tboden skrev 2015-01-12 18:11:25 följande:
75 kvadrat är stort :)
Vi bor i en 2a på 50 kvadrat. 3 barn 2 vuxna å 3 katter. Det finns inte mycket plats för egen tid ;)
Vi letar större men det finns ju inte så mycket. Så vida man inte kan betala 3-6 miljoner...
Jag bor i nynäshamn. Inte allt för långt bort från dig :)
Har en son på 11, en dotter på 9 och en son på 4.
Spännande att jobba som tatuerare :) Tyvärr besitter jag ingen estetisk ådra alls :(
Hur gick det? Kom mensen?
Min slutade igår. Sa till sambon att nu får vi ligga i så jag blir gravid. ;) Jag lixom både vill och inte.. tanken akrämmer mig lite. Men på samma sätt vill jag så gärna :)
Här kom syndafloden, som klockan. Min kropp är om inte annat, väldigt exakt.
Det känns lite tomt, och lite dystert....samtidigt, som vanligt. Det var ju inget som vi planerat. Tyvärr så har ju en sån här sak en tendens att så frön i ett mammahjärta. Var man inte sugen innan så visst sjutton har suget dykt upp nu.
Jag vet att det är dum tid, jag vet att det skulle suckas runt mig...men det är ju ändå vårt liv. Dessutom, tänk om det inte går om ett par år? Vad säger att det ens kommer gå nu? Vågar man chansa?
Vårt första barn tog 7 år att få till så vi ser inget som självklart. Jag har ingen aning om hur fertil jag är. Barn två var en "olycka" och trean tig bara tre försök. Så vad ska man gå på? Börja försöka ifall det tar tid, eller vara försiktig så det inte går för snabbt.
Hahaha, ursäkta alla frågor men har ingen annan stans att få dem ur mig. Ni om några verkar ju kunna förstå.
50 kvm var verkligen litet, då kan vi nog få in en till på våra 75 kvm

. Nynäs är väldigt fint för övrigt.