• Svar på tråden Badmind People... Annie
  • Drottningen70

    Du ä sjuk tjatig med dina meningslösa trådar. Om du har så svårt att få läsare till din blogg så är det nog för att ingen är intresserad av ditt svammel dina världsfrånvända teorier etc.

    Inte helt friskt att skapa 711 nya nick för att spamma FL dagarna i ända. Klipp dig och skaffa ett jobb.

  • mimimadnuhfuk
    Drottningen70 skrev 2015-10-17 22:04:01 följande:

    Du ä sjuk tjatig med dina meningslösa trådar. Om du har så svårt att få läsare till din blogg så är det nog för att ingen är intresserad av ditt svammel dina världsfrånvända teorier etc.

    Inte helt friskt att skapa 711 nya nick för att spamma FL dagarna i ända. Klipp dig och skaffa ett jobb.


    Att du tycker jag tjatar är bevis för att du inte läser inläggen jag sätter in, då de handlar om helt olika saker. Idag har min blogg haft över 250 sidvisningar och det är ganska mycket. Det du säger bevisar bara hur långt ifrån verkligheten du lever.

    Jag har inget konto här så därför skriver jag bara vad som helst, att det gör dig irriterad är det bara du som är ledsen för, ok en till. Hehe, jag ska aldrig klippa mig just för att jag lever i verkligheten. Jag är bara ledsen för dig som lever i deras bubbla.
  • mimiellaamiellak

    Lyssna på musik, tänk och njut av livet. Men nej, det är för mycket begärt utav ledsna människor som endast handlar så att de mår ännu sämre....

Svar på tråden Badmind People... Annie