har tappat hoppet om barn!
Blir så ledsen och arg på sjukvården!
Jag och partnern varit tillsammans i tre år, han har två barn sen tidigare.
Under alla tre år har jag aldrig blivit gravid, inte ens en gång! Trots ÄLtest och gynkontroller.
Har haft cystor och myom för några år sedan som opererades bort.
Min menscykel har alltid varit regelbunden men det senaste året varit oregelbunden med 5-8 dagar för sent eller för tidigt.
Sökt för utredning ang ofrivillig barnlöshet och dom kollade en gång med VUL och vanlig gyn undersökning och konstaterade att det var inget fysiskt fel på mig eller min Karl då han har barn sen tidigare. Är överviktigt och påpekade det vid besöket och gått ner 15 kilo och det sa dom inte skulle vara ett problem utan att vi skulle försöka och "hoppa upp i sadeln" igen. Det var ett år sen vi var på det besöket.
Vi har försökt med kosttillskott, temp, älstickor, utan älstickor, ha sex varje dag - ha sex varannan dag. Älska för att älska och inte göra barn. Det gör så fruktansvärt jävla ont att inte få uppleva en graviditet och få ett barn. Ett barn är vår största dröm. Är glad över bonusbarnen och dom ger mig lycka i vardagen. Men en egen liten knodd är min dröm.
Vad ska jag göra? Var ska jag vända mig nu? Gyn lyssnar inte och inte vårdcentralen ang min mens som spökar och tryck vid urinblåsan och allt annat. Har gett upp hoppet och det är förjävligt :( någon som suttit i samma sits och fått hjälp?
Tillägger att jag är 25 och min man är 27.