• Anonym (100% julmusik)

Skitigare rövhål i Sverige än i andra länder?

Hej på er alla bajsnödiga!

Går svenskar omkring med världens skitigaste rövhål? Har börjat fundera på det efter att ha rest runt i flertalet länder under en längre tid. Jag har iof inte inspekterat lokalinvånarnas rövhål direkt men jag har bekantat mig med den komfort som erbjuds i de lokala toalettfaciliteterna. I väldigt många länder har man tvättanordningar för underlivet i bekväm närhet till toalettstolen. I många länder i mellanöstern är det så. I flertalet länder i Europa är toalettstolen placerad intill en bidé för grundligare rengöring av rektum. I Finland exemeplvis finns det i regel alltid en handdush intill toalettstolen så att man kan göra extra rent och fint efter att man har trokat sig klart med toapappret.

För att inte säga i Japan. Där toalettstolarnas Mercedes tillverkas. Med automatiska och förprogrammerade spolsystem (av stjärten) kompletterat med varmluftstorkning som avslutning. För din bekvämlighet och hygien. Och andras trevnad.

Är Sverige ett U-land i fråga om stjärtrengöring?

• Svar på tråden Skitigare rövhål i Sverige än i andra länder?
  • Aikido
    HenryIronstead skrev 2015-12-09 19:52:05 följande:
    Hallå? INGEN förstod din referens.
    Jodå. Det är den där filmen med Sylvester Stallone och Sandra Bullock.
    Demolition Man?
  • Anonym (P)
    Aikido skrev 2015-12-09 20:02:36 följande:
    Jodå. Det är den där filmen med Sylvester Stallone och Sandra Bullock. Demolition Man?

We have a winner! ;)
  • Aikido
    Anonym (P) skrev 2015-12-09 20:05:28 följande:

We have a winner! ;)
    Fast de förklarade fan aldrig hur man använder dem. Mutter, mutter. Djävla skitnödiga jänkare.
  • Anonym (P)
    Aikido skrev 2015-12-09 20:10:11 följande:
    Fast de förklarade fan aldrig hur man använder dem. Mutter, mutter. Djävla skitnödiga jänkare.

Nej, lite drygt! Men jag gillar scenen när Stallone får nog och svär framför maskinen så han får ett gäng lappar att använda istället. :D
  • Cornellia

Om man nu vill ha en handdusch vid toaletten så är det väl bara att installera en? Det trodde jag för övrigt var väldigt vanligt, har funnits i hälften av mina bostäder utan att jag har installerat det. 

För egen del så spelar det ingen som helst roll huruvida rövhålet är skinande vattenpolerat, eller bara vanligt torkat, jag ska inte dit och rota ändå.

• klyban
    Cornellia skrev 2015-12-09 20:21:59 följande:
    Om man nu vill ha en handdusch vid toaletten så är det väl bara att installera en? Det trodde jag för övrigt var väldigt vanligt, har funnits i hälften av mina bostäder utan att jag har installerat det. 

För egen del så spelar det ingen som helst roll huruvida rövhålet är skinande vattenpolerat, eller bara vanligt torkat, jag ska inte dit och rota ändå.
    gamla.familjeliv.se/Forum-4-120/m63685843.html
  • HenryIronstead
    Aikido skrev 2015-12-09 20:02:36 följande:

Jodå. Det är den där filmen med Sylvester Stallone och Sandra Bullock.

Demolition Man?

Jag lägger inte onödig information på minnet.
    "ensamhush. el barnlösa par kan vackert akta på sig f att ge plats åt flyktingar som behöver bostäd. mer" - FL
  • Aikido
    HenryIronstead skrev 2015-12-09 21:24:56 följande:
    Jag lägger inte onödig information på minnet.
    Var inte så säker på det. Inte alltid så lätt att välja.
  • klyban
    Cornellia skrev 2015-12-09 20:48:58 följande:
    På vilket sätt har det med mig att göra? 
    Dessa tar i saker som du tar i?
  • Cornellia
    klyban skrev 2015-12-09 21:53:36 följande:
    Dessa tar i saker som du tar i?
    Jaha. Tror för det första att det där är väldigt ovanligt att hålla på med utan att tvätta händerna efteråt, och för det andra finns det värre och farligare saker i vår dagliga miljö än just minimala mängder bajs. 
  • klyban
    Cornellia skrev 2015-12-10 14:24:26 följande:
    Jaha. Tror för det första att det där är väldigt ovanligt att hålla på med utan att tvätta händerna efteråt, och för det andra finns det värre och farligare saker i vår dagliga miljö än just minimala mängder bajs. 
    Ovanligt eller inte, fin tanke.
Svar på tråden Skitigare rövhål i Sverige än i andra länder?