• Anonym (rawrrw)

    Hur har ni sex?

    hej allihopa! :D


    Sex är bra på så många nivåer! Och jag undrar nu hur NI har sex? Vad gillar ni? vilka positioner kör ni/är era favoriter? lampan släckt eller tänd? under eller över täcket? i sängen eller på köksbordet? Ja, jag vill veta ALLT!Skriv gärna vad ni gillar, men även inte gillar när det handlar om sex!


    Finns så många olika former av sex, och alla gillar olika... det är därför jag tycker det är intressant att veta hur andra har det i sitt sexliv :D


     


    Själv är jag och min partner rätt "normala", vi kör missionären, cowgirl, doggystile osv... och vi har sex för det mesta i sängen men även soffan, duschen och köksbordet har blivit populära platser för oss. Jag föredrar dock under täcket med lampan släckt medans han är tvärtom, så det varierar vi mycket för att det ska vara bekvämt för båda :)

  • Svar på tråden Hur har ni sex?
  • Anonym (Gaby)

    Vi har nog sex ganska länge, brukar börja med att vi duschar ihop. Sen går vi till sängen och jag suger av honom, sen suger han på mina bröst och använder fingrarna, han är så bra på det, jag blir galen. Kan bli lite oralt på mig men oftare på honom. Gärna länge, älskar att få honom till gränsen, känna hur hård han blir... Vi har inte alltid penetrerande sex, men om vi har det är det lika ofta vaginalt som analt. Olika ställningar, missionären, bakifrån och nån slags skedvariant är de vanligaste. Han brukar komma på mig, om jag inte har kommit under tiden avslutar han med att smeka mig. Vi gillar att använda mycket glidmedel och massageolja, så ofta måste vi ta en dusch även efter sexet. Så ja vi har sex länge och gör en hel del under akten, det är typ aldrig en snabbis på några minuter. Vi har inga barn, kan tänka mig att det blir annorlunda då!

  • Pussan
    Anonym (Alltid kåt) skrev 2016-08-01 12:43:48 följande:

    Jag och min fru har sex flera gånger i veckan(har varit gifta i 14 år). Hon brukar ligga och smeka sig framför mig tills hon kommer och jag sätter på henne i alla möjliga ställningar. Vi brukar även försöka göra det utomhus där folk kan se oss när vi har sex och även bjuda in extra killar ibland som får vara med och dela på henne med mig.


    Härligt! Så ska det vara. Själv älskar jag spontan sex, när han bara tar fram kuken och kör den i mig utan krusiduller. Blir kåt på sekunden då (tur är ju det?)
  • Anonym (Mrb)

    Jag slickar och fingrar min fru till det går för henne (jag får aldrig oralsex längre, anledning okänd hon "har slutat med sånt")

    Sedan brukar hon rida mig, vi kör nästan alltid det först, ofta smaker jag hennes klitta tills det går för henne igen. Sen brukar vi antingen köra bakifrån eller att hon ligger på mage och jag tar henne, sen brukar vi oftast avsluta med att hon ligger på rygg med benen högt eller att hon smaker mitt bröst med sina fötter. Härligt!

    Just nu kör vi med kondom vilket är urtrist, jag gillar annars att spruta på henne

  • Anonym (Bella)
    Anonym (Mrb) skrev 2016-08-29 21:53:50 följande:

    Jag slickar och fingrar min fru till det går för henne (jag får aldrig oralsex längre, anledning okänd hon "har slutat med sånt")

    Sedan brukar hon rida mig, vi kör nästan alltid det först, ofta smaker jag hennes klitta tills det går för henne igen. Sen brukar vi antingen köra bakifrån eller att hon ligger på mage och jag tar henne, sen brukar vi oftast avsluta med att hon ligger på rygg med benen högt eller att hon smaker mitt bröst med sina fötter. Härligt!

    Just nu kör vi med kondom vilket är urtrist, jag gillar annars att spruta på henne


    Inga avsugningar? Kondom?? :O hur står du ut?
  • Anonym (Nunna)

    Dött sexliv. Inte haft sex på ca ett år. Gift i 7 år. Frustrerande.

  • Givdul
    Anonym (Nunna) skrev 2016-09-01 16:05:44 följande:

    Dött sexliv. Inte haft sex på ca ett år. Gift i 7 år. Frustrerande.


    Varför har ni inte haft sex? Vill du men inte din partner eller är ni totalt osynkade just nu?
  • Givdul
    Anonym (Bella) skrev 2016-09-01 15:54:30 följande:

    Inga avsugningar? Kondom?? :O hur står du ut?


    Varför är det här med kondom så jobbigt? Min fru är likadan, vill ta på kondom bara precis innan jag kommer. Riskabelt.
  • Anonym (Mrb)
    Anonym (Bella) skrev 2016-09-01 15:54:30 följande:

    Inga avsugningar? Kondom?? :O hur står du ut?


    Avsugning saknar jag absolut, känns rätt avvisande och tråkigt att hon inte vill. Kondom har vi eftersom att inga andra preventivmedel är fungerande, men bara vi fått ett barn till ska jag sterilisera mig - problemet med kondom väck
  • Anonym (Eljest)

    Brukar börja med att jag "smeker igång" min fru. Rygg, axlar, ben... Närmre och närmre de mer intima zonerna. Sedan kysser jag henne på hals, bröst och insidan låren. Jobbar upp kåtheten hos henne...

    Sedan ger jag henne oralt. Slickar och smeker hennes sköte. Ibland med penetrerande fingrar, ibland inte. Har hon svårt att komma använder jag mina fingrar även analt på henne, då brukar det gå för henne. Ibland sitter hon även gränsle över mitt ansikte och blir slickad till orgasm.

    Detta "förspel" får ta den tid det tar. Hon har oftast svårt att komma och jag känner mig egoistisk om jag skulle "mislyckas" att få henne över krönet.

    Efter detta brukar det bli en blandning av ställningar. Missionären, doggy (ibland med tumme i analen), liggande bakifrån (en favorit då man kan dunka på lite hårdare) och oftast avslutande ritt.

    Båda gillar att se varandra så gärna i ljust rum och utan täcke. Med barn i huset blir det inte alltid så.

    Låter lite styltigt och stelt när man skriver om det men självklart är det mer dynamiskt och spontant i verkligheten. Är ganska nöjd. Skulle vilja prova analsex och tror att vi snart gör det.

  • Anonym (Försiktigt)
    Anonym (Bella) skrev 2016-09-01 15:54:30 följande:
    Inga avsugningar? Kondom?? :O hur står du ut?
    Så har vi också. Kondom, inga avsugningar. Sex ett par gånger per månad. Säkert inget drömsexliv för de flesta, men för oss funkar det.
  • Anonym (Evil bitch)

    Vi brukar oftast börja bakifrån och avslutar oftas att han tar mig framifrån då jag har mina ben på hans axlar

  • Pussan
    Anonym (Evil bitch) skrev 2016-10-14 03:23:00 följande:

    Vi brukar oftast börja bakifrån och avslutar oftas att han tar mig framifrån då jag har mina ben på hans axlar


    Mmm det är härligt, kuken kommer riktigt in i botten då
  • Anonym (Evil bitch)
    Pussan skrev 2016-10-15 22:40:28 följande:

    Mmm det är härligt, kuken kommer riktigt in i botten då


    Hehe japp är awesome skönt ärligt talat men det är inte fy skam med lite rejälare tag bakifrån heller tills han får orgasm o sprutar fittan full i varm sats ????
  • Pussan
    Anonym (Evil bitch) skrev 2016-10-16 04:44:30 följande:
    Hehe japp är awesome skönt ärligt talat men det är inte fy skam med lite rejälare tag bakifrån heller tills han får orgasm o sprutar fittan full i varm sats ????
    Nej då det går precis lika bra! Det är gott från alla håll...
  • Bitch88

    Börjar med att han smeker mig våt eller att jag börjar suga! Gillar när man suger tills gränsen är för nära! Oftast blir det missionären men rider även. Han får även slicka mig då han är otroligt duktig på det. Sex i bilen och utomhus förekommer även det! Då jag tycker om wet sex så har jag även fått prova kissa små droppar medans han slickar mig :) Våntar med spänning att han ska släppa droppar i min mun. Kommer alltid i mig full sats då vi har pratat om att försöka bli gravid ;)

Svar på tråden Hur har ni sex?