• Vreda

Varför drar han jämt fram kuken och viftar med den?

Min kille verkar helt besatt av sin kuk. Han ska hela tiden visa den för mig. Jag har sagt att jag inte tänder på visuella intryck. Vilket inte är helt sant för jag tänder på att han putar med rumpan men det kändes bättre att säga än att säga att jag inte tänder på att se hans kuk i tid och otid. Det känns taskigt att säga att jag blir avtänd av det som verkar vara så himla viktigt för honom. Några tips? Kukar är väldigt sköna på rätt ställe men allt blottande och viftande funkar inte för mig.

• Svar på tråden Varför drar han jämt fram kuken och viftar med den?
  • Aikido
    Anonym (fgfhgfhfgh) skrev 2016-03-17 12:46:08 följande:
    Jag har märkt att jag helt omedvetet tar tag i kuken - ett sidledsgrepp så inget sexuellt - när jag är med om något läskigt/obehagligt/skoj. Har gjort ända sedan jag var en liten pojk, har bildbevis.
    Ungefär här saknas en bit av resonemanget. Komplettera gärna.
    Så med andra ord är du en dåligt kvinna och borde skämmas.

• Meatballsurgery

Bästa tipset jag har är att var öppen att säga till hon att det inte fungerar för dig och om det handlar om att han vill visa upp sig för dig för att tända dig så är det ju mycket bättre med den puttande rumpan som faktiskt tänder dig.

Var ärlig och säg som det är. 

• Anonym (fgfhgfhfgh)
    Aikido skrev 2016-03-17 13:52:05 följande:
    Ungefär här saknas en bit av resonemanget. Komplettera gärna.
    Så med andra ord är du en dåligt kvinna och borde skämmas.

Hoppsan, inte meningen att det skulle komma med. Jag använde en speech-to-text app, sista delen där var när jag pratade med min dotter. 
  • Anonym (m)

men det är bara att säga ifrån! Tyvärr verkar vissa killar (för detta är inte en man) tro att de ska "tjata ner" tjejen genom diverse dumheter som detta då. 
    antagligen tänder han själv på att göra så. 
    Ignorera är ett rätt bra grepp. Lämna rummet, titta bort, prata inte, vad som nu funkar på honom. Så lär han sig till slut att han ju inte får den uppmärksamhet han vill ha och detta beteende leder inte till sex för att du inte blir upphetsad. 

• Anonym (Wildrat)

Säg högt och tydligt "Usch vad avtänd jag blir när du viftar med pillesnoppen som en 4-åring".

• Anonym (lesbisk)

men gilla kiss o bajs

• Anonym (Nästan samma)

Känner igen det där fast i lite annan situation...
    Min sambo tar ofta på sin kuk o kollar lite pillemariskt på mig som typ "nu blir du sugen va?". Fruktansvärt avtändande!

Men mest problem har jag haft att han tar fram min fitta hela tiden. Med tar fram menar jag drar ner trosorna ex när jag går förbi i huset. Eller när vi ligger i soffan så drar han ner trosorna o tar på den, typ som att han klappar en katt. Jag höll tyst ett tag för visste inte hur jag skulle tackla det men till slut efter att lite diskret bett honom sluta med det där så rann det över o jag bara skrek att han skulle ge fan i att ta mig på fittan som att det va ett jävla husdjur. Sa till honom att set är extremt osexigt o att han bara får ta på den i sex-sammanhang.säg till honom i klartext innan du tappar all form av attraktion!

• Anonym (lesbisk)

skilj dig då snälla

• Anonym (lesbisk)

skilj dig då för f--n

• Anonym (Dessa karlar!)

Tänk att en sån har jag med hemma. Som kan sitta med den i handen när han ser på TV.
    Dessutom tror han den är snygg, men det är den inte.

• Anonym (C)
    Anonym (Dessa karlar!) skrev 2025-08-06 17:31:56 följande:

Tänk att en sån har jag med hemma. Som kan sitta med den i handen när han ser på TV.
    Dessutom tror han den är snygg, men det är den inte.

Jösses.
Svar på tråden Varför drar han jämt fram kuken och viftar med den?