• Paulas mamma

Sommarbebis Göteborg ????

Hej! Tänkte starta en tråd för oss i Göteborg med omnejd som ska ha barn i sommar.

Själv heter jag Carin och har två barn sen innan och har bf 2/8!

Hade varit kul med lite träffar längre fram!

• Svar på tråden Sommarbebis Göteborg ????
  • MissJ82

Jag har skickat meddelande till dig här Liten2016.

Hoppas på inbjudan! :)

• Liten2016
    MissJ82 skrev 2016-01-10 10:28:03 följande:

Jag har skickat meddelande till dig här Liten2016.

Hoppas på inbjudan! :)

Självklart bjuder jag in alla som hör av sig till mig med sin mejladress. Det verkar ta ett tag för inbjudan att komma fram. Men Saranor kom in i gruppen till slut igår kväll, så det ska gå!!

När ni har fått mejlet så klickar ni bara på länken för att gå med i gruppen. :)
  • Liten2016

Är det någon mer som vill komma med i gruppen? Vi har det trevligt, men vi är inte så många än så länge.  Hör av er till mig!

• johannagrip
    Liten2016 skrev 2016-01-10 19:09:06 följande:

Är det någon mer som vill komma med i gruppen? Vi har det trevligt, men vi är inte så många än så länge.  Hör av er till mig!

Jag skickade meddelande igår men har inte fått någon inbjudan? :)
  • Liten2016
    MissJ82 skrev 2016-01-10 20:31:30 följande:

Har inte heller fått någon inbjudan.

Jag missade dig. Hade fullt upp! Sorry!! Skickade precis en inbjudan till dig. Det kan ibland ta lite tid innan den kommer fram.
    johannagrip skrev 2016-01-10 20:19:53 följande:
    Jag skickade meddelande igår men har inte fått någon inbjudan? :)
    Jag skrev till dig och sa att jag var tvungen att ha din mejladress. Eftersom jag inte fått den så har jag inte kunnat lägga till dig. Om du skickar den till mig så ska jag lägga till dig. 

• johannagrip
    Liten2016 skrev 2016-01-10 21:14:59 följande:
    Jag missade dig. Hade fullt upp! Sorry!! Skickade precis en inbjudan till dig. Det kan ibland ta lite tid innan den kommer fram.
    johannagrip skrev 2016-01-10 20:19:53 följande:Jag skickade meddelande igår men har inte fått någon inbjudan? :)
    Jag skrev till dig och sa att jag var tvungen att ha din mejladress. Eftersom jag inte fått den så har jag inte kunnat lägga till dig. Om du skickar den till mig så ska jag lägga till dig. 

Jaha förlåt..Kan inte se meddelande via telefonen. Men min mejl är mitt namn@efternamn.se om du förstår :)
  • Liten2016
    johannagrip skrev 2016-01-10 21:54:10 följande:
    Jaha förlåt..Kan inte se meddelande via telefonen. Men min mejl är mitt [email protected] om du förstår :)
    Absolut jag förstår. För jag skrev till dig endast 10 minuter efter du skrev till mig första gången. Men jag lägger till dig! :)
  • Liten2016
    FruGrävling skrev 2016-01-14 18:50:15 följande:

Kan ni tänka er fler i er grupp? Väntar första barnet efter IVF. BF 9/8.

Absolut! Vi är bara 10 st än så länge! :) En inbjudan borde komma snart. :) Grattis förresten!! :)
  • HannaPanna123

Hej! Jag skickade ett meddelande och ville vara med i Facebook-gruppen tidigare idag. Är ny på familjeliv, tänkte jag skulle skriva i tråden också och visa att jag inte är en galen person.
    Är 28 år och väntar första barnet. Tycker själv att jag bor ganska centralt, men inte så många andra håller med ????

Svar på tråden Sommarbebis Göteborg ????