• Lever så

knulla din tjej när hon har mens?

Har ni sex även när tjejen i förhållandet har mens?

Min man vill inte ha sex när jag har mens och jag blir superfrustrerad. Inte mycket att göra såklart men tråkigt eftersom jag ofta är väldigt kåt då. Han är den första jag varit med som brytt sig, alla övriga har bara kört ändå. Hur är det för er andra?

never a failure always a lesson
  • Svar på tråden knulla din tjej när hon har mens?
  • Anonym (Man)
    Lever så skrev 2015-02-25 04:46:49 följande:

Min man vill inte ha sex när jag har mens och jag blir superfrustrerad. Inte mycket att göra såklart men tråkigt eftersom jag ofta är väldigt kåt då. Han är den första jag varit med som brytt sig, alla övriga har bara kört ändå. Hur är det för er andra?

Vi knullar när hon har mens, men då brukar vi ha analsex enbart. Det är hon som tar initiativ så jag förstår när hon börjar att hon troligen har mens den dagen. 
  • Anonym (AnonymMan)

Absolut! Säkert, djuriskt och alla de kvinnor som har sex under mens jag varit med har kunnat slappna av på ett helt annat sätt och jag kan alltid komma i henne, å andra sidan finns det två ställen till där jag kan koppa i henne

En röd handduk skyddar mycket, och allvarligt talat, inte ens när det kommer mycket är det "för mycket", men det har jag alltid låtit henne avgöra,

• Anonym (Carl-Eric)

Men vem kan få den å stå när det stinker sir gammal makrill? Riktigt vidrigt asså. 

• Anonym (Vanij)

Ett förhållande var på distans så när vi träffades  var det det inget hinder i Sverige  blev  badrumsgolvet  mest av praktiskt   ,,dusch först  sen  rejält med glidmedel smek och oftast mycket  rida med henne på toppen    en snabb avsköljning  när det   blev för kladdigt .. hon upplevde positivt  mot mensvärk.. blev av med det snabbare . i England har man heltäckningsmatta matta   i badrum😨 inget ställe man vill ha sex på😨

Så frotteplast från Ikea i sängen oftast i sked jag vill bara ha dig i mig i försiktigt skedande och håll dina händer på min mage   eller försiktig missionär inte för djupt och hårt. 
    Sen helt oskyddat..

Frotteplast  från Ikea kanske  kanske inte låter sexigaste men underskattad praktiskt  "sextillbehör"..
    Kommer mensen oväntat ,När man är utan p piller (eller med  kopparspiral)  blir weekenden inte helt förstörd iaf..  Badlakan(vita på Hotell )? Bölder igenom och får  fläckar. 

• Anonym (Kille)
    ubbe65 skrev 2025-12-27 20:58:05 följande:
    Som kristen ser jag inget som helst hinder, över huvud taget. Uppvuxen inom pingst och har aldrig hört några som helst hinder.
    Det Står ju i Bibeln i Gamla Testamentet samt i Nya Testamentet står det att man ska hålla sängen eller samlaget rent eller liknande jag kommer inte ihåg de exakta orden tyvärr
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (AnonymMan)

Alternativet är att ha sex med hennes syster eller bästa kompis när hon har mens, då slipper Ni bli "blodiga"

Lever så skrev 2015-02-25 04:46:49 följande:

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Nä du)
    ResanTillMelonia skrev 2026-01-04 12:11:24 följande:
    Ja pinsamt också!
    Man blir ju inte direkt upphetsad av blod.
  • Anonym (Kulkultur)

Har hänt att jag med tungan rullat små kulor av mensen...smått gott! 😋

Svar på tråden knulla din tjej när hon har mens?