Är du för eller emot chemtrails?
Sedan ett antal år lämnar ju inte flygplan längre bara kondensstrimmor efter sig, utan även chemtrails. Exakt vad de innehåller vet bara människorna högst upp, inte ens piloterna själva får veta vad det är de sprutar ut, men syftet är bl a att stoppa den globala uppvärmningen. Det kan man läsa om bl a hos International Chemtrail Association. Andra menar att det kan handla om vaccinering.
De som ligger bakom chemtrails-utsläppen är olika regeringar, stater, myndigheter, världssamfund o s v.
Som jag har uppfattat det är de flesta vanliga medborgare negativa till chemtrails och det hålls då och då protester och demonstrationer mot dem, bl a i Stockholm, men det kan ju också vara så att det bara är de missnöjda som syns. Det är ju så det brukar vara. Därför vore intressant med en omröstning för att se vad vanligt folk tycket om chemtrails.
Det är svårt att vara tvärsäker eftersom det finns så lite information om vad chemtrailsen innehåller, men jag tror ändå att de är bra. Så många stora organisationer skulle inte stå bakom dem om de var skadliga för befolkningen.
Dessutom finns det ingen etablerad organisation som har gått ut och kritiserat chemtrails. Inte Greenpeace, inte Amnesty, inte FN, inte Röda Korset. Inte en enda. I alla fall inte vad jag har sett. Jag är ganska säker på att t ex Greenpeace skulle protestera om chemtrails var farligt.
Det jag tycker är dåligt är att myndigheterna är så dåliga på att informera om chemtrails och varför de släpper ut dem. Okunskap skapar osäkerhet och oro, även om den skulle vara helt obefogad.
Så min åsikt är att jag tycker att myndigheterna kunde vara tydligare med varför de sprutar ut chemtrails, men jag tror ändå att de i det stora hela är något bra. Den globala uppvärmningen är ett väldigt stort problem som inte kommer lösa sig självt.
Vad tycker ni andra?