Varför klagar en del medlemmar på anonyma användare?
Men vill likväl bevara anonymitetsfunktionen.
Men vill likväl bevara anonymitetsfunktionen.
För att den många gånger används på fel sätt.
Jag tycker tex inte att det är ok att uttrycka vad man tycker om en medlem (på ett negativt sätt) när man gömmer sig bakom anonymiteten. Sånt ska man stå för annars kan man lika gärna vara tyst.
Sen kan jag tycka att det är märkligt att ställa frågor som typ "När öppnar Ica i Flen?" i Känsliga rummet. Det är ingen känslig fråga.....
Fattar inte heller det här att vara anonym i typ frågor som är högst triviala som tex La Lolas exempel. Sen däremot är det väldigt känsligt så är det ju jättebra funktionen finns .
Det enda jag tycker är så himla irriterande med alla anonyma är att man har dålig koll på vem som är vem när man svarar.
Men personligen störs jag inte av funktionen, kan väl vara skönt att diskutera sina alkoholproblem, kärleksbekymmer eller hemorrojder osv anonymt. Men kanske borde det räcka med att låta trådstartaren få vara anonym?
Bara att hålla med LaLola och Taquine. Välj dina tillfällen/sammanhang.
Alla som inte använder sig av sitt riktiga (och ovanliga) för- och efternamn, som användarnamn, är anonyma. Förutsatt att man inte senare väljer att hänga ut sig själv så pass, att det enkelt går att söka upp personen på nätet (fast, å andra sidan, vilka freaks gör så!?).
Alla som inte använder sig av sitt riktiga (och ovanliga) för- och efternamn, som användarnamn, är anonyma. Förutsatt att man inte senare väljer att hänga ut sig själv så pass, att det enkelt går att söka upp personen på nätet (fast, å andra sidan, vilka freaks gör så!?).
Eftersom det bara är alltför uppenbart att vissa använder funktionen enbart för att trolla i trådarna.
Svarar inte anonyma längre.
Svarar inte anonyma längre.
Att få vara anonym är ett privilegium som ska användas med måtta. Den här tråden är ännu ett exempel på när anonymitet används utan anledning.
TS får gärna motivera varför han/hon vill vara anonym i den här frågan.
Att få vara anonym är ett privilegium som ska användas med måtta. Den här tråden är ännu ett exempel på när anonymitet används utan anledning.
TS får gärna motivera varför han/hon vill vara anonym i den här frågan.
För att den många gånger används på fel sätt.
Jag tycker tex inte att det är ok att uttrycka vad man tycker om en medlem (på ett negativt sätt) när man gömmer sig bakom anonymiteten. Sånt ska man stå för annars kan man lika gärna vara tyst.
Sen kan jag tycka att det är märkligt att ställa frågor som typ "När öppnar Ica i Flen?" i Känsliga rummet. Det är ingen känslig fråga.....
Kom det fram något vettigt i den här tråden? Någon som orkar läsa den??
Som om 14 inlägg vore så jobbigt att läsa.
Som om 14 inlägg vore så jobbigt att läsa.
Känns drygt, tycker jag.