal!
  • Anonym (Den fundersamme)

    Det gick faktiskt bra! :D Kändes obehagligt i början men sen efter det stoppade hon in ett finger och det tände jag väldans mycket på hahaha :) Tack för allt, ni gav mig inspiration att försöka :) Tråden är nu stängd.

  • Anonym (Alfahannen)
    Anonym (Den fundersamme) skrev 2014-12-09 20:22:27 följande:

    Det gick faktiskt bra! :D Kändes obehagligt i början men sen efter det stoppade hon in ett finger och det tände jag väldans mycket på hahaha :) Tack för allt, ni gav mig inspiration att försöka :) Tråden är nu stängd.


    Sjukt äcklig är du TS!
    Du har inte funderat närmare på om du egentligen föredrar killar?
  • Anonym (RN)

    Otroligt skönt när min sambo föra en finger på anal så kom sprid känslor runt anal och upp till penis och skönt och avslappad och perfekt. Haft gjort med strapon wow skönt gillar mycket!

  • Anonym (hej)
    Anonym (Alfahannen) skrev 2014-12-09 20:32:21 följande:

    Sjukt äcklig är du TS!

    Du har inte funderat närmare på om du egentligen föredrar killar?


    Blir så irriterad på såna här i lägg. Lär dig att accepterar att ALLA får tycka olika. Om du tycker att det är äckligt så håll det för dig själv.
  • Anonym (Hetro kille)

    Min fru brukar få ta mig med en strapon.
    Det är otroligt skönt och hon gillar o se mig njuta.
    Så kör i vind kanske kan ni skaffa några leksaker som mindre dildo eller butplug o börja med.
    Massa glid o skölja rent innan leken annars blir det ganska avtändande

  • Anonym (RN)
    Anonym (Hetro kille) skrev 2015-01-01 10:22:23 följande:

    Min fru brukar få ta mig med en strapon.
    Det är otroligt skönt och hon gillar o se mig njuta.
    Så kör i vind kanske kan ni skaffa några leksaker som mindre dildo eller butplug o börja med.
    Massa glid o skölja rent innan leken annars blir det ganska avtändande


    ????????
  • Anonym (S.Ö.)
    Anonym (Alfahannen) skrev 2014-12-09 20:32:21 följande:

    Du har inte funderat närmare på om du egentligen föredrar killar?


    Vad har homosex med saken att göra?
  • Frökenfrykena

    Tror de flesta män som har prövat det älskar det!
    Jag vet iaf att alla män jag har slickat i rumpan älskar det och vissa kvinnor också men vi har ju inte vår g-punkt på samma ställe så...
    Sen älskar jag även att se min och andra män njuta av bli slickade:)

  • Anonym (Nerd)
    Anonym (Alfahannen) skrev 2014-12-09 20:32:21 följande:
    Sjukt äcklig är du TS!
    Du har inte funderat närmare på om du egentligen föredrar killar?
    Nej men... det är väl inte Anabolakillen igen? Du vet att detta inte är ett forum för kontaktsökande va? Söker du nya pojkvänner får du leta på annat håll.
  • ViktigAttTänkaPåAochO

    Fyfan vad vidrigt, och du ska hångla med henne senare?
    Blir äcklad av tanken hade aldrig kunnat hångla med en tjej igen.
    En kuk kan hon tamigfan suga men ingen jävla rövlekande, man e ju fan inte bög usch ALDRIG.

  • Anonym (Ok)
    ViktigAttTänkaPåAochO skrev 2017-09-07 22:33:18 följande:

    Fyfan vad vidrigt, och du ska hångla med henne senare?

    Blir äcklad av tanken hade aldrig kunnat hångla med en tjej igen.

    En kuk kan hon tamigfan suga men ingen jävla rövlekande, man e ju fan inte bög usch ALDRIG.


    Haha bästa kommentaren
  • Anonym (Ok)
    Anonym (Den fundersamme) skrev 2014-12-07 20:03:00 följande:

    Alltså nu är det så att jag har varit tillsammans med min flickvän i 4 år nu. Älskar henne så sjukt mycket och mer för varje dag. Vi har ett underbart sexliv då vi ungefär har sex ca 2 - 3 gånger om veckan. Jag älskar henne så o jag vill göra allt för att få henne glad men nu kommer vi till ämnet. Hon vill slicka mig analt. Jag förstår inte varför eftersom hon aldrig visat sig tända på analt sex i någon form. Jag vill ju verkligen göra henne glad men jag tycker själv det är så sjukt avtändande vid bara tanken att någon sätter sin tunga där bak.

    Ska jag göra som hon säger? Eller vad ska jag göra för något? Jag måste ju tänka på mig själv med? //kille 23


    Blä
  • Anonym (Ok)
    Anonym (Assman) skrev 2017-11-07 23:45:49 följande:

    Smaken är som baken liksom delad...


  • Anonym (Man)
    Anonym (Alfahannen) skrev 2014-12-09 20:32:21 följande:

    Sjukt äcklig är du TS!

    Du har inte funderat närmare på om du egentligen föredrar killar?


    Vilken tönt du är. Det är ju galet skönt. Slappna av mannen
  • Anonym (Ok)
    Anonym (Man) skrev 2017-11-08 01:05:37 följande:

    Vilken tönt du är. Det är ju galet skönt. Slappna av mannen


    (y)
Svar på tråden min flickvän vill åt mitt anal!