• Anonym (jävligt less)

    hur förstör man bäst en mobil utan att det syns?

    Nu har jag fått nog av att sambons telefon vuxit fast i handen på honom vilket leder till att han inte hinner hjälpa till ett skit här hemma.

    Det har varit tjat från mig i flera år nu men det har snarare eskalerat.

    Så nu ska telefon dö!

    Hur gör man? Den är vattentålig

  • Svar på tråden hur förstör man bäst en mobil utan att det syns?
  • nevermind
    Anonym (*) skrev 2015-05-10 13:17:32 följande:

    Jag hade kastat ut mannen, på sätt slipper jag telefonen också.

    Vem vill ha en respektlös man?


    Faktiskt det enda vettiga att göra.
  • Anonym (A)

    Sätt dig och fis på den och hoppas att ångorna som avges av fisen gör att kretskortet i mobilen kortsluts.

  • muffinsmagen

    Man förstör inte någons egendom utan man diskuterar som en vuxen människa.

    Hade en sådan diskussion med min man så sent som i dag, han har snöat in på något strategispel och han sitter tamigfan med luren i knät hela tiden, han kan sitta på en stol och sortera tvätt...och spela... så iofs han gör MYCKET hushållsarbete hemma,särskilt som jag varit sjukligt trött sista tiden men spelar spelar spelar.. i helgen har han liksom försvunnit och glömt bort oss i soffan vid fredagsmyset, för att han spelat.

    jag pratade med honom och sa att jag tycker det är jobbigt.. fine... han är vuxen och han tog det bra, en timma senare sitter jag o nattar vårat barn och han frågar om det var okej att sitta ner intill oss och spela, vilket jag tyckte var okej för vi kunde ändå inte prata då hon skulle sova.

    Min man meddelar för övrigt att om du nu skulle gå vidare med att "förstöra mobilen" så är det isf bättre att du köper en sk störsändare som du slår på, då kan han ju skaffa ny mobil flera gånger om och det funkar inte om du inte vill att det ska funka, dvs du slår av störsändaren hahaha

  • Anonym (M)

    Jag råkade spilla en droppe olja i högtalaren i mobilen när jag lagade mat. Gick inte att höra ett ord i den efter det. Vore kanske nåt? Fast han köper väl bara en ny....

  • Anonym (toadopparen)

    Om ni har småbarn så kan du "råka tappa den i toan" och sedan skylla på barna haha. annars kan du nog hälla lite lite vatten och matolja på insidan av telefonen under natten om den inte laddas.

  • Anonym (bertil)
    Anonym (jävligt less) skrev 2015-05-10 13:03:01 följande:

    Nu har jag fått nog av att sambons telefon vuxit fast i handen på honom vilket leder till att han inte hinner hjälpa till ett skit här hemma.

    Det har varit tjat från mig i flera år nu men det har snarare eskalerat.

    Så nu ska telefon dö!

    Hur gör man? Den är vattentålig


    skruva upp frysen till max
    Stoppa in telefonen i dubbla fryspåsar och låt den ligga i fyra timmar. Ta ut den.
    När den legat i dubbla fryspåsar då blir det ingen kondens när den tinat. Syns inte på telefonen och den funkar inte.

    Men det är inte telefonen som är problemet. Det är din gubbe.
    Limma du dig vid telefonen nästa gång han är kåt. Eller varför inte bläddra på FB under tiden han har sex med dig.. Måste vara underbart för honom.

    Men som någon skrev ovan.. kommunicera med honom..

    Annars det värsta någon vet som är limmad med en telefon är om någon ringer. Så ring han.Flört Så gör jag med mina tonåringar när det blir för bra och vid fel tillfälle. Jag ringer dem  hahaDemon
  • Sarakechi

    Fan vad arg jag hade blivit om någon måste ge sig på ens grejer, klarar inte folk av att PRATA MED VARANDRA idag eller?

    Fattar han inte, sparka ut honom då?!

  • Anonym (Störsändare)
    muffinsmagen skrev 2015-05-10 22:00:02 följande:

    Man förstör inte någons egendom utan man diskuterar som en vuxen människa.

    Hade en sådan diskussion med min man så sent som i dag, han har snöat in på något strategispel och han sitter tamigfan med luren i knät hela tiden, han kan sitta på en stol och sortera tvätt...och spela... så iofs han gör MYCKET hushållsarbete hemma,särskilt som jag varit sjukligt trött sista tiden men spelar spelar spelar.. i helgen har han liksom försvunnit och glömt bort oss i soffan vid fredagsmyset, för att han spelat.

    jag pratade med honom och sa att jag tycker det är jobbigt.. fine... han är vuxen och han tog det bra, en timma senare sitter jag o nattar vårat barn och han frågar om det var okej att sitta ner intill oss och spela, vilket jag tyckte var okej för vi kunde ändå inte prata då hon skulle sova.

    Min man meddelar för övrigt att om du nu skulle gå vidare med att "förstöra mobilen" så är det isf bättre att du köper en sk störsändare som du slår på, då kan han ju skaffa ny mobil flera gånger om och det funkar inte om du inte vill att det ska funka, dvs du slår av störsändaren hahaha


    Var kan man få tag på en störsändare nuförtiden och finns det något annat som kan fungera som störsändare, dvs som stör signalerna till och från mobilen?

  • Anonym (fks)

    Som någon annan skrivit, mikrovågsugnen i 5-6 sekunder lär göra slut på elektroniken utan att det syns utanpå. Det finns dock en risk att även mikron pajar pga gnistbildning.

    Men jag antar att detta såklart bara är en frustrationstråd på skämt och att det inte är så att ni faktiskt inte kan prata med varandra.

  • Anonym (Erik)
    Anonym (jävligt less) skrev 2015-05-10 13:03:01 följande:
    hur förstör man bäst en mobil utan att det syns?

    Nu har jag fått nog av att sambons telefon vuxit fast i handen på honom vilket leder till att han inte hinner hjälpa till ett skit här hemma.

    Det har varit tjat från mig i flera år nu men det har snarare eskalerat.

    Så nu ska telefon dö!

    Hur gör man? Den är vattentålig


    Förhoppningsvis har det löst sig för TS. Tråden är 9 år gammal.
  • Anonym (Störsändare)
    Anonym (Erik) skrev 2024-02-17 13:08:42 följande:
    Förhoppningsvis har det löst sig för TS. Tråden är 9 år gammal.
    Ja, det var jag som drog upp tråden då jag var nyfiken på var man kan få tag på en störsändare, eller något öht. som kan störa en mobils signaler.

Svar på tråden hur förstör man bäst en mobil utan att det syns?