• Anonym (vill)

söker snygg äldre kvinna att utforska med

Jag har aldrig varit med en kvinna men skulle vilja prova och isf en äldre kvinna, den som också är oerfaren. Jag vet inte varför men är otroligt attraherad av kvinnor i 40 -45rs ålder :) provat sylvia men finns inget. ..nån som vet nått seriöst forum ?

• Svar på tråden söker snygg äldre kvinna att utforska med
  • verklighetsförmedlingen

-Vad e de?

-Det är ett av mina lår.

-Oj, får jag pussa på det..?

-Självklart.

5 minuter senare

-Vad är det då?

-Det är mitt andra lår.

-Oj, det andra, lår två hihi.

-Ja.

-Du, vet du?

-Ja, pussa på.

Detta utspelas i mitt huvud varje gång jag läser "Utforska".

• j a d e d

Jag tänker på en väldig kladdig tunga och varm andedräkt som lägger sig som en hinna över hela min kropp. Uh....

Iaf. Stort lycka till TS.

• Anonym (Bisexuell)

Hur gammal är du som skrev inlägget? Själv är jag 35år, tycker du att det är för ungt?

• j a d e d
    Anonym (Bisexuell) skrev 2015-05-20 12:36:58 följande:

Hur gammal är du som skrev inlägget? Själv är jag 35år, tycker du att det är för ungt?

Flera månader gammal tråd. Tyvärr. Vi hade en här igår kväll som dessvärre togs bort. Fanns stor potential i den. Hemskt synd.

TS lär ha fått tag i en äldre dam att snutta på vid detta laget.

Bara säger.
  • Anonym (Lillajag)
    j a d e d skrev 2015-05-20 12:41:34 följande:
    Flera månader gammal tråd. Tyvärr. Vi hade en här igår kväll som dessvärre togs bort. Fanns stor potential i den. Hemskt synd.
    Bara säger.
    Vart tog den tråden vägen? Jag som fortfarande väntar på pm. Trodde jag hade missat de när ja nickade till ett litet tag. Som tur va så vaknade ja avb mina egna snarkningar. TS här har för höga krav!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (vill)
    Anonym (Bisexuell) skrev 2015-05-20 12:36:58 följande:

Jag är 26 år.. nä 35 är bra :) vart bor du då? Inte hittat nån kvinna än.. kvinnor är komplicerade varelser; )
  • Anonym (vill)
    j a d e d skrev 2015-05-20 12:41:34 följande:

Bara säger.

Nej nej söker fortfarande .. fortfarande oskuld ppå den fronten ;)
  • Anonym (Bisexuell)
    Anonym (vill) skrev 2015-05-21 00:30:45 följande:
    Jag är 26 år.. nä 35 är bra :) vart bor du då? Inte hittat nån kvinna än.. kvinnor är komplicerade varelser; )
    Bor runt Stockholm, är dock inte helt ovan med tjejer har haft sex med tjejer när jag var yngre, och det är så mysigt/ sexigt.. Varför vill du träffa en äldre, när det finns så snygga unga tjejer ?
  • Anonym (vill)
    Anonym (Bisexuell) skrev 2015-05-21 21:06:57 följande:

Bor runt Stockholm, är dock inte helt ovan med tjejer har haft sex med tjejer när jag var yngre, och det är så mysigt/ sexigt.. Varför vill du träffa en äldre, när det finns så snygga unga tjejer ?

Ok :) jag umgås mest med äldre vänner.. vet inte varför jag dras till äldre.. roligare ihop kanske ;)?

Så om jag vill fortsätta skriva med dig privat hur gör vi då. Kanske inte kan lämna mail här ?;)
  • Anonym (Bisexuell)
    Anonym (vill) skrev 2015-05-22 00:02:27 följande:
    Ok :) jag umgås mest med äldre vänner.. vet inte varför jag dras till äldre.. roligare ihop kanske ;)?

Så om jag vill fortsätta skriva med dig privat hur gör vi då. Kanske inte kan lämna mail här ?;)
    Inboxa mig här på fl ;)
  • Anonym (Bs)
    Anonym (Bisexuell) skrev 2015-05-22 00:12:00 följande:
    Inboxa mig här på fl ;)
    Hur tänkte jag nu.. Vi skriver ju båda anonymt!!!
  • v12345

Kanske jag är vad du söker. Snygg, ren 41-åring. Gift men vill utforska med kvinna. Också oerfaren. ?

Vill inte lämna mina uppgifter här. Hur kontakt? ????/ V

• Anonym (Ute i svängen)

Du kan ju pröva en av de mindre sidorna, finns en del s k "cougar-dating" sidor där ute du kan kolla in.
    Kika på sexplorer.se eller varför inte katakvinnor.se
    Är inte riktigt säker på bra sidor, finns väl någon som heter cougar town med har jag för mig.

Svar på tråden söker snygg äldre kvinna att utforska med