elaka biomamman..
Jag är nu styvmamman. Levt tillsammans med min sambo nu i dryga 6 månader och vi har träffats i över ett år.. Inte för de har med saken att göra.
För ett tag sedan började sambons ex att smutskasta mig via sms till honom. Han sket i vilket och svarade inte ens henne. Jag blir då lite smått arg och har tag i saken själv. Kontaktar henne och försvarar mig i detta sedan inte lagt mer tid på de.
Nu har jag och sambon börjat sälja av lite saker som barnen växt ifrån och även en del möbler då han köpt de mesta med sitt ex och vi vill ha vårat egna gemensamma.
Hon är då nu tjurig på mig och smutskastar mig ännu en gång över att jag sålt en Borg som tillhört sonen till min sambo. Enlig henne och hennes familj är jag bara ute efter att sälja saker som vart deras och tjäna pengar på de.. (Köper nya saker för de vi säljer).
Jag har tydligen förändrat min sambo och styr och ställer med allt här. Dom tycker jag är grymt elak.
Hur dom ens kan uttala sig då dom träffat mig en enda gång.
Är både arg och väldigt ledsen då dom aldrig slutar att jävlas och hela tiden påstår att de är sambon som bråkar.. (Det är ALLTID dom som hör av sig först)