• Grodis07

    Hur löjlig är jag egentligen?

    Min pojkvän påbörjade en sleeve för några veckor sedan. Hittills har han hunnit med hela underarmen och det är nog en av de snyggaste jag sett, väldigt bra gjord och sjukt sexig på honom hehe..

    Men nu känner jag mig som världens fjantigaste flickvän.. Han ska fortsätta på överarmen nästa vecka. Och på insidan av överarmen vill han ha en snygg tjej, liknande den på bilden jag bifogat. Och alltså jag fattar liksom inte grejen.. Jag blir så jävla svartsjuk haha! Fattar inte varför han suttit och letat efter tattoos med snygga, sexiga brudar och permanent vill sätta in de på kroppen. Hur konstigt kommer det inte kännas för mig när han står över mig i sänghalmen och en brud med öppen mun och sexiga ögon kollar på mig.

    Jag vet att det bara är en bild men jag är verkligen helt emot detta. Såg en kille stå bredvid sin flickvän här om dagen och hålla handen och på armen har han en tatuering av en sjukt sexig tjej med stora bröst osv. JAG FATTAR INTE. Varför vill man ha det? Och hur löjlig är jag som inte gillar att min pojkvän vill ha detta på sin arm? Är det någon som förstår mig?!

  • Svar på tråden Hur löjlig är jag egentligen?
  • SecretMe

    Du är löjlig, det är ett konstverk.
    Får han inte ha konst med kvinnor som motiv heller, t ex tavlor?

  • Dexter dot com
    SecretMe skrev 2015-07-07 18:54:52 följande:

    Du är löjlig, det är ett konstverk.
    Får han inte ha konst med kvinnor som motiv heller, t ex tavlor?


    Håller med ! TS, du överreagerar och är lite löjlig!
  • Anonym (:))

    Hur löjligt det en är, så förstår jag dig Ts :) Skulle inte heller gilla det...

  • Anonym (M)

    Jag tycker att du ska låta honom veta, innan han tatuerar sig, att du känner dig kluven till hans väl av motiv. Bättre att ni får prata igenom saken nu än att du kanske kommer att gå och störa dig på tatueringen när den redan sitter där.

  • Grodis07

    Jaa men jag känner mig uuurlöjlig! Vet ej varför jag känner såhär för det.
    Har berättat för honom och först sagt att jag inte vill va med honom om han gör en tjej (haha) men nu i efterhand sa jag bara att jag tyvker det är konstigt men att jag inte bestämmer över honom och att han gör som han vill..

  • Grodis07

    Jo jag är väldigt osäker på mig själv. Nu i efterhand hade jag tyckt en sån här bild på honom hade vart snyggt. Igår hade han istället letat upp bilder på riktiga sexobjekt, det var porträtt av porrstjärnor och dels fattar jag inte grejen med att ha ett porträtt av en tjej man inte känner och dels känner jag mig kränkt, varför vill man ha en brud på armen när man har flickvän som man påstår tycka är vackrast i världen.
    Hade jag vart säker på min pojkvän så hade jag säkerligen inte tyckt detta var så jobbigt. Men vi gjorde slut i våras och under de veckorna hade han sex med två andra tjejer. Så ja, kalla mig osäker, då detta säkert kan spela in!!!
    Jag tycke verkligen detta är jättejobbigt och blev jätte ledsen igår när han visade bilder på dessa sexobjekt och tyckte jag var dum i huvudet som tycker det ör jobbigt. Jag skulle ju aldrig hindra honom från att göra den men jag får en klump i magen verkligen :(

  • Anonym (??)
    Grodis07 skrev 2015-07-14 11:07:57 följande:

    Jo jag är väldigt osäker på mig själv. Nu i efterhand hade jag tyckt en sån här bild på honom hade vart snyggt. Igår hade han istället letat upp bilder på riktiga sexobjekt, det var porträtt av porrstjärnor och dels fattar jag inte grejen med att ha ett porträtt av en tjej man inte känner och dels känner jag mig kränkt, varför vill man ha en brud på armen när man har flickvän som man påstår tycka är vackrast i världen.
    Hade jag vart säker på min pojkvän så hade jag säkerligen inte tyckt detta var så jobbigt. Men vi gjorde slut i våras och under de veckorna hade han sex med två andra tjejer. Så ja, kalla mig osäker, då detta säkert kan spela in!!!
    Jag tycke verkligen detta är jättejobbigt och blev jätte ledsen igår när han visade bilder på dessa sexobjekt och tyckte jag var dum i huvudet som tycker det ör jobbigt. Jag skulle ju aldrig hindra honom från att göra den men jag får en klump i magen verkligen :(


    Förstår jag saken rätt? Har pojkvännen letat upp porrigare bilder i stället för att markera när du inte gillade den första varianten?? I så fall har du mer problem än en bild du inte gillar. Typ en kille med "bestämmer själv-fjortismentalitet" som sätter permanenta porriga bilder han inte ens velat ha från början på sin kropp hellre än att göra något som skulle kunna tolkas som göra avkall på något p g a flickvännens åsikt. Vad skulle nästa steg bli? Gå och köpa en Porsche för att du antydde att Ipaden han tittade på kanske inte var optimal för familjeekonomin?
    Ja, jag övertolkar säkert men jag har svårt för den där överdrivna "bestämmer själv"-revolten à la tonåring hos vuxna människor i stället för att prata om saken och sedan göra eller inte göra vad han hade tänkt sig från början.
  • Grodis07
    Anonym (??) skrev 2015-07-14 12:17:34 följande:
    Förstår jag saken rätt? Har pojkvännen letat upp porrigare bilder i stället för att markera när du inte gillade den första varianten?? I så fall har du mer problem än en bild du inte gillar. Typ en kille med "bestämmer själv-fjortismentalitet" som sätter permanenta porriga bilder han inte ens velat ha från början på sin kropp hellre än att göra något som skulle kunna tolkas som göra avkall på något p g a flickvännens åsikt. Vad skulle nästa steg bli? Gå och köpa en Porsche för att du antydde att Ipaden han tittade på kanske inte var optimal för familjeekonomin?
    Ja, jag övertolkar säkert men jag har svårt för den där överdrivna "bestämmer själv"-revolten à la tonåring hos vuxna människor i stället för att prata om saken och sedan göra eller inte göra vad han hade tänkt sig från början.
    Stämmer bra att jag har att göra med en omogen man och när du lägger fram det såhör känns det så självklart, eftersom att han vet att jag inte gillar denna typ av tatuering.
    Med tanke på att han flinade när han såg att jag blev upprörd så retades han antagligen, tyvärr blev vi såpass illa vänner att vi inte pratat på hela dagen pga detta. Känner just nu iaf att jag bryr mig inte vad han sätter på sin kropp, det är han som kommer ångra sig i framtiden..
  • Anonym (Förstår)

    Jag förstår dig. För mig vill jag att mina tatueringar ska betyda nåt. Ha en mening. Symbolisera en tanke eller känsla eller händelse i livet. Förutom att vara snygga. Inte bara ett konstverk. Jag skulle börja tänka. Vem är tjejen? Vad betyder hon?

Svar på tråden Hur löjlig är jag egentligen?