• Anonym (TjejLIL)

Blev nekad sex, män förtrycker kvinnor.

En kille som visat mig många inviter till att han vill något mer. 
    Sist så var jag sugen på sex och tänkte jag skulle ge honom det. Då säger han nej och vill inte ha sex. 

Jag blir så förbannad. I detta samhälle där män redan har all makt och så ger jag bort sex frivilligt och så säger han nej. Det måste vara något maktutövande över kvinnor. 

Hur ska vi förhindra detta, dags för oss tjejer att sätta ner foten och få killar att inse att man inte är så oschysst mot tjejer. Man borde inte ha samma rätt att säga nej när sex kommer gratis om man är kille. 

• Svar på tråden Blev nekad sex, män förtrycker kvinnor.
  • Anonym (Var inte så säker på det)
    Anonym (Seg_deg) skrev 2015-07-07 11:12:32 följande:
    Du kan skriva med vilken signatur du vill men faktum kvarstår. Du är och förblir en man.
    TS kan mycket väl vara ett troll, men jag har personligen träffat flertalet tjejer med liknande åsikter, så risken finns garanterat att det är äkta :)
  • MammAmma
    Anonym (TjejLIL) skrev 2015-07-07 10:37:02 följande:

Det är faktiskt män som roffar till sig sex i samhället INTE kvinnor. Sen tror dem att de har rätten att även bestämma när sex ska ske när det erbjuds. Nä, detta är enbart vårt patriarkala samhälle som spökar. 

Vilket inte är rätt det heller. Två fel gör inte ett rätt. Men för all del, sexa med snubbar som inte attraheras av dig, gör det.
  • Anonym (T)

Du, så här får man inga trådar upp på "heta listan". Se och lär, om några dagar kommer jag ha en tråd högst upp på listan över hetaste diskussionerna. Startar den strax.

• Anonym (TjejLIL)
    Anonym (T) skrev 2015-07-07 11:34:24 följande:

Du, så här får man inga trådar upp på "heta listan". Se och lär, om några dagar kommer jag ha en tråd högst upp på listan över hetaste diskussionerna. Startar den strax.

Vill inte ligga på nån het lista. Kör hårt, kul om du vill ha publicitet. 

Jag vill lösa samhällets problem. 
  • Smecker

Du menar att allt sex inte är gratis? Could've fooled me..

Det är dessutom oerhört gratis att tacka nej till sex. Det gör man om man inte tänder på en person.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • jag har inget anvnamn

Alltså ge dig, jag har också nekat många kvinnor sex. Jag är helt enkelt inte sugen bara! Du kanske inte är tillräckligt snygg.

Ger han inviter så är han väl bara efterbliven..

• Kereza

Sluta nu för fan - du drar skam över hela kvinnosläktet med det här skitsnacket. Fast det var det som var poängen va? Du är kille egentligen, eller hur?

• Anonym (TjejLIL)

Vill bara han ska fatta att det är en gåva om jag vill ligga med honom. Hur kan han inte fatta det?

• MammAmma
    Anonym (TjejLIL) skrev 2015-07-07 13:14:23 följande:

Vill bara han ska fatta att det är en gåva om jag vill ligga med honom. Hur kan han inte fatta det?

För att det inte uppfattas som det om det inte är besvarat. Eller tycker du att alla kvinnor som får sexuella erbjudanden också ska vara tacksamma? Jag stämmer in i kören om att jag tror att du är en man.
  • Smecker
    Anonym (TjejLIL) skrev 2015-07-07 13:14:23 följande:

Om jag ger dig 2 ton gödsel (ja, det kan ordnas), blir du glad och tacksam då? Fattar du att det är en gåva?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • EnAnonumius
    Smecker skrev 2015-07-07 15:56:27 följande:
    Om jag ger dig 2 ton gödsel (ja, det kan ordnas), blir du glad och tacksam då? Fattar du att det är en gåva?
    Hade varit helt värdig gåva att ge till TS, då det skulle vara helt passande med tanke på vilken dynga h*n skriver...

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (TjejLIL)
    MammAmma skrev 2015-07-07 15:42:34 följande:
    För att det inte uppfattas som det om det inte är besvarat. Eller tycker du att alla kvinnor som får sexuella erbjudanden också ska vara tacksamma? Jag stämmer in i kören om att jag tror att du är en man.
    Det är faktiskt män som är förtryckarna i samhället så det går inte jämföra på samma sätt. 
  • Anonym (TjejLIL)

Jag är inte ensam heller.
    Hittade detta.

vindoga.wix.com/vindogat%C3%84r-V%C3%A5ldt%C3%A4kt/cfvu/75513A95-38FD-4E9B-933D-0D8818ADA674

• MammAmma
    Anonym (TjejLIL) skrev 2015-07-08 08:01:06 följande:

Det är faktiskt män som är förtryckarna i samhället så det går inte jämföra på samma sätt. 

Det har ingenting att göra med att du blev nobbad.
  • Anonym (T)
    Anonym (TjejLIL) skrev 2015-07-07 11:40:43 följande:

Vill inte ligga på nån het lista. Kör hårt, kul om du vill ha publicitet. 

Jag vill lösa samhällets problem. 

Bra, du verkar inte ha talang för det. Min tråd ligger å andra sidan uppe listan nu...rätt enkelt faktiskt.
Svar på tråden Blev nekad sex, män förtrycker kvinnor.