Vänner sökes i Skåne!
Hej!
Jag är en tjej på 30 år som har två barn på 4 år och 2,5 år, som jag har på heltid.
Jag har under en längre tid känt att jag skulle vilja ha fler vänner. Har endast en nära vän men vi umgås knappt då vi lever helt olika liv. Jag som nu har barn på heltid har inte så mycket tid över till att träffa vänner egentligen. Men jag önskar så at jag hade någon. Varför jag inte har vänner vet jag egentligen inte riktigt. Jag var ganska blyg i skolan när jag var liten men hade ändå vänner. Sen efter skolgången så delades man och alla gick åt sitt håll och man tappade kontakten av någon anledning. Och idag har ju alla skaffat sig nya bekantskaper på sina håll. Förutom jag känns det som.
Jag behöver inte en mängd med vänner, men några hade varit skoj i alla fall. Sen att man inte träffas alltid gör inget heller, men jag är avundsjuk på alla som har vänner att träffa och äta middagar tillsammans med, eller alla som har tjejkvällar tillsammans med sina vänner, eller varför inte vinkväll.
Så, nu gör jag ett försök att hitta någon som kanske är i samma sits som mig. Någon som känner som jag att man inte har några vänner eller inte så många vänner t.ex.
Hör gärna av er!