• ellaaminamegyal

    "Jag odlar Cannabis hemma" Fyra Svenskar berättar..

    godhelpjamaica.blogspot.se/2015/11/jag-odlar-cannabis-hemma-fyra-svenskar.html

    Nu är det tyvärr inte jag som odlar, för jag orkar inte med polisen. Men jag känner någon som blir mer hjälpt utav Cannabis, än någon utav "medicinerna" läkare skriver ut. Men tydligen är det olagligt för honom att leva smärtfritt. Detta sjuka system låser in människor på grund av att de är egoister som saknar förstånd.

  • Svar på tråden "Jag odlar Cannabis hemma" Fyra Svenskar berättar..
  • ellaaminamegyal

    godhelpjamaica.blogspot.se/2015/11/marijuana-and-diabetes-in-dept-look.html

    Forskare har redan fastställt att Marijuana botar symptomen ifrån MS och epelepsi. Nu har de även funnit att man blir av med nervsmärtor och blir hjälpt om man har Diabetes.

    Men ändå sätter ni människor på LVM, samtidigt som ni fortsätter att tillverka tung narkotika... Det är ni som bär ansvar för att människor lider... Fyah Bun...

  • Drottningen70
    ellaaminamegyal skrev 2015-11-23 08:29:15 följande:

    godhelpjamaica.blogspot.se/2015/11/marijuana-and-diabetes-in-dept-look.html

    Forskare har redan fastställt att Marijuana botar symptomen ifrån MS och epelepsi. Nu har de även funnit att man blir av med nervsmärtor och blir hjälpt om man har Diabetes.

    Men ändå sätter ni människor på LVM, samtidigt som ni fortsätter att tillverka tung narkotika... Det är ni som bär ansvar för att människor lider... Fyah Bun...


    Vuxna människor får inte LVM för cannabismissbruk.
  • djdjdjdjjd
    Nerfherder skrev 2015-11-23 09:09:09 följande:

    Jaha det var bara du igen


    Ja inte kan jag bli någon annan... Lol lol lol. ..
  • djdjdjdjjd

    [quote=76035636][quote-nick]Drottningen70 skrev 2015-11-23 09:00:34 följande:[/quote-nick]Vuxna människor får inte

    Man får böter istället. .. :$

Svar på tråden "Jag odlar Cannabis hemma" Fyra Svenskar berättar..