• Lever så

knulla din tjej när hon har mens?

Har ni sex även när tjejen i förhållandet har mens?

Min man vill inte ha sex när jag har mens och jag blir superfrustrerad. Inte mycket att göra såklart men tråkigt eftersom jag ofta är väldigt kåt då. Han är den första jag varit med som brytt sig, alla övriga har bara kört ändå. Hur är det för er andra?

never a failure always a lesson
  • Svar på tråden knulla din tjej när hon har mens?
  • Anonym (S)

Samma här är all tid extra kåt under mensen måste ha me hormonerna att göra

• Anonym (Tess)

En riddare som är rädd för att få blod på sitt svärd? Vilken liten mus!

• Anonym (sexy)

Jag och tjejen passade på och ha sex när hon hade mens för då kunde vi köra utan skydd 

• Anonym (Kille)

Någon nämnde oralsex, menar ni även vid mensen, och dessutom gillar att svälja det?

• Pappatill1

Absolut inte! Finns inget vidrigare.

• Anonym (Lollo)

Har aldrig haft sex när jag har mens och ingen jag träffat har velat det heller .

• ResanTillMelonia

Skulle aldrig gå med på det. Blöder i för sig minimalt 1 och 3 dagen, ibland inte ens märkbart. blöder väldigt lite dag 2 också, men skulle aldrig vara bekväm med den saken.

har inte ont så det är inte pga smärta

• Man 78
    ResanTillMelonia skrev 2025-12-24 08:27:23 följande:

Skulle aldrig gå med på det. Blöder i för sig minimalt 1 och 3 dagen, ibland inte ens märkbart. blöder väldigt lite dag 2 också, men skulle aldrig vara bekväm med den saken.

har inte ont så det är inte pga smärta

Håller med dig. Känns si sådär. God jul. 
  • Anonym (Tycker inte om det.)

Har hänt i början eller i slutet. Men jag tycker inte om det ch undviker det helst.

Gillar inte blod...

• ubbe65

Jag skulle inte ge oralsex, men allt annat går utan problem. Nu är det intet problem hos oss, för vi har alltid haft sex så sällan och frugan att passerat klimakteriet.

• Anonym (Nä du)

Känns rejält ofräscht med blod på kuken.

• Anonym (Klittan)

Har varken problem med sex eller att ge oralsex, behöver ju inte vara överallt med tungan och man behöver kanske inre vara där när det är som värst, och är hon ny duschad är det inga problem!

• Anonym (Grow up)

Fjantigt med vuxna män som är rädda för lite blod. Låter otroligt barnsligt i mina öron. Finns duschar dessutom. 

Svar på tråden knulla din tjej när hon har mens?