Vem ser ni helst som Sveriges statschef?
Ifall ni hade fått välja mellan ett av ovanstående alternativ som Sveriges statschef, vem hade ni valt?
Ifall ni hade fått välja mellan ett av ovanstående alternativ som Sveriges statschef, vem hade ni valt?
Sedan är ju kungen vår statschef och både Viktoria och Estelle kommer bli det i framtiden. Tror ingen vill att Jimmie blir kung eller Anna blir drottning.
Nuvarande påve, trots att jag inte är det minsta religiös, eller håller med han i allt.
Den mannen kommer att förändra Världen till det bättre, om han inte redan har gjort det.
Egentligen Victoria, men jag unnar henne lite lägre tempo medan hennes barn ännu är små.
Egentligen Victoria, men jag unnar henne lite lägre tempo medan hennes barn ännu är små.
Ingen.
Vickan. Lätt.
Estelle helt klart. Då blir det rosette i håret och glass varje dag.
Ingen.
Har träffat på prinsen o kungen o pratat med dem. Mycket trevliga o lättpratade personer. Dock är jag av den fasta övertygelse att vi borde avskaffa monarkin. Att lägga skattepengar på sådant är ett hån mot de som inget har o inget får.
Har träffat på prinsen o kungen o pratat med dem. Mycket trevliga o lättpratade personer. Dock är jag av den fasta övertygelse att vi borde avskaffa monarkin. Att lägga skattepengar på sådant är ett hån mot de som inget har o inget får.