• Anonym (!!!!!!!!)

Mobbingfasoner!!!

Vad har hänt med mitt älskade Familjeliv?! Det enda ni gör nuförtiden är att gadda ihop er och jävlas med varandra!

Så fort någon inte tycker som den coola gruppen skiljs den ut och trakasseras. Det var inte så här förr

SKÄRP ER

• Svar på tråden Mobbingfasoner!!!
  • Aikido
    Nerfherder skrev 2015-10-21 18:30:33 följande:
    Är du så här irl också?
    Värre faktiskt. Här försöker jag hålla igen.
  • taquine

Stackars dig TS ! Fått hela din tråd förstörd av trams som hör hemma i sandlådan eller i Nerfs egen tråd... 
    En sak har jag lärt mig och det är ju att aldrig starta en tråd här på FL, Det visas gång på gång. 
    Jävligt respektlöst !

Goodness me
  • Anonym (Skälver)

Hört på dagis

- Kan jag få pappesjujjen?

- Haha, det hete ju pappeslullen.

Ibland har tillrättavisaren också fel.

• Anonym (!!!!!!!!)
    taquine skrev 2015-10-21 18:40:57 följande:

Stackars dig TS ! Fått hela din tråd förstörd av trams som hör hemma i sandlådan eller i Nerfs egen tråd... 

En sak har jag lärt mig och det är ju att aldrig starta en tråd här på FL, Det visas gång på gång. 

Jävligt respektlöst !

Ämnet var väl för tråkigt helt enkelt
  • Anonym (!!!!!!!!)

Måste ni ta med er konflikterna in i denna tråden? Så tråkigt med pajkastning.

• Anonym (!!!!!!!!)

Jag verkar vara osynlig.

Det är detta jag menar, den hårda tonen och hur medlemmar flyger på varandra.

• Anonym (Anna)

Men asså ni som nu kommer in och förstör tråden, hur tänker ni? Det är ju jättesynd när det finns en tråd där man kan diskutera klimatet på FL. Varför chattar ni inte själva eller skapar en egen tramstråd? Det finns egentligen ingen ursäkt till att sabba en tråd som ni gör just nu. Jättetråkigt.

• Anonym (Anna)
    Aniiee skrev 2015-10-21 20:22:35 följande:

Tråden är anmäld. Jag har uppmanat mod att antingen rensa eller flytta tråden till sandlådan. Jag har även uppmanat mod att OM tråden flyttas ska de ta mig fan be TS om ursäkt å för att de inte har vett att hålla tråden på juste nivå genom att genast huta åt vissa jävla nötter! Ingen nämnd och inte en enda jävel glömd. Ever.

Bra jobbat! (Kan inte göra en smiley men det ska vara en blomma här).
  • Anonym (Anna)
    Anonym (!!!!!!!!) skrev 2015-10-21 19:35:17 följande:

Jag verkar vara osynlig.

Det är detta jag menar, den hårda tonen och hur medlemmar flyger på varandra.

Ja din tråd visar tyvärr exakt de värsta exemplen... Synd! Hoppas moderatorerna rensar. Uppmanar alla att anmäla tråden så de ser den.
  • Anonym (!!!!!!!!)

Varför måste tonen vara så hård? Jag kan inte förstå vad det är jag har skrivit som skapar denna stämning

• ninasord
    Anonym (!!!!!!!!) skrev 2015-10-21 21:19:38 följande:

Varför måste tonen vara så hård? Jag kan inte förstå vad det är jag har skrivit som skapar denna stämning

Jag vet inte. Folk är så på nätet, inte bara på FL.
    Hade en fråga till dig i inlägg #229
    I'm not your driver
  • Grus grus

Det handlar inte om dig. Det handlar om en annan tråd som stängdes precis före denna började. De fortsatte sin "icke-diskussion" direkt här istället då den så lämpligt poppade upp.
    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Zarch

Du har inte gjort något för att förstöra stämningen.
  • ninasord
    Grus grus skrev 2015-10-21 21:24:48 följande:
    Det handlar inte om dig. Det handlar om en annan tråd som stängdes precis före denna började. De fortsatte sin "icke-diskussion" direkt här istället då den så lämpligt poppade upp.
    Väldigt lämpligt Tomte (ironi)
    I'm not your driver
  • Grus grus
    ninasord skrev 2015-10-21 21:25:37 följande:

Väldigt lämpligt (ironi)

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
Svar på tråden Mobbingfasoner!!!