• Anonym (Mannen som vill...)

    Hur hittade ni ert vänsterprassel?

    Två frågor till er som har en stadig älskare/älskarinna:

    1) Hur hittade ni den personen? 
    Om man får tro det man läser ibland på trådarna så har många hittat sitt prassel genom jobbet. Stämmer det in på er?

    2) Sökte ni aktivt, dvs gav ni er in på att förföra någon? Eller var det slumpen/mötet som gjorde att ni träffade ert prassel?

    Själv skulle jag gärna hitta en stadig älskarinna. Jag har hittills gjort försök via internet, bl.a. på den beryktade sajten Victoria Milan, med uteblivna resultat, hittills. Men jag förstår att man kan träffa någon i princip i alla sociala sammanhang, därav frågorna till er medlemmar.

    Mvh

    P.S. Du som vill förbanna och fördöma otrohet behöver inte ödsla energi på att försöka läxa upp de som deltar i tråden.

  • Svar på tråden Hur hittade ni ert vänsterprassel?
  • Anonym (Byte)
    Anonym (GH) skrev 2023-09-11 19:13:28 följande:

    På nätet
    Vi passade som hand i handsken. Makalöst sex. Jag lärde mig många nya dimensioner. Jag föll dit till 100%. Jag blev kär. Då klippte hon rakt av.
    Jag hade hjärtesorg i två år. Det var inte lätt att vandra tillbaka till familjelivet med sex etc. Så tänkt mkt noggrant igenom innan ni surfar ut på nätet mina herrar!


    Har nästan samma historia fast jag träffade min kvinna på Folkhögskolan där jag var lärare. Det gick så långt att jag var redo att lämna min familj för henne. 
    När hon hörde detta så bröt hon direkt. 

    Har samma åsikt, att man bör tänka sig för väldigt noga
  • Anonym (The Secret)

    Träffade min älskare genom min make. Dom är goda vänner sedan länge och umgås . Ibland blir det middag eller resa med oss fruar också.
    Min älskare är liksom jag i ett relativt sexlöst förhållande.
    Första gången var för ca 15 år sedan. Vi var lite fulla och semestrade tillsammans.
    Jag och makens polare skulle ut på en joggingtur men det blev att vi satte oss och snackade istället, det ena ledde till det andra och vi kysstes.  
    När vi kom hem från semestern skulle han skjutsa deras och våra barn på träning, han kom tillbaka när han skjutsat dom och vi hade sex.
    Sedan har det fortsatt och vi ses ibland ofta och ibland  lite då och då. 
    Vi vill inte lämna våra respektive utan det är bara sex, härligt kravlöst sex.

  • Ztiff2
    Anonym (The Secret) skrev 2023-09-24 22:42:06 följande:

    Träffade min älskare genom min make. Dom är goda vänner sedan länge och umgås . Ibland blir det middag eller resa med oss fruar också.
    Min älskare är liksom jag i ett relativt sexlöst förhållande.
    Första gången var för ca 15 år sedan. Vi var lite fulla och semestrade tillsammans.
    Jag och makens polare skulle ut på en joggingtur men det blev att vi satte oss och snackade istället, det ena ledde till det andra och vi kysstes.  
    När vi kom hem från semestern skulle han skjutsa deras och våra barn på träning, han kom tillbaka när han skjutsat dom och vi hade sex.
    Sedan har det fortsatt och vi ses ibland ofta och ibland  lite då och då. 
    Vi vill inte lämna våra respektive utan det är bara sex, härligt kravlöst sex.


    Vet din kille om ditt sköna sex :)?
  • Anonym (The Secret)

    Nej, våra äkta hälftar vet inget och kommer inget få veta

  • Anonym (Secret2)

    Vi träffades på krogen. Ingen av oss letade aktivt efter något, men attraktionen var där. Vi båda är i förhållanden? 
    Han är betydligt mycket yngre än mig och det kommer aldrig att kunna bli något mer än sex då vi är i väldigt olika faser i livet, vilket vi båda tycker är bra. Glad


    Fantastiskt härligt sex när vi ses! 

  • Miss Sunny
    Anonym (Secret2) skrev 2023-09-24 23:59:57 följande:

    Vi träffades på krogen. Ingen av oss letade aktivt efter något, men attraktionen var där. Vi båda är i förhållanden? 
    Han är betydligt mycket yngre än mig och det kommer aldrig att kunna bli något mer än sex då vi är i väldigt olika faser i livet, vilket vi båda tycker är bra. Glad


    Fantastiskt härligt sex när vi ses! 


    Samma sak här. 64, och har sällan nån över 40 i min säng. Sexet är bara helt oslagbart.   Solig

    Träffades på pub btw.
  • Anonym (Liv utan lust)

    Jag fick till en kyss med min väns bror på en sommarfest. Vi har känt varandra ytligt i evigheter men aldrig varit någon attraktion. Kyssen ledde till några fantastiska sexmöten, jag var den som tog kontakt för att be om ursäkt vilket ledde till mer.... Men nu har han dragit sig ur. Dels pga att jag är upptagen och han singel, även lite besvärande att det är min vän/hans syskon. Jag har svårt att släppa tanken på honom o det ljuvliga sexet vi hade under några månader. 

  • Anonym (Ja jag är ett svin)

    har varit otrogen några gånger under 11 år som gift

    KK med kollega många trevliga stunder på konferensresor. 

    Några tjejer från krogen 

    Har aldrig någonsin ångrat sexet utanför äktenskaper

  • Anonym (uttråkad)
    Anonym (uttråkad) skrev 2016-04-17 16:33:09 följande:
    Man kanske har varit ihop så länge att man insett att livslång monogami inte är realistiskt eller idealt?

    Just nu hade ingen blivit gladare än jag om min partner hade varit otrogen för jag längtar efter variation i sexlivet. Vad som helst som inspirerar honom hade varit bra. Och han kan vara en utmärkt älskare, jag har flera gånger tänkt att det är synd att inte fler får uppleva honom när han har lust. Men det är för sällan.

    Själv funderar jag på att testa min förmåga med en annan för att se om jag verkligen är så trist. Det är inte alls den bilden jag hade av mig själv i början av relationen men numera känner jag mig ibland som en möbel.
    Jag hade verkligen helt glömt att jag var så less redan 2016. Det blev nog bättre igen ett tag.

    Så det tog alltså sju år till i samma relation, men nu blev det en affär. En ex-kollega var lite övertydlig med sitt intresse medan han var anställd, och nu fick han kvitto på att det lönade sig. Kanonsex från första mötet.

    Han vill vara FWB, jag hade kanske velat mer. Fast jag fattar att det inte kommer att bli så. Svin är vi båda två så där är det lika.

    Så kan det gå när man känner sig som en möbel för länge. Suck.
  • Anonym (Oftast jobbet)

    Oftast genom jobbet. Men inte på den dagliga arbetsplatsen.

    På två olika jobb som jag har haft så har sådant skett på företagsresor, konferens, fester med övernattning, eller på utbildning, alltså utanför hemorten.

    Jag tycker att det ofta uppstår den typen av stämning och spänning där det flirtas och gränserna flyttas fram. När några blir gladare, uppslupna, kramiga så smittar det av sig på flera. Ofta med hjälp av lite alkohol.
    De som kanske har kommit varandra lite närmare i jobbet verkar bli nyfikna på att ta det ett steg längre när man reser bort tillsammans, kanske att man vill testa om det ligger något mer bakom den där nära jobbrelationen.
    Ju längre hemifrån, såväl geografiskt som i antal nätter, ju fler verkar det vara som blir sugna på att något ska hända.
    Ännu lättare att detta utspelar sig och att mera händer när flera avdelningar, eller personal från flera olika orter, möts tillsammans.

    Det jag skriver ovan har jag iakttagit i största allmänhet.
    Men det gäller också för mig personligen.
    Med en man har jag vid tre olika tillfällen haft sex när vi har varit på sådana resor eller fester, men bara just vid dessa tillfällen.
    Med en annan man, där allt började på liknande sätt, har jag sedan mer än tre år en mera långvarig och djupare relation. Vi träffas även på hemorten och det blir nog minst en gång i månaden. Ibland mycket oftare och mera intensivt men under andra perioder har det hänt att vi inte kunnat ses för att ha sex på två eller tre månader. Vi är båda i relationer och har barn men ingen av oss har pratat om att vi skulle önska något annat.
    Men det råder nog ganska djupa känslor mellan oss. När vi ses lite mera intensivt och under flera dagar så kan jag känna att där finns förälskelse och att den är besvarad. Det är helt klart mer än bara sex, och det gäller för oss båda. På jobbresor och liknande är det nästan alltid han och jag som håller ihop. Flera av våra kollegor misstänker säkert något, flera förutsätter nog att vi har en relation, alla har verkar ha blivit vana med att vi är nära, men hittills har ingen sagt något om det. Och vi försöker vara mycket noga med att det inte ska finnas några klara bevis och att ingen ska behöva se något som gör att det blir helt uppenbart. Ingen ska behöva känna att de helt säkert känner till vår hemlighet. Vi är noga med att sköta allt för att så vi inte ska bli avslöjade, att ingen ska behöva känna sig skyldig att "skvallra".
    Men jag älskar min man och familjelivet med barnen. Vi har det jättebra. Vi har ett sexliv, men det är väl inte så hett som det var förr. Min älskare är i samma situation och han skulle nog inte vilja bryta upp sin familj.

    Jag vet att det finns flera kollegor på jobbet som har varit otrogna, åtminstone något tillfälligt.

    Tidigare i livet har jag träffat någon vid utlandsresor med väninnorna.
    Och på danskurs.

    Men aldrig via nätet.

    Jag söker aldrig aktivt men är nog ofta lite öppen för det. Typ öppen för alla möjliga av livets glädjeämnen när allt känns rätt och speciella tillfällen kommer till mig.
    Ok, en gång för många år sedan åkte jag och min väninna, nybliven singel, på solsemester och vi hade bestämt redan i förväg att söka aktivt. Vilket lyckades för oss båda.

Svar på tråden Hur hittade ni ert vänsterprassel?