Kvinnors syn på skägg?
Hej, berätta gärna vad ni tycker:)
Hej, berätta gärna vad ni tycker:)
Skägg kan vara snyggt om det e välansat och inte för stort. Goatee ungefär (men välrakat runtomkring då).
Fast snyggast e utan skägg och jag håller inte alls med om det skulle se omanligt ut. Om personen e omanlig så e han det med eller utan skägg. En maskulin välrakad man slår lätt alla hipsterskägg i min bok. Hoppas skägg trenden snart blåst förbi.
Sen ska jag inte säga jag aldrig skulle kunna falla för en man med skägg för visst skulle de kunna hända. Och Hugh Jackman med skägg...eller Georg Clooney...nee inget fel på dom precis :P
(Fast snyggast med slätrakat ansikte ändå ;)
Nej, det där stämmer inte. Min sambo är nästan 1.90 och grov/tränad och väldigt manlig i sättet och yrket osv, men ser ut som en pojke i ansiktet utan lite skäggstubb. Passar honom verkligen inte alls. Alla som känner honom skrattar om han rakar av sig allt. Vilket ifs hänt typ 2ggr bara.. :D Och vi snackar inget hipsterskägg utan bara lite stubb, max 1cm..
Skägg kan vara snyggt om det e välansat och inte för stort. Goatee ungefär (men välrakat runtomkring då).
Fast snyggast e utan skägg och jag håller inte alls med om det skulle se omanligt ut. Om personen e omanlig så e han det med eller utan skägg. En maskulin välrakad man slår lätt alla hipsterskägg i min bok. Hoppas skägg trenden snart blåst förbi.
Sen ska jag inte säga jag aldrig skulle kunna falla för en man med skägg för visst skulle de kunna hända. Och Hugh Jackman med skägg...eller Georg Clooney...nee inget fel på dom precis :P
(Fast snyggast med slätrakat ansikte ändå ;)
Nej, det där stämmer inte. Min sambo är nästan 1.90 och grov/tränad och väldigt manlig i sättet och yrket osv, men ser ut som en pojke i ansiktet utan lite skäggstubb. Passar honom verkligen inte alls. Alla som känner honom skrattar om han rakar av sig allt. Vilket ifs hänt typ 2ggr bara.. :D Och vi snackar inget hipsterskägg utan bara lite stubb, max 1cm..
försöker lägga upp bild
Ha ha nu kom jag på nåt..Zlatan ser jävligt skön ut med sitt lilla skägg (variant på goatee väl).
Det tillför fan nåt! :P
försöker lägga upp bild
Tycker inte om skägg alls. Jag har aldrig haft ett förhållande med någon skäggkille, och det kommer heller aldrig att hända. Jag vill se killens vackra ansikte, och inte en massa lurv eller stickig stubb.
Det är ju väldigt inne just nu att ha skägg och man ser att det breder ut sig. Personligen kan jag tycka det kan vara snyggt om det är tätt och välskött skägg. Men stör ihjäl mig på alla jävla hipsters. Jag har självt odlat skägg och tycker själv att jag passar i det men, kör med lite stubb istället.
Gillar skägg, men inte vildvuxet eller för ovårdat.
Det är ju inne nu med skägg, så nu gillar ju de flesta killar i skägg. Backa t.ex. 6 år, då hade det varit andra ljud i lådan.
Män med skägg och hårig bringa ja tack :D
www.methodsunsound.com/wp-content/uploads/2015/08/macready-kurt-russell-the-thing.jpg
Det är ju inne nu med skägg, så nu gillar ju de flesta killar i skägg. Backa t.ex. 6 år, då hade det varit andra ljud i lådan.
Personligen kan jag inte renraka mig. Då tror alla jag är 11 år.
Jag älskar skägg!
Snyggt på rätt person! Men det måste vara ett tjockt, tätt, rent och välansat skägg, och det måste sitta på ett ansikte som är kraftigt och manligt även utan skägget. På ett litet, vekt mansansikte gör ett skägg allt ännu löjligare.
Jag är speciellt förtjust i sådana där långa, breda, fyrkantiga, spadformiga skägg, uppvikta nedtill, som karaktärerna i Jules Vernes böcker hade på illustrationerna! Kul att man ser en del sådana på stan nu! Synd att de unga männen i min generation inte hade skägg!
Jag är speciellt förtjust i sådana där långa, breda, fyrkantiga, spadformiga skägg, uppvikta nedtill, som karaktärerna i Jules Vernes böcker hade på illustrationerna! Kul att man ser en del sådana på stan nu! Synd att de unga männen i min generation inte hade skägg!
Det är oftast fint. Svårt att säga universalt då olika passar olika människor. Så länge det är något som passar in på mannen och som han har koll på är det helt klart snyggt