• Broom

Snyggaste skådisen......

Jag är kåt på James Spader.

Han hade mig vid Pretty in Pink, och har bara blivit snyggare.
    Säger bara Blacklist!

Vilken skådis är DU kåt på?

• Svar på tråden Snyggaste skådisen......
  • sotoo

Jag är verkligen inte insatt, känner inte igen en enda skådis av de ni skriver. Ser aldrig på film och inte heller på amerikanska serier....

• Mantrasina

Jag tycker att Heath Ledger är/var snyggaste skådisen ever. Men jag är inte kåt på honom (tänder inte på utseenden utan på personligheter i redan utvecklade relationer).

• Zarch
    Mantrasina skrev 2015-05-04 11:57:42 följande:

Jag tycker att Heath Ledger är/var snyggaste skådisen ever. Men jag är inte kåt på honom (tänder inte på utseenden utan på personligheter i redan utvecklade relationer).

Bra beskrivning, så är det ju. Sedan så håller jag med om Heath Ledger, var en fysiskt sett väldigt vacker man.
  • vertigo03
    Zarch skrev 2015-05-04 11:47:08 följande:
    Ja tyvärr är det nog så, nackdel med det är ju att många busgrabbar lever upp till "looken" på fler sätt än det yttre. Gäller att sålla rätt hårt bland svinen så finner man sin ruffiga nallebjörn till slut.
    skitstövlar kommer ju i alla storlekar och former så man får ta fram stora durkslaget och sila bort det värsta.Men jag tror det är en viss utstrålning man tycker är attraktivt inte så mycket utseendet i sig.
  • Zarch
    vertigo03 skrev 2015-05-04 12:05:57 följande:

skitstövlar kommer ju i alla storlekar och former så man får ta fram stora durkslaget och sila bort det värsta.Men jag tror det är en viss utstrålning man tycker är attraktivt inte så mycket utseendet i sig.

Så är det absolut, helt korrekt. Sedan så tror jag att män med ett fördelaktigt utseende och utstrålning drar till sig fler kvinnor, behöver inte vara större skitar för det dock.
  • todo nada

Jag är så jäkla tjejig att jag säger channing tatum...
    Mmmm Magic Mike...Drömmer

• tankfull

Om man inte ska lägga alltför mycket vikt vid själva rollerna de spelat utan bara rent fysisk utstrålning så gillar jag för tillfället Tyler Hoechlin (önskar att han kunde raka sig dock) och Jason Momoa. Båda är ju lite unga för mig men i fantasins värld får jag klä av dem så mycket jag vill!
    Jag gillade Sam Neill innan men har inte sett honom på ett tag så nu vet jag inte vilken form han är i så att säga...bra karaktärsskådespelare med sug i blicken.

• Daniel12

Katerina Janouch kanske inte är världens pingla och börjar bli rätt gammal nu, men hon har en erotisk utstrålning som tänder mig något enormt. Jag har fantiserat om att hon har ett program på TV där hon lär ut hur kvinnor ska runka / suga av sina män bäst så att de kommer skönast. Där hon s.a.s. är instruktören.. otroligt upphetsande tanke.

• Palestrina

Ifall röster räknas, som en del har varit inne på, säger jag Alan Rickman. Annars, utseendemässigt, gillar jag Toby Stephens. Eller nästan vem som helst som spelat en romantisk roll i brittiska kostymdramor.

• fyrkantigboll
    Daniel12 skrev 2015-05-04 12:22:25 följande:
    Katerina Janouch kanske inte är världens pingla och börjar bli rätt gammal nu, men hon har en erotisk utstrålning som tänder mig något enormt. Jag har fantiserat om att hon har ett program på TV där hon lär ut hur kvinnor ska runka / suga av sina män bäst så att de kommer skönast. Där hon s.a.s. är instruktören.. otroligt upphetsande tanke.
    Varför använder du någon annans visningsbild?
Svar på tråden Snyggaste skådisen......