• Anonym (Situation)

Jag dumpade min kille för en kändis

Jag måste vara världens dummaste idiot. Jag hade världens finaste kille. Snäll, trogen och jag kände mig så älskad av honom. Och jag älskade honom.

Jag svek honom. Jag blev uppraggad av en svensk kändisman, supersnygg, när jag var på krogen med mina väninnor. Vi bytte nummer. Vi dejtade och jag bedrog min kille. Jag dumpade min kille och böev ihop med kändisen och flyttade ihop. Jag struntade i min kille totalt, trots att han grät. Jag var så nonchalant och sa bara "hitta nån som passar dig istället".

Allt var bra i början med den här kändisen. Men nu är allt ett helvete. Han är ofta ute sent, han beter sig som han vill, han ger mig inte den kärlek jag behöver, han ligger till och med runt! Orkar inte. Mitt liv är förstört. Livet jag hade hoppats på med en bra man är förstörd. Han är inte bra mot mig! Vet inte vad jag ska göra? Jag älskar honom, men det könns som att han skiter i mig.

• Svar på tråden Jag dumpade min kille för en kändis
  • MEE83

Sikta in dig på Håkan nästa gång, han känns en stabil snubbe, föredrar att köra runt i GBG med bilen snarare än gå på krogen. Safe as fuck.

Nu kan jad dock inte se hela Sveriges Håkan dumpa frun för en groupie, så du är nog körd där.

• Anonym (.)
    Anonym (Situation) skrev 2015-10-20 21:18:59 följande:

Så svarar en person som aldrig kommer att få en kändis. Jag bor iaf lyxigt och bra.

Sakta i backarna.. :)

Du har väl inte en aning om hur jag bor, vad jag har för månadslön (om jag har någon? Kanske plockar ut massor i utdelning en gång om året?) Vad vet du?

Men visst, bo du "lyxigt" så kan väl jag få fortsätta bo precis så som jag bor, utan att du vet hur.
  • MEE83

Tror ni det blir en tredje spelning? De två första sålde ju slut på ett par timmar(+100 000 biljetter) helt sjukt att en svensk artist kan vara en sådan crowd-puller. Han är unik, historisk. De band som möjligtvis är uppe och nosar honom i bakhasorna är väl kanske Kent när de var som störst(möjligtvis också Gyllene Tider), men de skulle aldrig lyckas kränga 100 000 biljetter. 

HH gör mer cash på en kväll än vad resten av Sveriges artistelit gör på ett år, om man bortser från tjackhouse maffian då. 

• Sarakechi
    Anonym (kanske) skrev 2015-10-20 21:33:17 följande:

Så sorgligt. Finns det någon chans med din föredetta Igen?

Ska hon komma krälandes tillbaka när hon dumpat en bra kille för ett svin? Makalöst...
  • Flygfotogen

Ja men så länge du bor lyxigt så kan du väl nöja dig med en slampig kändis? Sluta grina.

• gröngölingsboken

Du och din nya kille är båda två egoistiska kräk. Jag tycker det verkar som ni är som klippt och skurna för varandra.

Ditt ex hittar nog någon bättre än du. Det blir nämligen svårt att hitta någon som är sämre...

• Utflykt i verkligheten
    Anonym (Situation) skrev 2015-10-20 21:18:59 följande:
    Så svarar en person som aldrig kommer att få en kändis. Jag bor iaf lyxigt och bra.
    ...och det gör dig till en..??..
  • tobbe01
    Anonym (Situation) skrev 2015-10-20 19:28:55 följande:

Jag måste vara världens dummaste idiot. Jag hade världens finaste kille. Snäll, trogen och jag kände mig så älskad av honom. Och jag älskade honom.

Jag svek honom. Jag blev uppraggad av en svensk kändisman, supersnygg, när jag var på krogen med mina väninnor. Vi bytte nummer. Vi dejtade och jag bedrog min kille. Jag dumpade min kille och böev ihop med kändisen och flyttade ihop. Jag struntade i min kille totalt, trots att han grät. Jag var så nonchalant och sa bara "hitta nån som passar dig istället".

Allt var bra i början med den här kändisen. Men nu är allt ett helvete. Han är ofta ute sent, han beter sig som han vill, han ger mig inte den kärlek jag behöver, han ligger till och med runt! Orkar inte. Mitt liv är förstört. Livet jag hade hoppats på med en bra man är förstörd. Han är inte bra mot mig! Vet inte vad jag ska göra? Jag älskar honom, men det könns som att han skiter i mig.

Säg inte att det är Arne Weise? Han har alltid varit svår på fruntimmer efter vad jag läst i skvallerpressen.
  • viseversa

Skyll dig själv. Hoppas ditt ex träffar en underbar tjej som förtjänar honom.

• tobbe01
    viseversa skrev 2015-10-22 19:47:07 följande:

Skyll dig själv. Hoppas ditt ex träffar en underbar tjej som förtjänar honom.

Helst en "kändis"! Vad hette hon som var med i farmen för några år sedan?..........eeeee CHRISTINA(?). Hon den där härliga kvinnan som visade var skåpet skulle stå.
  • Jajjamen
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-10-22 08:55:55 följande:
    ...och det gör dig till en..??..
    Haha.
  • tobbe01

Jag säger bara Gunilla Persson!

• Glittermamma

Det var väl dumt redan från början, speciellt om du
    nu hade en sådan bra kille ? Allt är inte guld och gröna
     skoga på andra sidan! Du kanske har lärt dig din läxa.
    Du, kändisar är ofta borta sent pga av sitt kändisskap.
    Det borde du ha tänkt på innan, får man fråga
    vem kändisen är har man sagt A får man säga B.

• nordanvind
    Anonym (Situation) skrev 2015-10-20 19:28:55 följande:

Helt rätt val skit ska skit ha.
    asar och runor står mig bi
Svar på tråden Jag dumpade min kille för en kändis