Snyggaste skådisen......
Jag är kåt på James Spader.
Han hade mig vid Pretty in Pink, och har bara blivit snyggare.
Säger bara Blacklist!
Vilken skådis är DU kåt på?
Jag är kåt på James Spader.
Han hade mig vid Pretty in Pink, och har bara blivit snyggare.
Säger bara Blacklist!
Vilken skådis är DU kåt på?
Jag är verkligen inte insatt, känner inte igen en enda skådis av de ni skriver. Ser aldrig på film och inte heller på amerikanska serier....
Jag tycker att Heath Ledger är/var snyggaste skådisen ever. Men jag är inte kåt på honom (tänder inte på utseenden utan på personligheter i redan utvecklade relationer).
Jag tycker att Heath Ledger är/var snyggaste skådisen ever. Men jag är inte kåt på honom (tänder inte på utseenden utan på personligheter i redan utvecklade relationer).
skitstövlar kommer ju i alla storlekar och former så man får ta fram stora durkslaget och sila bort det värsta.Men jag tror det är en viss utstrålning man tycker är attraktivt inte så mycket utseendet i sig.
Jag är så jäkla tjejig att jag säger channing tatum...
Mmmm Magic Mike...
Om man inte ska lägga alltför mycket vikt vid själva rollerna de spelat utan bara rent fysisk utstrålning så gillar jag för tillfället Tyler Hoechlin (önskar att han kunde raka sig dock) och Jason Momoa. Båda är ju lite unga för mig men i fantasins värld får jag klä av dem så mycket jag vill!
Jag gillade Sam Neill innan men har inte sett honom på ett tag så nu vet jag inte vilken form han är i så att säga...bra karaktärsskådespelare med sug i blicken.
Katerina Janouch kanske inte är världens pingla och börjar bli rätt gammal nu, men hon har en erotisk utstrålning som tänder mig något enormt. Jag har fantiserat om att hon har ett program på TV där hon lär ut hur kvinnor ska runka / suga av sina män bäst så att de kommer skönast. Där hon s.a.s. är instruktören.. otroligt upphetsande tanke.
Kom igen nu!
Dwayne Johnson !
Ifall röster räknas, som en del har varit inne på, säger jag Alan Rickman. Annars, utseendemässigt, gillar jag Toby Stephens. Eller nästan vem som helst som spelat en romantisk roll i brittiska kostymdramor.
Finns flera, bland annat Jeremy Irons.