• Erika4402

    tips på Sexchattar

    Hej! Jag har nu hittat mig till att man kan sexchatta på nätet! Tycker det är otroligt spännande och kan inte få nog, är ny inom området så skulle gärna vilja ha tips på flera olika ställen! Är 31 år och ganska blyg när jag är på krogen så det passar mig perfekt att gömma mig bakom en skärm. 


     


    Har just nu testat några olika. bodycontact.com va de som ploppade upp mest när jag sökte runt bland forum, där tycker jag det finns mycket kul :)


    www.Knullportalen.se har jag använt mig av camchatten, det är riktigt mysigt om man är ensam en kväll och sitta där och titta på andra nakna utan att behöva träffas i verkligheten! Solig


    Tinder har jag inte riktigt vågat använda mig av då jag inte vill att folk ska se hur jag ser ut, pinsamt om någon man känner hittar mig där, kollegor osv, eller? 


     


    känns som det är något skämmigt men det är ju flera tusen som är medlemmar på dessa sidor så antar att det inte är något konstigt med det?


     


    skriv gärna vilka sidor ni är medlem på och hur dom fungerar!


     


    mvh Erika

  • Svar på tråden tips på Sexchattar
  • reklamaren68

    Hej. Det är väldigt spännande med chatt. Jag var medlem på bodycontact, men det var så där.... Jag har ist. lyckats börja chatta med (kvinnor) på vanliga chattar som lett till väldigt trevliga konversationer ;)

  • mammaåten

    klubb6 finns också. 
    Testa att söka på trådar som innehåller KK här på forumet, då kommer det garanterat upp massor av träffar.

  • rasmusgbg

    najs tråd :D jag håller med om att det är riktigt nice med att sexchatta. BC har man ju testat en del men just nu har jag varit inne på liggakuten.se

    hittade massa roliga direkt att webcama med och har träffat två st därifrån så ja den sidan är riktigt nice :)

    mvh rasmus gbg

  • Anonym (Visar gärna)

    Adda mig på skype eller kik så visar jag gärna

    Glad. Gladare

  • EFF

    Tycker det är som att hitta en nål i en höstack att hitta ngn vettig på de stora kontaktsidorna, typ BC. Oftast galet många män i relation till kvinnor.

    Har bättre erfarenhet när jag haft "mailkontakt" en tid för att sedan gå över till KIK när man vet att man lirar. Sån e jag Gillar att chatta!

  • PaulinaBergquist

    Såg att nån redan tipsat men får väl flika in ändå jag också :P provade liggakuten.se och ja härligt utbud det gick bra där kan man säga haha ;) kommer absolut att hänga där i fortstättningen, hoppas vi ses :D

  • EFF
    PaulinaBergquist skrev 2015-09-17 08:35:40 följande:

    Såg att nån redan tipsat men får väl flika in ändå jag också :P provade liggakuten.se och ja härligt utbud det gick bra där kan man säga haha ;) kommer absolut att hänga där i fortstättningen, hoppas vi ses :D


    Härligt! Jag verkar vara den enda som inte gillar Liggakuten...var i och för sig ett tag sedan jag gav det en chans. Upplevde att var som Lotto..."en chans på miljonen" att det blev bra... Roar mig med att skriva OM chatt istället, haha, "jag är inte bitter"
  • Anonym (:))

    Jag gillar att chatta men tycker det är svårt att hitta någon vettig sida som dels är gratis och dels har en jämn fördelning mellan könen.
    BC har för mig ett antal ggr lett till fortsatt chatt på skype och kik, och någon enstaka träff.

    liggakuten ser ju bra ut men kostar pengar vilket är lite trist.

    Omegle är lite kul annars fast nästan bara killar där, precis som stranger

  • redstripe

    Finns det verkligen ingen chat där man inte behöver registrera sig men sm är eh hm *host* *Harkel Trevlig? Flört

  • Anonym (Man 42år)

    Är väldigt sugen på att chatta ikväll...med kvinna

  • Anonym (Frustrerad)
    rasmusgbg skrev 2015-09-15 14:12:52 följande:

    najs tråd :D jag håller med om att det är riktigt nice med att sexchatta. BC har man ju testat en del men just nu har jag varit inne på liggakuten.se

    hittade massa roliga direkt att webcama med och har träffat två st därifrån så ja den sidan är riktigt nice :)

    mvh rasmus gbg


    liggakuten.se verkar inte finnas.
  • Anonym (Jag)

    Jag sexchattar och camar med män mot betalning. Blir en bra extraslant i månaden :)

Svar på tråden tips på Sexchattar