• OnMyWay

BIM 26/4 och där omkring

Sitter som på nålar och väntar på bim. Första försöket för oss på 6år. Använde oss av clearblue digital med dubbelhormonindikator. Fick utslag söndag 10/4 men fick inte till det fören mån 11/4 kväll. Hoppas vi inte missade äl. Hade molvärl mån morgon, men ägget ska ju leva i 24h Max.

Just nu sitter jag och inbillar mig en massa symptom och måste erkänna att jag typ blivit crazy av detta. Är jag ensam ? ????

• Svar på tråden BIM 26/4 och där omkring
  • Villhaentredje
    Loveontop skrev 2016-04-26 19:05:22 följande:

Håller också tummarna för er nästa månad!

Jag har BIM imorgon och har bestämt med sambon att vi ska testa imorgon bitti :)

Va spännande! Du får uppdatera oss! Lycka till! ????
  • Loveontop

Jag gick upp, kissade på stickan och vet ni??? Det var positivt, gravid v.2-3! :) :) är så tacksam och lycklig!

• Jswf
    Loveontop skrev 2016-04-27 06:35:41 följande:

Jag gick upp, kissade på stickan och vet ni??? Det var positivt, gravid v.2-3! :) :) är så tacksam och lycklig!

Grattis till plusset ???? håller tummarna för att jag får ett liknande besked imorgon eller fredag
  • Kmora
    Loveontop skrev 2016-04-27 06:35:41 följande:

Hahaha, vi måste typ ha kissat på ett test och fått plus samtidigt! :P gick upp för typ 20min sen och gjorde testet och fick plus (som jag redan visste egentligen, är på BIM+2 med symptom sen nån dag tillbaks). Grattis till oss!
  • Loveontop

Haha gud vad kul!! Grattis grattis :) :) jag visste också, hade så mycket symptom! Har du räknat ut när du är beräknad? :)

Kmora skrev 2016-04-27 06:46:58 följande:

Hahaha, vi måste typ ha kissat på ett test och fått plus samtidigt! :P gick upp för typ 20min sen och gjorde testet och fick plus (som jag redan visste egentligen, är på BIM+2 med symptom sen nån dag tillbaks). Grattis till oss!

• Kmora
    Loveontop skrev 2016-04-27 07:02:17 följande:

Haha gud vad kul!! Grattis grattis :) :) jag visste också, hade så mycket symptom! Har du räknat ut när du är beräknad? :)

1-2 januari ;) min cykel är inte helt regelbunden..men ca där. Så jag hoppas på "rätt sida" av nyåret ;) vad har du för BF? :)
  • Loveontop

Okej! 6/1 har jag enligt NC :)

Kmora skrev 2016-04-27 07:31:48 följande:

1-2 januari ;) min cykel är inte helt regelbunden..men ca där. Så jag hoppas på "rätt sida" av nyåret ;) vad har du för BF? :)

• Emsan91

Trodde det var kört denna månad men icke. Plussade nyss :D wiiiii! Har haft några missfall så hoppas verkligen att detta lilla gryn vill stanna kvar!

Lycka till ni som inte haft BIM ännu :)

• Kmora
    Emsan91 skrev 2016-04-27 17:02:10 följande:

Trodde det var kört denna månad men icke. Plussade nyss :D wiiiii! Har haft några missfall så hoppas verkligen att detta lilla gryn vill stanna kvar!

Heja heja lilla grynet!
  • OnMyWay

Grattis grattis!!!!

Emsan91 skrev 2016-04-27 17:02:10 följande:

Adama & Awa 070509
  • Villhaentredje

Vad många som plussar! Så härligt! Jag beställde test igår, de kommer imorgon. Så på fredag morgon testar jag, känns sååå långt kvar. ?? Brösten är mer ömma nu och magen spänner då o då. Hoppas!

• Villhaentredje

Testade idag, negativt! Jag som gått omkring o kännt så mycket symtom! Nästa gång ska jag göra allt för att inte känna efter. Vilken besvikelse!

• Tokgurkan

Jag hade BIM den 27, testade på BIM-4 och då visade det negativt. Men har haft en molande värk i ca 2veckor, som mensvärk. Tror jag vart otålig och testade för tidigt.
    Mensen är 2 dagar sen nu. Jag fyller år idag och det vore världens bästa present om jag fick ett plus, tror jag testar imorgon..

• DellaM
    Tokgurkan skrev 2016-04-29 10:29:12 följande:

Jag hade BIM den 27, testade på BIM-4 och då visade det negativt. Men har haft en molande värk i ca 2veckor, som mensvärk. Tror jag vart otålig och testade för tidigt.
    Mensen är 2 dagar sen nu. Jag fyller år idag och det vore världens bästa present om jag fick ett plus, tror jag testar imorgon..

Testa idag!!
  • Wictor090719

Mensen kom 2 dagar efter beräknad mens.
    Får försöka igen i Maj :D

Mamma till finaste Wictor 090719.
  • Tokgurkan
    Wictor090719 skrev 2016-05-01 19:04:04 följande:

Mensen kom 2 dagar efter beräknad mens.
    Får försöka igen i Maj :D

Mamma till finaste Wictor 090719.
    Samma här, fast min kom ca 4 dagar sent. Hoppas det går bättre i maj! Lycka till
Svar på tråden BIM 26/4 och där omkring