Barnvaccination - ökad risk för PSD??
Är jättenojig, min dotter ska vaccineras imorgon. Hon är 3 månader och 1 vecka. Läste att vaccinationen kan öka risken för PSD! Känns ju mindre kul :(
Är jättenojig, min dotter ska vaccineras imorgon. Hon är 3 månader och 1 vecka. Läste att vaccinationen kan öka risken för PSD! Känns ju mindre kul :(
Nu valde jag igår att vaccinera - efter att ha funderat fram och tillbaka. Men vill ni fortsätta att diskutera här så är det fritt fram!
Nu valde jag igår att vaccinera - efter att ha funderat fram och tillbaka. Men vill ni fortsätta att diskutera här så är det fritt fram!
Du kallar mig close-minded, men du klargör på en gång att det inte finns någonting som på några villkor skulle kunna få dig att ändra uppfattning? ;)
Källkritik verkar inte vara en väl utvecklad förmåga hos vaccinationsmotståndare...
Skönt att du, TS gjorde riktigt val och vårt samhälle till en tryggare plats!
Vaccination är enormt viktigt, men vi som lever i väst med fantastisk sjukvård och inga farsoter i färskt minne har nog svårt att förstå vikten av att vaccinera. Själv har jag ett för tidigt fött barn, som fått alla vaccinationer i tid, förutom 1,5-årsvaccinationen, som vi valde att ta vid 1 års ålder istället. Vi skulle ut och resa, och flygplatser (även inrikes) är högriskplatser.