• Forumvärd

    En miljon svenskar nätdejtar. Har du?

    En miljon svenskar söker kärlek på nätet.

    Har du nätdejtat och kanske hittat rätt?

    Eller är det inte något för dig?

    Rösta och diskutera gärna i tråden!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En miljon svenskar nätdejtar. Har du?
  • Kerubmamman

    Jag träffade min make på Spraydate för snart 13 år sedan. 


    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • Beauxgoris

    Ett kort tag innan jag insåg hur lite det skulle ge. Jag var skeptisk redan innan och min åsikt har inte förändrats till det bättre om vi säger så. 

  • fluu

    Nej. Jag tror inte heller att det är något för mig.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Lia)

    Jag har nätdejtat. Träffade mitt ex på HP, men det blev bara en reboundrelation för min del, dumpade honom för min nuvarande kille som jag också träffade på nätet men på en vanlig diskussionssajt.

  • Anonym (Lia)
    Anonym (Lia) skrev 2015-02-14 21:40:41 följande:

    Jag har nätdejtat. Träffade mitt ex på HP, men det blev bara en reboundrelation för min del, dumpade honom för min nuvarande kille som jag också träffade på nätet men på en vanlig diskussionssajt.


    Just det, jag röstade på att jag har nätdejtat men inte hittat nåt. Det är sanning med modifikation eftersom min förra relation ändå varade i ca 10 månader innan jag gjorde slut. Dock så var jag aldrig kär i honom, så jag anser därför inte att jag hittat någon.
  • lanjia

    Min kille hittade mig på nätet för typ 3 år sen. Men vi var bara vänner i början.. Nu har vi flyttat ihop och väntar vårt första barn :)

    Dock har jag träffat många idioter på såna sidor så tycker verkligen att man ska vara försiktig med vika man träffar!

  • JohCas

    Träffade min sambo för 4år sen genom BodyContact. Idag har vi ett barn ihop och planerar att gifta oss sommarn 2016. Han blev kär i mig efter tre månader som knullkompisar.

  • Butterscotch

    Jag röstade Annat. Jag har aldrig nätdejtat och är gift så jag har inga planer på att göra det heller. Skulle det bli aktuellt är det dock inget jag utesluter.

  • Anonym (Vet ej)

    För längesen, när chattandet kom, 1995 typ, så hängde jag lite på mIRC. "Träffade" en kille som jag trodde mig bli kär i. Vi snackade i telefonen och skickade bilder. Men när jag träffade honom, slutligen, var det ändå nåt som inte stämde. Kroppshållning, lukt, allt möjligt. För mig är drt så att jag måste känna attraktion rätt tidigt för att det ska funka.

    Skulle aldrig nätdejta igen. Möjligen åka på nån "singelträff" bara för att kolla utbudet bara

Svar på tråden En miljon svenskar nätdejtar. Har du?