• MolndalAnna

    Mitt rop på hjälp.. Jag vill dö

    Hej.. Jag bär på saker som kommer och går och blir aldrig av med det..och klarar inte av det

    Jag blev våldtagen av två äldre män i en bil när jag va 12 år, på Lisebergs parkering.

    Jag tappade bort min kompis vid sagoslottet när jag mötte en av männen som frågade om jag behövde hjälp, det va mörkt ute

    Och självklart berättade jag som det va att jag tappat bort min kompis och behövde hitta henne..

    Han sa till mig att han hade sett henne och bad mig följa med honom, så kom den andra mannen, kommer ihåg hur dom viskade med varandra och tittade ner på mig med sina obehagliga leenden som fortfarande är fast i mitt huvud..

    Dom sa till mig att följa med dom så jag kunde hitta min kompis..

    Vi gick ut från Liseberg och gick till en bil längst ner på parkeringen,

    Kommer ihåg att när jag skulle fråga vart min kompis va så höll den ena mannen för min mun medans den andra öppnade bakre bildörren, jag började bli rädd och blev intvingad i bilen..

    Jag sparkade och viftade med armarna och försökte skrika men det va förgäves..

    Kläder slets av.. Min lilla kropp tog emot hårda slag och den ena mannen tvingade sig in i mig, glömmer aldrig hur ont det gjorde ..

    Jag skakade i hela kroppen och grät hysteriskt när dom va på mig .. Och detta pågick en stund..

    Vill inte in på fler detaljer då det jag skrivit gör oerhört ont i mig..

    Jag har burit på detta i 10 år..

    Berättade för min mamma i februari och hon grät och kallade sig för dålig mamma..

    När jag berättade för min pappa så fick jag till svar " ah det finns inget jag kan göra åt nu."

    Har varit i 7 förhållanden varav 4 har varit med killar som misshandlat mig fysiskt och psykiskt..

    Jag vet inte vad kärlek är..

    Jag vill känna mig älskad, vill känna mig vacker och att jag duger till mer än en slagpåse..

    Jag har gått igenom missbruk, både knark och alkohol, gått igenom viktnedgång och kraftig viktuppgång ..

    Jag har låtit killar utnyttja mig,

    Jag har försökt ta livet av mig flera gånger men jag lyckas inte, för jag är för feg..

    Låter hemskt men tänker aldrig på hur vänner elr familj skulle reagera..

    Har aldrig kunnat prata med någon av dom..

    Jag behöver någon att prata med, som är ärlig mot mig, och gör så att jag kan känna mig behövd och inte bara ivägen..

    Jag vet inte vad jag ska göra mer..

    Detta är mitt rop på hjälp..

  • Svar på tråden Mitt rop på hjälp.. Jag vill dö
  • Anonym (Rationell)

    Ge inte upp. Det finns hjälp att få. Det måste det finnas. 

  • MolndalAnna
    Anonym (Rationell) skrev 2016-03-16 02:22:03 följande:

    Ge inte upp. Det finns hjälp att få. Det måste det finnas. 


    Kan inte prata med någon, känns inte som att någon förstår.. Vill inte att någon sitter och tycker synd om mig

    Jag skäms att jag lät det hända och vet inte vad jag ska göra
  • Spagettimonstret

    Försök prata med din mamma igen. Det låter som att hon kände sig maktlös när du berättade först, låt henne förstå att du behöver hennes stöd, hon uppskattar säkert att kunna göra något för dig.

    Har du pratat med en psykolog eller psykiatriker?

    Snälla, låt inte de avskummen vinna. Du kan komma ur det här stark och leva ett bra liv.

  • Anonym (N)

    Prata prata prata! Ta kontakt med kurator och säg att det är akut! Jag mår också piss väldigt ofta (av andra anledningar), men det finns ett ljus där i tunneln! Livet kan bli bra igen. Det gäller bara att orka ta tag i att få hjälp. Prata med någon du litar på, säg exakt allt du känner. Håll inget inom dig!

  • Interiorista

    Ts, du är inte för feg för att ta livet av dig, du är för smart. Prata med din mamma igen, prata med psykolog, vänd dig till kyrkan... Det kan bara bli bättre! Kram!

  • Aryana

    Är försänt o svara? Kära Anna jag vet hur det känns. Har varit i samma situation. Efter 40 år började jag att prata om det. Det bästa är att du pratar med en psykolog. Du ska inte vara rädd att berätta. Strunta i vad andra tycker o tänker. Önskar att kunde prata med dig o hjälpa. ????

  • åhhhhe

    Du är inte feg. Kanske finns det nån livsgnista i dig i som vill överleva som inte låter dig dö. Ta vara på den!

  • carl16

    Hej,
    det du var med om är för djävligt !!!!!!
    Jag vet intre vad jag kan göra för dig men....

    jag kan lyssna 
    jag kan vara som en pappa
    och jag är en äldre man så du kan slå på mig om du vill
    bara säg till ....

  • generic

    Du är inte på något sätt ansvarig för vad dessa män gjorde mot dig - du var ett barn och ett offer. Det du ska göra på måndag är att ta kontakt med vc sim hjälper dig vidare. För vidare kan du komma. Du är värdefull. Låt ingen intala dig något annat. Jag beklagar djupt vad du varit med om. Inboxa om vill ha hjälp och stöttning - har ej upplevt samma men du är inte ensam. Kram

Svar på tråden Mitt rop på hjälp.. Jag vill dö