• Anonym (Anonym (E))

    Han får mig inte att komma

    Jag behöver hjälp. Seriös hjälp. 
    Jag och min kille har nu varit tillsammans ett tag, vi har distansförhållande vilket gör att vi bara ser varandra på helgerna om ens det är möjligt. När vi ses så brukar det hetta till på natten och det blir inte bara en gång som det blir lite varmt och svettigt under täcket om ni förstår vad jag menar ;) 
    Sexet är perfekt. Även om jag bara legat med min pojkvän då han tog min oskuld så tycker jag verkligen det är skönt och han tycker jag är skön. Min pojkvän kommer varje gång men jag gör inte det. Jag har aldrig kommit när jag har haft sex med honom. Varför?

    Jag kan komma av mig själv och jag har sagt åt honom att han ska göra såhär och sådär för att jag ska njuta och han gör det. Jag kan känna hur allting byggs upp och man märker tydligt på mig när jag tycker det är skönt, och precis när jag tycker det är extra skönt och signalerar det till honom så byter han. Han kan sluta eller byta mönster totalt. Jag har ett flertal gånger bett honom att göra om det men då blir han lite irriterad. 

    Han blir irriterad på att jag inte kommer genom att han bara kör in och ut och jag har fått höra ett flertal gånger "nej nu kör jag till jag kommer" och då kör han jättefort och skiter i vad jag tycker. Jag har tagit upp detta med honom men ändå så lyssnar han inte! När han säger sådär så blir jag avtänd, får ingen lust att fortsätta.

    Jag rör mig själv medan vi ligger men det hjälper inte det heller, det blir extra skönt men jag kommer inte upp till klimax. Även hans självförtroende sjunker då han tycker han är dålig som inte kan få mig att komma, även om jag talat om att vissa personer är svårare att komma.

    Vad kan jag göra för att få orgasm? Jag vill så gärna komma, både för min egna skull men även för mig pojkväns skull. Har ni något tips på vad han kan göra, vad jag kan göra, förspel, ställningar, allt? Jag behöver verkligen hjälp. Och ja, jag känner min egna kropp, jag vet vad jag tycker är skönt men det hjälper inte. Så fort han kör in i mig så går det inte att få orgasm oavsett hur mycket jag gör det jag tycker är skönt!

  • Svar på tråden Han får mig inte att komma
  • Puppetmaster

    Du bör först och främst sätta dig ner med honom och ta en diskussion om sex och hur du vill ha det. Få honom att förstå att han inte under några som helst omständigheter ska ändra på något när du är på väg att komma. Säg det tydligt och på skarpen. 
    Han är förmodligen bara oerfaren och okunnig om kvinnlig anatomi och förstår inte hur viktigt det är med rätt och exakt stimulans. 
    Så förklara och förklara att plötsliga byten eller tempoökningar/sänkningar förstör din resa mot orgasm. 

    Fattar han inte och fortsätter i samma stil bör du överväga om du ska leta efter någon som är mer lyhörd och tjänstvillig. 

  • Anonym (anonym signatur ;))

    Och jag som trodde att man har sex för att man tycker om varandra, tycker det är skönt osv... Inte för att kräva utlösningar av varandra. Du ansvarar inte för hans utlösningar och han ansvarar inte för dina. Det är givetvis bra att ni pratar med varandra ts men du verkar ha glömt bort det fundamentala - att ha roligt tillsammans.

    Att ni bor på distans gör troligtvis att en stress infinner sig, utgångspunkten är alltså dålig redan från början. Ni borde spendera mer tid tillsammans... Inte hänga upp er på detta, det kommer med tiden. Det finns kvinnor som aldrig fått orgasm i hela sitt liv tillsammans med sin man. Ibland sitter orsaken i huvudet... på kvinnan - eftersom ni inte tillbringar mycket tid tillsammans så slappnar ni inte av när ni väl träffas. Umgås och lär känna varandra bättre, utanför sängen.

    Självklart är det viktigt att prata med mannen också om hur han kan hjälpa och att han förstår och gör sitt bästa gällande sexet . Men mer än så kan man inte begära. Självstimulans, händer och mun ifall han kommit.

    Lär dig uppskatta vad du har. Grattis, du har sex - långt ifrån alla har det. Perfekt sex dessutom.

  • Anonym (Sophia)
    Anonym (anonym signatur ;)) skrev 2015-12-20 13:48:40 följande:

    Och jag som trodde att man har sex för att man tycker om varandra, tycker det är skönt osv... Inte för att kräva utlösningar av varandra. Du ansvarar inte för hans utlösningar och han ansvarar inte för dina. Det är givetvis bra att ni pratar med varandra ts men du verkar ha glömt bort det fundamentala - att ha roligt tillsammans.

    Att ni bor på distans gör troligtvis att en stress infinner sig, utgångspunkten är alltså dålig redan från början. Ni borde spendera mer tid tillsammans... Inte hänga upp er på detta, det kommer med tiden. Det finns kvinnor som aldrig fått orgasm i hela sitt liv tillsammans med sin man. Ibland sitter orsaken i huvudet... på kvinnan - eftersom ni inte tillbringar mycket tid tillsammans så slappnar ni inte av när ni väl träffas. Umgås och lär känna varandra bättre, utanför sängen.

    Självklart är det viktigt att prata med mannen också om hur han kan hjälpa och att han förstår och gör sitt bästa gällande sexet . Men mer än så kan man inte begära. Självstimulans, händer och mun ifall han kommit.

    Lär dig uppskatta vad du har. Grattis, du har sex - långt ifrån alla har det. Perfekt sex dessutom.


    Nej, det kommer inte alls med tiden, inte för alla tyvärr. För en del blir vissa mönster så invanda att det nästan är omöjligt att ändra på längre fram!

    Jag tycker TS kille låter tämligen egotrippad, vadå "nu kör jag tills jag kommer"? Jag förstår att man ledsnar på den typen av sex. För mig låter det inte alls som något perfekt sex. Långt därifrån. Han tycks ju mest använda dig som en madrass och skiter i vad du säger. Att han dessutom blir irriterad när du förklarar är ett varningstecken.

    Många killar blir tacksamma när tjejen förklarar och visar hur de vill ha det, men den här killen verkar ju inte bry sig alls.
  • Anonym (anonym signatur ;))
    Anonym (Sophia) skrev 2015-12-20 13:57:58 följande:

    Nej, det kommer inte alls med tiden, inte för alla tyvärr. För en del blir vissa mönster så invanda att det nästan är omöjligt att ändra på längre fram!

    Jag tycker TS kille låter tämligen egotrippad, vadå "nu kör jag tills jag kommer"? Jag förstår att man ledsnar på den typen av sex. För mig låter det inte alls som något perfekt sex. Långt därifrån. Han tycks ju mest använda dig som en madrass och skiter i vad du säger. Att han dessutom blir irriterad när du förklarar är ett varningstecken.

    Många killar blir tacksamma när tjejen förklarar och visar hur de vill ha det, men den här killen verkar ju inte bry sig alls.


    Enligt ts har de perfekt sex. De är bara 20 år och träffas knappt, så det finns alla möjligheter till "förbättringar ". De låter ganska egotrippade båda två. Inget konstigt då de är relativt unga.
  • Anonym (.)

    Uppfattade inte av din text om du smeker dig själv när du är ensam. Får du orgasm då?

  • Asirna

    Prata med honom, säg att du vill få komma och att du faktiskt har varit på väg, men när du nästan har kommit så har han börjat med annat som avbröt din orgasm. Om han vet han är nära på att få dig o komma så kanske han fortsätter. Om han byter mönster, säg det till honom o be honom fortsätta med det han precis gjorde.

    Det fick jag göra med min partner, nu har vi varit tsm så länge så han vet precis hur han ska göra, även han gör samma sak som blir otroligt skönt för mig, så ber jag honom fortsätta så han vet han gör rätt. Men sällan de behövs nu för tiden, han har ändå magiska händer ^^

    Men när han alltså gör rätt, be honom fortsätta, då lär han sig tillslut :)

  • byrbytbbytbytbyt

    Kasta ut honom. För en riktig man ser till att du kommer först. Vilken idiot..

    Han kommer fortsätta att skuta i dig när det gäller allt.

    Visa honom dörren.

  • Anonym (Anonym (E))
    Anonym (.) skrev 2016-01-03 01:24:56 följande:

    Uppfattade inte av din text om du smeker dig själv när du är ensam. Får du orgasm då?


    Ja när jag gör själv så kommer jag
  • Anonym (Man40)
    Anonym (anonym signatur ;)) skrev 2015-12-20 13:48:40 följande:

    Och jag som trodde att man har sex för att man tycker om varandra, tycker det är skönt osv... Inte för att kräva utlösningar av varandra. Du ansvarar inte för hans utlösningar och han ansvarar inte för dina.

    .


    Där har du fel.

    Sex handlar om att ge en annan människa njutning, och få njutning tillbaka.

    Att bara tänka på sig själv - det är onani. Med en annans kropp som redskap. Ytterst oattraktivt!

    Men TS, du måste ta ett allvarligt snack med din kille.

    "- du får mig inte att komma.

    - du måste bry om min njutning, om vi ska ha sex.

    - så här vill jag ha det när vi ligger."

    Din kille måste fokusera på sig egen njutning i st för på sin egen. Annars kommer han bli en av alla män som är dåliga älskare. Och du blir en av alla kvinnor som aldrig får orgasm. Så vill nog ingen av er ha det...

    Sen får ni börja öva, roligt!

    Gör så här:

    1. Testa olika saker med fokus på att du ska komma först, han efteråt.

    2. Gör det till en sport såhär i början, han lär sig att få dig att komma - när du fått orgasm så ger du honom hans belöning.

    3. Berätta för honom vad som är skönt, under sexet alltså. Då lär han sig.

    Kom ihåg, att ge en annan människa njutning är inte så lätt i början; det kräver övning, lyhördhet och intresse.

    Lycka till!
  • Anonym (De kan ta tid)

    Ojoj de tar tid sånt där, du är bara i början av ditt sexuella liv. Även om du känner din kropp och vet hur du vill ha de när du onanerar så är de inte samma sak som att veta hur din kropp fungerar under sex och hur du vill ha de när du har sex. Enligt mig är de 2 helt olika saker.

    Jag har varit med min man i 6 år. I början kunde han nästan inte få mig att komma alls, trotts att han verkligen ville, och försökte så jäkla mkt. Tillslut blev de som en spärr i mitt huvud, ja va så stressad över de här å han kände sig otillräcklig osv. Men efter mkt slit och lång period med sex utan krav på att ja skulle komma och ville ja försöka så hjälpte han mig men slutade om ja inte orkade försöka mer så lyckades vi. Men ja kan inte komma genom bara penetration, jag tycker de är jätte skönt men när de är dags för mig å komma måste han använda fingrarna. Jag måste ligga ner på mage när han gör de, och kan inte komma genom bara klitoris stimulation. Efter många år tsm upptäckte jag va skönt de va med stimulering runt och i anus, börjar han pilla där samtidigt som han gör med fingrarna i fittan kommer ja nästan direkt, men de har tagit tid oxå för ja har inte vela erkänna att ja tkr de är skönt men nu har ja accepterat de å vi njuter massor av de.

    Nu senaste månaderna har han faktiskt lyckats ge mig orgasm genom bara klitoris stimulering på rygg dessutom. Efter 6 år...

    Nu blev de långt här. Men ja ville bara säga att ja tror inte de är så jädra vanligt med "filmsex" där kvinnan rider mannen å dom kommer samtidigt i expolosiva orgasmer av att bara köra ut å in. Ja tror de är ganska ovanligt. Och man måste lita på varandra för att kunna slappna av helt å hållet å njuta. Dessutom tar de tid att upptäcka va man gillar och hur man skönast har sex med varandra.

    Min man har alltid haft som prio att de ska vara skönt för mig, min orgasm har alltid kommit före å han har tålmodigt försökt för att de ska ske. De låter som att din kille inte har tålamod att låta dig bli trygg och avslappnad, kanske oxå okunnig om han tror att de ska gå så enklet. Sex är inte alltid enkelt, speciellt inte den kvinnliga orgasmen.

    De här är iaf mina tankar om de, finns säkert massa som inte håller med mig.

  • Anonym (De kan ta tid)
    Anonym (Kille) skrev 2016-11-27 09:59:07 följande:

    Tråden är 1 år gammal...


    Och? Alltid kan de hjälpa nån. Många som söker råd genom att läsa andras trådar.
  • Anonym (Min kvinna är fantastisk)

    En kvinna behöver få riktigt bra oralsex för att kunna få orgasm.

    Många kvinnor har jätte svårt att få orgasm i ett vanligt vaginalt samlag.

    Så killar vakna upp ge er tjej en omgång med tungan på klitoris så kommer hon att få härliga orgasmer.

    Tips ifrån en erfaren 60 talist.

Svar på tråden Han får mig inte att komma