• Millis89

    VILL TA BORT TATTOO



    Jag mår rent ut sagt skit! Gjorde en tatuering och den blev INTE som jag ville..

    Hur mycket tror ni det går på att ta bort? Kan jag få bort den under 50 tusen?

    Den är cirka 15x15

    Tipsa gärna om laser kliniker i Gbg.

    Har du tagit bort någon tattoo? Vad gick det på?
  • Svar på tråden VILL TA BORT TATTOO
  • Starka

    Vad är det som gör att du inte blev nöjd? Tänker på att det går kanske att göra nåt åt? Vet inte vad det skulle gå på att ta bort den, är ju ganska stor. Nån sa att det gör mer ont att ta bort ön att tatuera men har inte provat själv. Jag tycker den är jättefin men man måste ju leva med den själv

  • Millis89

    Den blev inte alls som den skulle ! Jag är en sån idiot :( är så himla ledsen...

    Spelar ingen roll hur ont det gör bara den försvinner ifrån min kropp, klart den går att få bort då det bara är svart färg men priset kommer väl svida lite i plånboken :(

  • Starka

    Ja men mycket går också att fixa till av tatueraren servar därför jag undrade vad som blev fel

    Vet inte om det stämmer men har har hört någon prissättning på 1500 per 2X2cm yta och då 6-10 behandlingar, men det var ett tag sen. Ja klart den går att få bort menade att jag inte vet vad det skulle gå på att få bort dvs kostnaden

Svar på tråden VILL TA BORT TATTOO