Vilket block stödjer du?
Vilket politiskt block stödjer ni?
Vilket politiskt block stödjer ni?
Jag jämför inte SD med nazister.
Så länge DÖ existerar så är jag partilös och därmed block-lös.
Jag röstade inte på Alliansen för att de sedan skulle sälja min röst till att stödja MP:s politik.
Vi får väl se framåt 2017 ungefär vad framförallt M och KD gör.
Flip a coin. Det är 50/50.
Väldigt mycket är väldigt osäkert och en sådan som Ebba kan mycket väl komma att ge svaren när hon kommer tillbaka från mamma-ledigheten.
Efter 2018 är jag säker på att den inte håller.
Jag vet inte riktigt vad poängen med det svaret mot mitt var...... Jag stöder inget block för jag är emot blockpolitik. Om alla var emot blockpolitik skulle det naturligtvis upphöra. Det upphör inte bara för att jag, ensam är emot det, men bara för att blockpolitik inte kommer upphöra att existera närmsta kvarten betyder det inte att jag måste stödja den för det.....
Jomen fortsätt med det så kan dom som vill kalla vänsterpartister för kommunister och så suddar vi ut att vi är i år 2015. Perfekt! Och med det kommer debatten hålla samma dödläge till minst 2018 och gissa vilka som tjänat mest på det hittills?
Det tillför ingenting. Alldeles för många sitter och stämplar hakkors på SD-sympatisörer och aktiva politiker. Tycker du att resultatet är något att glädjas åt?
Riktiga nazister sitter och flinar åt dem.
De SD-are jag känner är definitivt inga nazister, därmed inte sagt att jag gillar deras politik (eller frånvaron av denna). Jag tror heller inte att jag skulle påverka dem genom att börja gapa "faschistraschistnaschist" åt dem. Åtminstone jag tycker det är ett mer intelligent beteende att diskutera sakfrågorna, men det är ju jag det. Andra finner kanske någon tillfredställelse i att stämpla hakkors men det får stå för dem.
Håller jag på så här å förbannar SD, blir jag väl snart mordhotad, eller får alla mina datorer hackade
Så för er SD-folk spelar jag en lugnande liten trudelutt, med den passande titeln I'm Going Home, med tanke på att invandrarna kanske kommer att lämna oss, håll till godo, å krama varandra i trafiken:
">
Nu kan jag inte SDs partiprogram men i vilka stycken är det Nazistiskt menar du Ölburk?
En viss skillnad att kalla någon vänstertomte mot att jämföra med folkmördare. Det tycker åtminstone jag.
Nu kan jag inte SDs partiprogram men i vilka stycken är det Nazistiskt menar du Ölburk?
Att det finns många anhängare till SD och företrädare med märkliga/ rasistiska åsikter råder det väl ingen tvekan om men man måste ju skilja på sak och person. SD kan väl rimligen inte bedriva en helt annan politik än den som de oficiellt förespråkar i sitt program? I så fall försvinner ju väljarna till nästa val.
Det skulle tex inte heller förvåna mig om man kan hitta flest människor med stalinistiska sympatier i vänstern eller många extremhöger (före sd) i gamla (M) men det betyder ju inte att det är den politiken som förs där.
Och så blev ännu en tråd om någonting helt annat till en SD-tråd tack vare några få individer som fått SD på hjärnan och vill skvätta sina åsikter om SD på alla och överallt.
Och så blev ännu en tråd om någonting helt annat till en SD-tråd tack vare några få individer som fått SD på hjärnan och vill skvätta sina åsikter om SD på alla och överallt.