• Forumvärd

    Blev det något nyårslöfte i år?

    Hoppas att ni alla hade en trevlig jul och ett fantastiskt nyår! Solig
    Nu är jag nyfiken på om ni gav några nyårslöften?
    Vad i så fall och varför inte om du hoppade över den biten?
    Rösta och dela med dig i tråden! Skål

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blev det något nyårslöfte i år?
  • fluu

    Japp, att ta mer bilder i vardagen och framförallt på oss alla istället för bara på ungen.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • sdkj

    Att hålla hastighetsbegränsningarna, lovade redan innan nyår men det har inte gått så bra.

  • Catti41

    Japp. Jag ska dricka mer champagne, äta godare mat och njuta mer av min trädgård, samt ha fler samtal om livet med min son.

  • Aspie

    Jag ska bli vegetarian jag. Har ätit vegetariskt sen jag kommit hem från julfirandet och hittills har det gått bra. Lite sämre på godisfronten. Har haft godis hemma som jag smaskat på och först efteråt kollat innehållsföreteckningen... Men jag är ändå nöjd! Åt tacos utan ost och med imat fraiche för första gången igår - supergött!

  • Themis

    Jag lovar alltid samma sak: Att fortsätta vara ungefär lika odräglig som vanligt och äta god choklad när livet så bjuder.


    Skratta aldrig åt din partners livsval. Du är ett av dem. /RottenE-cards
  • Benbrott

    Nyårslöfte och nyårslöfte vet jag inte men jag ska ta upp mitt musikintresse igen och börja plinka på gitarren och pianot igen efter en liten dvala.

  • HejPippi

    Jag tycker det är kul att tänka igenom året som har gått och tänka efter vad som var bra och vad som kunde gått bättre. Sen sätter jag upp lite lagom enkla mål inför nästa år. I år ska jag vara snällare mot mig själv, bli bättre på att koppla av och utveckla mig i yogan.

  • Jojile

    Att ta upp träningen igen, att umgås mer med nära och kära och mindre med mobilen och sociala medier samt att umgås med de vänner som även ger energi och uppskattning och inte bara tar.

  • RödaKatten

    Sluta röka. Är på god väg att bli kvitt nikotinberoendet helt (med e-cigaretter från xsmoke om någon undrar, toppenbra) och vill i år göra mig av med nikotinet en gång för alla. Kanske fortsätter jag med nikotinfria e-cigg bara för känslan, får se.


    Lycka till med era löften!

Svar på tråden Blev det något nyårslöfte i år?